Gjest Haaploes Skrevet 12. januar 2015 #6101 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Selvsagt ikke greit med drapstrusler og annet tilbake til slike troll, men de fleste kan forstå at man blir lei seg av slike kommentarer tror jeg. Igjen: Hvor er anmeldelsene? Det er kanskje noe av det som provoserer meg mest her. Frua legger ut om hvor utrygg og forferdelig disse nettrollene oppfører seg - anmeld for svingende! IP-adresser er lette å spore. Det krever mindre tiltak enn de formidable slettejobbene som har måttet bli gjort: først ifm. bildene, nå ifm. kommentarjukset. Endret 12. januar 2015 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 12. januar 2015 #6102 Del Skrevet 12. januar 2015 Tidligere mobbing har svært mye med saken å gjøre fordi de hevder at mobbingen er grunnen til at de skrev de kommentarene de gjorde. Hadde du lest nyhetssakene så hadde du visst dette og du hadde ikke trengt å skrive dette innlegget. Hvis "mobbingen" er årsaken til at LK må "forsvare", hvorfor ser vi aldri eksempler på dette? Kommentarene han kommer med er til "normale" tilbakemeldinger inne på bloggen! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizabeth2014 Skrevet 12. januar 2015 #6103 Del Skrevet 12. januar 2015 Klippet fra Dagsrevyens innslag om Fotballfrue (VELDIG bra innslag, positivt overrasket over NRK!): http://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen#t=25m26s 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2015 #6104 Del Skrevet 12. januar 2015 Igjen: Hvor er anmeldelsene? Det er kanskje noe av det som provoserer meg mest her. Frua legger ut om hvor utrygg og forferdelig disse nettrollene oppfører seg - anmeld for svingende! IP-adresser er lette å spore. Det krever mindre tiltak enn de formidable slettejobbene som har måttet bli gjort: først ifm. bildene, nå ifm. kommentarjukset. Samtidig er en anmeldelse bare en anmeldelse. Politiet vil henlegge en slik sak fordi de har andre ting de heller må gjøre. Jeg synes det er dumt sånn sett, men hvor mange av de som blir mobbet anmelder det? Jeg tviler på at de fleste gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kluss Skrevet 12. januar 2015 #6105 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Og der kom det, flere topp-bloggere innrømmer juks. Tror det er mer utbredt med juks på flere plan enn det som har kommet frem til nå. Og jeg ser at det blir veldig rart å kommentere/ besvare mitt eget innlegg med tanke på hva som har foregått Det er rimelig kritikkverdig at disse andre "toppbloggerne" sidestiller det å i ny og ne skrive "så fin du er!" til seg selv, med det å hetse lesere og gi seg ut for å inneha beskyttede titler osv... Endret 12. januar 2015 av kluss 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2015 #6106 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Hvis "mobbingen" er årsaken til at LK må "forsvare", hvorfor ser vi aldri eksempler på dette? Kommentarene han kommer med er til "normale" tilbakemeldinger inne på bloggen! Du må som sagt lese nyhetssakene og så forstår du det sikkert. Mobbing an CBE har de fleste som har fulgt med litt på KG fått med seg. Endret 12. januar 2015 av ninuska_ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 12. januar 2015 #6107 Del Skrevet 12. januar 2015 hei! Jeg måtte teste min wordpress nettside nå. Først kommenterte jeg uten å være logget inn, men skrev likevel emailen min i email feltet. da kom følgende kode: <li class="comment når jeg logget meg inn på nettsiden og deretter skrev en kommentar, kom følgende kode: <li class="comment byuser comment-author-admin bypostauthor da er dette fra samme pc, samme ip adresse. Takk! Det er dette VG tydeligvis sliter med å teste ut. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soak Skrevet 12. januar 2015 #6108 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Merker jeg blir irritert over at folk som kritiserer dette blir dratt under samme kam som de som har tidligere (før dette) skrevet stygge/usaklige kommentarer. Jeg har tidligere bare hørt hva som har "skjedd" med Fotballfrue, men ikke engasjert meg. Jeg leser heller ikke blogger. Men dette derimot synes jeg er så provoserende og skitten gjort av en bedrift som tjener godt på det, Jeg skulle ønske jeg kunne kritisere dette da uten å bli kalt sjalu, uten at noen drar opp "men du har kritisert henne før" for å gjøre min mening mindre gyldig, selv om jeg aldri har gjort det. Så som en som ikke leser bloggen hennes, kommer jeg iallefall IKKE til å lese den I fremtiden heller. Edit: Skrivefeil Endret 17. januar 2015 av Soak 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 12. januar 2015 #6109 Del Skrevet 12. januar 2015 http://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 12. januar 2015 #6110 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Du må som sagt lese nyhetssakene og så forstår du det sikkert. Mobbing an CBE har de fleste som har fulgt med litt på KG fått med seg. Er dette relevant? Du klarer ikke besvare et særdeles enkelt spørsmål. Igjen, hvis kommentar-juksingen, slik det hevdes, er på bakgrunn av mobbing, hvorfor finnes det ikke et eksempel på dette? At hun får negative kommentarer og usaklig kritikk er det ingen som fornekter, men i hvilken virkelighet er dette bakgrunnen for kommentarjuks til de normale kommentarene? Jeg skal si deg hva det er, en ekstremt dårlig og patetisk unnskyldning som er selvmotsigende. -skrivefeil- Endret 12. januar 2015 av ninuska_ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 12. januar 2015 #6111 Del Skrevet 12. januar 2015 Altså, kommentarjuksingen er for å forbedre inntrykket i kommentarfeltet og underbygge sine egne påstander, IKKE på bakgrunn av "hets" - som for øvrig ALLE vet hun ikke en gang slipper inn i kommentarfeltet! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 12. januar 2015 #6112 Del Skrevet 12. januar 2015 Og der kom det, flere topp-bloggere innrømmer juks. Tror det er mer utbredt med juks på flere plan enn det som har kommet frem til nå. Og jeg ser at det blir veldig rart å kommentere/ besvare mitt eget innlegg med tanke på hva som har foregått OMFG! Dette er jo bare tragisk. Støtte seg selv ved å skrive falske kommentarer til seg selv på bloggen? Så tragisk. Jeg har virkelig ikke ord. Lurer på hvor mange bloggere som faktisk har gjort det? Sikkert mange. Igjen TRAGISK! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 12. januar 2015 #6113 Del Skrevet 12. januar 2015 Fordi hvis det hadde vært en slik feil i systemet som brukes av millioner over hele verden ville feilen blitt oppdaget etter veldig kort tid og rettet opp i. Dette er en feil som er lett å oppdage, ikke minst hadde CBE og LKE oppdaget det for lenge siden. Blir like dumt som å påstå at man kan få annet navn på facebook av å skrive feil passord. (Hadde noe sånt skjedd så hadde facebook rettet opp i feilen med en eneste gang, og brukerne hadde jo ikke oversett feilen.) Godt poeng! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2015 #6114 Del Skrevet 12. januar 2015 Er dette relevant? Du klarer ikke besvare et særdeles enkelt spørsmål. Igjen, hvis kommentar-juksingen, slik det hevdes, er på bakgrunn av mobbing, hvorfor finnes det ikke et eksempel på dette? At hun får negative kommentarer og usaklig kritikk er det ingen som fornekter, men i hvilken virkelighet er dette bakgrunnen for kommentarjuks til de normale kommentarene? Jeg skal si deg hva det er, en ekstremt dårlig og patetisk unnskyldning som er selvmotsigende. -skrivefeil- Her diskuterer vi hvorfor det kanskje er slik at de har svart på kommentarene under falsk navn, og de har selv påstått at det er pga hets. At du ikke selv kan klare å se at man ønsker å forsvare seg selv er ikke mitt problem. Jeg tenker at hetsingen er helt sikkert en faktor til kommentar"juks", men at det har gått langt over styr. Kanskje som en slags avhengighet. Ikke vet jeg. Jeg vet bare at det er en stor sannsynlighet for at hetsing er en grunn til kommentarjuksingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 12. januar 2015 #6115 Del Skrevet 12. januar 2015 Altså, kommentarjuksingen er for å forbedre inntrykket i kommentarfeltet og underbygge sine egne påstander, IKKE på bakgrunn av "hets" - som for øvrig ALLE vet hun ikke en gang slipper inn i kommentarfeltet! Har lest noen av kommentarene hun har sluppet gjennom og ikke enig i at de er "uskyldige" og "saklige". Jeg er enig i at det er tåpelig å svare med falske brukere og at det er mange andre måter de kunne håndtert dette på. Men å fornekte at det hsr forekommet hets og mobbing og at mange elsker å hate henne blir bare for dumt. Dere har ofte en helt annen definisjon på hva som er saklig kritikk og ikke enn andre. Og det som godtas som kritikk av CBE, blir høvlet ned og avvist som hets når det gjelder andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 12. januar 2015 #6116 Del Skrevet 12. januar 2015 Andre bloggere om fff og falske kommentarer. http://www.tv2.no/2015/01/12/underholdning/suzanne-aabel/fotballfrue/marna-haugen/6440561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 12. januar 2015 #6117 Del Skrevet 12. januar 2015 Klippet fra Dagsrevyens innslag om Fotballfrue (VELDIG bra innslag, positivt overrasket over NRK!): http://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen#t=25m26s Tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 12. januar 2015 #6118 Del Skrevet 12. januar 2015 Her diskuterer vi hvorfor det kanskje er slik at de har svart på kommentarene under falsk navn, og de har selv påstått at det er pga hets. At du ikke selv kan klare å se at man ønsker å forsvare seg selv er ikke mitt problem. Jeg tenker at hetsingen er helt sikkert en faktor til kommentar"juks", men at det har gått langt over styr. Kanskje som en slags avhengighet. Ikke vet jeg. Jeg vet bare at det er en stor sannsynlighet for at hetsing er en grunn til kommentarjuksingen. At de selv har påstått at det er pga hetsing er for å oppnå mest mulig sympati. Det regner jeg med at du selv forstår. At det ikke finnes eksempler på dette i alle bevisene er derimot det som taler saken, jeg ville bare ha deg til å forstå det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 12. januar 2015 #6119 Del Skrevet 12. januar 2015 Har lest noen av kommentarene hun har sluppet gjennom og ikke enig i at de er "uskyldige" og "saklige". Jeg er enig i at det er tåpelig å svare med falske brukere og at det er mange andre måter de kunne håndtert dette på. Men å fornekte at det hsr forekommet hets og mobbing og at mange elsker å hate henne blir bare for dumt. Dere har ofte en helt annen definisjon på hva som er saklig kritikk og ikke enn andre. Og det som godtas som kritikk av CBE, blir høvlet ned og avvist som hets når det gjelder andre. Har jeg noen sinne sagt at det ikke har forekommet hets? Jeg spør om sammenhengen mellom hets og alvorlig kommentarjuks, altså deres unnskyldning, og hvor relevant den er... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 12. januar 2015 #6120 Del Skrevet 12. januar 2015 Håper dere alle gir tilbakemeldinger til de bloggerne som nå går ut å forsvarer dette tullet hennes om at dette IKKE er OK. All honnør til StyleConnnection 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg