Lillemini Skrevet 11. januar 2015 #5641 Del Skrevet 11. januar 2015 Ja, og legg ved alle de her linkene og samle det inn til en koherent historie på rundt 300-500 ord hvor du kan snakke om de siste avsløringene hvor LKE tar på seg skylden og hvorfor han gjør det, og den grunnen er det opp til slarveblekka se&Hør å finne ut av. Syns Nora Norbo eller Visningsmann skal få æren av å tipse andre medier for eventuelt godtgjørelse. Det er de to som har gjort jobben. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. januar 2015 #5642 Del Skrevet 11. januar 2015 Personlig tror jeg at det bare er å legge ballen død. Paret har gjort det som er best strategisk for de. Vi her inne får trøste oss med at saken ble publisert. Tror ikke det er mulig å oppnå så mye mer enn det. I morgen kommer det et elsker-mandags-innlegg som ingenting har skjedd. Paret vil aldri gi flere innrømmelser om dette. Media har skrevet om det og vil neppe gå noe videre, men vente på neste gang. Eneste man kan gjøre er å slutte å følge bloggen og handle på get inspired. Beklager, men slik er det bare. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 11. januar 2015 #5643 Del Skrevet 11. januar 2015 De kommer altfor lett unna. Det de har gjort er ulovlig! Hva tror de at dette er? En lek? De skulle fått bot! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5644 Del Skrevet 11. januar 2015 Personlig tror jeg at det bare er å legge ballen død. Paret har gjort det som er best strategisk for de. Vi her inne får trøste oss med at saken ble publisert. Tror ikke det er mulig å oppnå så mye mer enn det. I morgen kommer det et elsker-mandags-innlegg som ingenting har skjedd. Paret vil aldri gi flere innrømmelser om dette. Media har skrevet om det og vil neppe gå noe videre, men vente på neste gang. Eneste man kan gjøre er å slutte å følge bloggen og handle på get inspired. Beklager, men slik er det bare. Jeg tror vi kan gjøre mer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5645 Del Skrevet 11. januar 2015 Fy flate den her kvelden har vært en schlager og det har vært en ære å dele den med dere, men nu må jeg i seng. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 11. januar 2015 #5646 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg tror vi kan gjøre mer. Hva da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 11. januar 2015 #5647 Del Skrevet 11. januar 2015 Svært kalkulerende brannslukking der. Å legge all skyld på mannen er med på å beskytte merkenavnet "Caroline Berg Eriksen". I realiteten er det jo minst like mye hans blogg som hennes. Hun er produktet, og sammen markedsfører de produktet Caroline. Han er daglig leder og styreleder i firmaet bak bloggen (ref. ulike bedriftsopplysningsnettsider). Ansvaret vris nok en gang over på leserne. De kritiske leserne. Denne unnskyldingen vil falle i god jord hos blodfansene som jo allerede hater alle som kommer med kritikk til deres "kjære venninne Caroline". Disse vil derfor svelge dette og fortsette å forsvare bloggen. Spesielt fordi "deres kjære venninne Caroline" er heeeelt uskyldig i denne saken. Dette er paret fullstendig klar over. Fansen derimot skjønner ingenting. De skjønner ikke hvordan dette fungerer og lar seg derfor lure trillrundt gang på gang. Dette er kynisme på høyeste nivå. De manipulerer fansen på det groveste for å tjene mest mulig penger på dem. Det er så trist. Jeg håper det likevel blir represalier ang. det å utgi seg for å være fagkyndig og gi uriktige råd til unge. De samme gjelder det faktum at flere har blitt forfulgt og trakassert av Lars-Kristian Eriksen, til og med ønsket død (kule i hodet). Skriver under på denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5648 Del Skrevet 11. januar 2015 Syns Nora Norbo eller Visningsmann skal få æren av å tipse andre medier for eventuelt godtgjørelse. Det er de to som har gjort jobben. Jeg nevnte NN tidligere som mottager av de kronene tidligere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 11. januar 2015 #5649 Del Skrevet 11. januar 2015 Det her gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5650 Del Skrevet 11. januar 2015 Hva da? Jeg ligger her med lungebetennelse så feber, medisin og skrivefeil går i skjønn forening, derfor er jeg ikke sikker på hva, men jeg er sikker på at vi kan gjøre mer for fokus på saken,. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. januar 2015 #5651 Del Skrevet 11. januar 2015 Ja, og legg ved alle de her linkene og samle det inn til en koherent historie på rundt 300-500 ord hvor du kan snakke om de siste avsløringene hvor LKE tar på seg skylden og hvorfor han gjør det, og den grunnen er det opp til slarveblekka se&Hør å finne ut av. Ja, og legg ved alle de her linkene og samle det inn til en koherent historie på rundt 300-500 ord hvor du kan snakke om de siste avsløringene hvor LKE tar på seg skylden og hvorfor han gjør det, og den grunnen er det opp til slarveblekka se&Hør å finne ut av. Offf, vet ikke om jeg orker gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5652 Del Skrevet 11. januar 2015 Offf, vet ikke om jeg orker gjøre det Vel, da ser du ikke de kronene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 11. januar 2015 #5653 Del Skrevet 11. januar 2015 Personlig tror jeg at det bare er å legge ballen død. Paret har gjort det som er best strategisk for de. Vi her inne får trøste oss med at saken ble publisert. Tror ikke det er mulig å oppnå så mye mer enn det. I morgen kommer det et elsker-mandags-innlegg som ingenting har skjedd. Paret vil aldri gi flere innrømmelser om dette. Media har skrevet om det og vil neppe gå noe videre, men vente på neste gang. Eneste man kan gjøre er å slutte å følge bloggen og handle på get inspired. Beklager, men slik er det bare. Du har nok helt rett. Tror egentlig de tjener mye penger på denne saken, smart å legge ut annonseinnlegg rett før innrømmelsen. Flau sak, men det er sånt som går i glemmeboka. De har jo ikke drept noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5654 Del Skrevet 11. januar 2015 . De har jo ikke drept noen. Bare all troverdighet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 11. januar 2015 #5655 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg nevnte NN tidligere som mottager av de kronene tidligere i kveld. Det har du sikkert gjort, men det er veldig vanskelig å holde følge med denne tråden. 😜 Går jeg på do er det jo tre nye sider før jeg er tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 11. januar 2015 #5656 Del Skrevet 11. januar 2015 Bare all troverdighet! ..og det faktum at de undervurderer leserne/de som VAR leserne.....ikke smart! Trodde de virkelig at de kom unna med dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 11. januar 2015 #5657 Del Skrevet 11. januar 2015 http://www.vg.no/rampelys/skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg/a/23372223/ VG! Innrømmelse fra LKE. Gjort det fordi nettrollene har vært slemme mot CBE. Det forklarer jo ikke hvorfor han har gjort det samme i sin blogg? Hvorfor har han støttet seg selv og skrytt seg selv opp i skyene der? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5658 Del Skrevet 11. januar 2015 ..og det faktum at de undervurderer leserne/de som VAR leserne.....ikke smart! Trodde de virkelig at de kom unna med dette?? Japp, dette viser hvor analytiske lesere de har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2015 #5659 Del Skrevet 11. januar 2015 Ekteparet opplyser at de har fått 400.000 kommentarer på bloggen siden 2010. Det er ektemannen som leser disse, og siler ut kommentarene som han ikke ønsker at kona skal lese. For øvrig sa ikke VG-artikkelen noe om dette med å skrive som lege, helsesøster og advokat. Men dette er vel de kommentarene kg-damene manipulerte. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 12. januar 2015 #5660 Del Skrevet 12. januar 2015 Nå sier de at FF ikke ser kommentarene engang, han LESER de opp for henne og siler ut hva hun kan svare på....... Oh lord, jeg klarer ikke sitte rolig 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg