el-len Skrevet 5. februar 2015 #8781 Del Skrevet 5. februar 2015 Kommer ikke til å le av deg, for det er vitterlig ikke din feil at CBE holder på som hun gjør. Nei, jeg har etterhvert sett det som jeg har lest beskrevet godt her; denne venninnetonen som skaper tillit og gjør at man på ett vis stoler på en person, selv om man vet at bloggen er en jobb og hun er sponset både her og der. Dette har jeg visst og forholdt meg til, men når noen gjennom lang tid bygger opp denne venninnetonen, og man så får bevis etter bevis på at det har vært årevis med snusk og uetisk forretningsførsel, diverse versjoner av historier som de går surr i...(Jeg hadde aldri hørt om denne smykkebutikkhistorien, så flaut!) Og så topper det seg med at det som ser ut som en veldig oppriktig og total unskyldning, viser seg å være bare nok en løgn. Hun sletter fortsatt kommentarer som ikke passer henne, og slipper til, eller skriver selv, kommentarer som hetser de som våger seg på å kritisere. Da sier jeg, tidligere trofast leser, stopp. Fotballfrue, jeg slår opp med deg! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 5. februar 2015 #8782 Del Skrevet 5. februar 2015 Hei el-len Som jeg har skrevet mange ganger tidligere i denne tråden er jeg opptatt av at disse ungjentene som leser bloggen ikke skal bli lurt. Jeg synes det bare er bra når de finner ut hva bedriften egentlig består av. Jeg ler ikke. Takk for det :-) Ja, jeg er ganske ung. Som skrevet har jeg ikke vært så naiv at jeg har trodd at Fotballfrue bare var en snill venninne som ville tipse om fine produkter, men derfra til å oppdage at hun selv skaper eller legger til rette for den hetsen hun selv har syntes vært så fæl... At hun gjør det i sitt eget kommentarfelt. At hun sitter på tv og lyver. Det har vært en liten vekker, faktisk. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 5. februar 2015 #8783 Del Skrevet 5. februar 2015 Har dere sett kommentarene på innlegget "Girls night"? Det er ei som kaller seg Anna som kritiserer forbruket til CBE...og så tar det bare helt AV! Jeg syns forsåvidt også at den kommentaren som startet det hele var litt i overkant bitter, men hallo! Jeg syns ikke det er ok å sile ut kommentarer som er kritiske til CBE, men samtidig godkjenne drøssevis av kommentarer med påhopp mot en enkelt leser. Ikke at jeg er overrasket, men åååhr dobbeltmoralen! Naturligvis, blodfansen må jo beskytte stakkars, vakre, sterke Caroline mot slike misunnelige tragiske damer. Hvorfor svarer hun ikke "Anna" selv i stedet for å la de fyrer løs på henne? Ingen ting kommer til å endre seg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 5. februar 2015 #8784 Del Skrevet 5. februar 2015 Ja. På senkveld så sa hun jo at LK kun tar bildene. Selv om det tidligere har blitt sagt at han også redigerer bildene samt jobbet administrativt OG tydeligvis jobber med kommentarene. Men det kan jo være lett å glemme.... hva som er sant og hva som er løyet om før og hvordan det nå var igjen.... da hun skulle forklare at hun har fødselspermisjon selv om bloggen fortsatte med full steam, var løsningen at LKE hadde tatt over alt det administrative. For de driver ikke med trygdemisbruk. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 5. februar 2015 #8785 Del Skrevet 5. februar 2015 Blæh, nå måtte jeg inne se på interiøret. Den lampa var, vel, jeg leter fortsatt etter ord. hehe, jeg husker Kjetil Rollnes harselerte over en ganske lik lampe i boken sin om norsk hjem. Het den "med smak skal hjemmet bygges", mon tro? Et annet interiørspørsmål: Er det vanlig å henge opp et bilde av en krøllete brudekjole uten en, vel, BRUD, inni? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nail Skrevet 5. februar 2015 #8786 Del Skrevet 5. februar 2015 Blæh, nå måtte jeg inne se på interiøret. Den lampa var, vel, jeg leter fortsatt etter ord. Jeg likte lampa . Men syns nå at det ble litt mye møbler med 2 sofaer og daybed. Og lurer litt på hva hun egentlig tenkte på som skaffet seg speilmøbler med et klåfingret og aktivt barn i hus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nail Skrevet 5. februar 2015 #8787 Del Skrevet 5. februar 2015 Naturligvis, blodfansen må jo beskytte stakkars, vakre, sterke Caroline mot slike misunnelige tragiske damer. Hvorfor svarer hun ikke "Anna" selv i stedet for å la de fyrer løs på henne? Ingen ting kommer til å endre seg der. Men kanskje det ER hun selv som svarer under diverse nicknames? Det skulle ikke forundre meg etter alt som er avslørt i det siste.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 5. februar 2015 #8788 Del Skrevet 5. februar 2015 Men kanskje det ER hun selv som svarer under diverse nicknames? Det skulle ikke forundre meg etter alt som er avslørt i det siste.. Jepp, det er det jeg har begynt å tenke etter å ha fått bevist at ting hun sier til og med i intervjuer på tv ikke stemmer. Hun luker fortsatt bort de kommentarene som ikke passer henne (og ingen av mine kommentarer som har vært støttende til andre lesere som har komentert litt kritisk, ingen av mine kommentarer har vært i nærheten av noe man kan kalle hets. Ikke kritikk av Fotballfrue engang, kun støtte til noen jeg synes har blitt lovlig hardt angrepet av blodfans (eller Fotballfrus selv, muligens). :-( 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 5. februar 2015 #8789 Del Skrevet 5. februar 2015 Det bidrar nok også mer enn nok at han synes Beyoncé og Kim K er "minst 15 kg for tunge", mens han selv er sammen med ei som er radmager. Jeg så en video av henne fra bryllupsreisen, og den videoen lyver ikke. Hun var virkelig oppsiktsvekkende tynn før. I begynnelsen av bloggingen var det også en annerledes skildring av treningen. Det var noe hun "måtte" fordi nå hadde de spist smågodt o.l. "Bra jeg skal på sats!" og så videre, ifm at de hadde spist noe forferdelig. Husker også at hun "kun" fikk jogget 5km en morgen, og skulle prøve å ta en tur til på kvelden. Dette, pluss så uendelig mye mer, sendte nok ut noen virkelig sunne signaler til tenåringsjenter rundt om. Men det kunne hun jo selvsagt ikke ta ansvar for. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 6. februar 2015 #8790 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Jeg er veldig skuffet (så får dere bare le av meg dere som har skjønt dette lenge). Welcome to the bad side! Tilføyelse: Sånn ang. kommentarfeltet så har det nå blitt publisert kommentarer som tar før seg blodfansen og at Caroline faktisk tillater slikt i kommentarfeltet sitt. Sågar ei som kaller gjengen nettroll slik de holder på! Endret 6. februar 2015 av LilleSnupp 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 6. februar 2015 #8791 Del Skrevet 6. februar 2015 Jepp, det er det jeg har begynt å tenke etter å ha fått bevist at ting hun sier til og med i intervjuer på tv ikke stemmer. Hun luker fortsatt bort de kommentarene som ikke passer henne (og ingen av mine kommentarer som har vært støttende til andre lesere som har komentert litt kritisk, ingen av mine kommentarer har vært i nærheten av noe man kan kalle hets. Ikke kritikk av Fotballfrue engang, kun støtte til noen jeg synes har blitt lovlig hardt angrepet av blodfans (eller Fotballfrus selv, muligens). :-( Man er faktisk nødt til å lese blogger og kommentarfelt med en klype salt. Det har jo vært spekulasjoner om bilderedigering og kommentarer i kommentarfeltet i lang tid, men det er jo ting som er vanskelig å bevise. Jeg tror heller ikke at alt kom opp i dagen, det er rimelig å tro at de har klart å slette noen spor også. Merkevaren Fotballfrue har stått ganske sterkt og man ser jo at annonsørene har fått valuta for pengene. Hun har vært flink til å legge det frem på en måte slik at mange jenter/damer kjøper produktene. Jeg skal ærlig innrømme at jeg kjøpte en kjole en gang som hun hadde på seg. Den sto absolutt ikke til forventningene når jeg fikk den hjem i posten. Skjørtet på kjolen var meget struttende og det sa hun selvfølgelig ingenting om. Hun har jo også en estetisk sans og hun har klart den bragd det er å bli Norges største blogg. Det er ganske godt gjort i så ung alder, men når det er sagt så tror jeg at den har vokst seg større enn de. Baksiden av medaljen er nok ganske stor ved å blottlegge seg på den måten. Jeg mener også at Peter Peters og CP har fått seg en ripe i lakken ved å ta på seg managmentet. Krisehåndteringen etter avsløringene her har vært helt elendig og de har mistet mye troverdighet. Jeg tror at mange har begynt å lese bloggen med et mye større kritisk blikk enn tidligere og det er jo positivt. At man ikke bare sluker alt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 6. februar 2015 #8792 Del Skrevet 6. februar 2015 Welcome to the bad side! Tilføyelse: Sånn ang. kommentarfeltet så har det nå blitt publisert kommentarer som tar før seg blodfansen og at Caroline faktisk tillater slikt i kommentarfeltet sitt. Sågar ei som kaller gjengen nettroll slik de holder på! Hun har vel lest her inne og skjønt at hun må publisere/ konstruere litt motvekt, da. (Se så fort jeg ble kynisk, he he). 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. februar 2015 #8793 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Bloggskriver uttalte selv til Dagbladet (nylig intervju) at man ikke kan stole på det som står i et kommentarfelt. Regner med at hun da inkluderer det hun selv skriver. Hun sa: - Ingen bør stole 100 prosent på et kommentarfelt. Endret 6. februar 2015 av Francis 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 6. februar 2015 #8794 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Ikke for å være frekk altså, men har ikke folk noe bedre å gjøre enn å kritisere Caroline? Å herregud. Enda en. Enkelte klarer virkelig ikke å sette seg inn i en sak før de absolutt må ha en bastant mening om den... Endret 6. februar 2015 av jabx 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 6. februar 2015 #8795 Del Skrevet 6. februar 2015 Bloggskriver uttalte selv til Dagbladet (nylig intervju) at man ikke kan stole på det som står i et kommentarfelt. Regner med at hun da inkluderer det hun selv skriver. Hun sa: - Ingen bør stole 100 prosent på et kommentarfelt. Hadde vært mer riktig å si at *ingen bør stole 100% på en blogger*...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 6. februar 2015 #8796 Del Skrevet 6. februar 2015 Hun har vel lest her inne og skjønt at hun må publisere/ konstruere litt motvekt, da. (Se så fort jeg ble kynisk, he he). Ja, hele TRE stykk! *måper* Men hun har fortsatt ikke svart "Anna" selv, greiere å la mobben ta henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 6. februar 2015 #8797 Del Skrevet 6. februar 2015 Hun har vel lest her inne og skjønt at hun må publisere/ konstruere litt motvekt, da. (Se så fort jeg ble kynisk, he he). akkurat det har jeg lurt litt på. Vi vet jo at de leser her, det har de jo sagt selv i et av stakkars-meg-innleggene. Men tror vi at de leser er jevnlig, og at det som kommer av konstruktiv kritikk glir inn? finnes der noen eksempler på endring? Jeg har alltid antatt at de leser her, men uten å ta innover seg det som blir sagt, men at de heller bruker det som bekreftelse på hvor dårlig de blir behandlet. Litt sånn som da Märtha Louise skulle svare på engleskolekritikken, og forklarte at hun ikke kan ta det innover seg, fordi hun får så mye usaklig kritikk (eksemplet var en gul kjole), underforstått den saklige kritikken drukner i, og blir ugyldiggjort av den usaklige kritikken. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pølsebrød Skrevet 6. februar 2015 #8798 Del Skrevet 6. februar 2015 Namnam svidde pannekaker til frokost : 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabita Skrevet 6. februar 2015 #8799 Del Skrevet 6. februar 2015 Hva studere hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 6. februar 2015 #8800 Del Skrevet 6. februar 2015 Hva studere hun? Det har hun ikke fortalt enda. Tror det røpes i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg