Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5601 Del Skrevet 11. januar 2015 Noen burde tipse VG om løgnene som har blitt servert; hacking, sannheten vil komme frem osv. Får man ikke 10000kr for det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hls123 Skrevet 11. januar 2015 #5602 Del Skrevet 11. januar 2015 VG har nok betalt en klekkelig sum for å få den overskriften 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 11. januar 2015 #5603 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvor finner man det Trine grung har skrevet om saken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 11. januar 2015 #5604 Del Skrevet 11. januar 2015 Får man ikke 10000kr for det? Se&Hør betaler 25.000 har jeg hørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5605 Del Skrevet 11. januar 2015 Se&Hør betaler 25.000 har jeg hørt.... Nora Nordbo har fortjent de kronene synes jeg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 11. januar 2015 #5606 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg kikket litt på instagram nå og ehm... LOL? For det første er de nok så opptatte med slettejobber nå at de ikke har tid til å svare når media forsøker å kontakte de - her skal hvert eneste sport vekk! Samtidig må de slette alt av kritikk som postes på instagram. Her er det ingenting som må modereres, så C må fysisk inn og slette, og hun har også skrevet at hun utestenger alle som "spammer" som hun selv kaller det. Videre skriver hun "dette er mye mer innviklet enn dere tror, og vi jobber med saken" Jeg gleder meg til å høre hvorfor dette er så himla innviklet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. januar 2015 #5607 Del Skrevet 11. januar 2015 Han skylder på "nettrollene". Stakkars mann. Rett i offerrollen. Akkurat som kona gjorde i desember. Det er jo ikke deres skyld at de gjør som de gjør.... Han har jo bare "senket seg ned på nett-trollenes nivå".... Og så har de liksom blitt mer profesjonelle etter Friendly.no kom inn.... Det har vi sett siden fredag.... Sletting, sletting, sletting... Og så kommer en epost der Eriksen skylder på nett-trollene.... Det er ingenting i den eposten som handler om å ta ansvar. De han svarte var ikke nett-troll. Det var høflige folk som la inn kommentarer... Nett-troll er de som påstår at CBE har fått former. Tenk det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 11. januar 2015 #5608 Del Skrevet 11. januar 2015 MEN! Vi vant! 🎉 Vi sure, sjau, tjukke KG-kjerringene har bevist at det var noe råttent som pågikk, en syyyltynn forklaring men likevel! Klapp på skuldra og god bedring til blodfansen som går vonde tider i møte😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. januar 2015 #5609 Del Skrevet 11. januar 2015 Se&Hør betaler 25.000 har jeg hørt.... Se&Hør betaler 25.000 har jeg hørt.... Jeg kunne godt tenke meg 25.000 kr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavkarbomat Skrevet 11. januar 2015 #5610 Del Skrevet 11. januar 2015 Burde vært tatt opp alt helvete han har holdt med folk gjennom mat diskusjonene og de han plager gjennom sunt vett... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 11. januar 2015 #5611 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Noen burde tipse VG om løgnene som har blitt servert; hacking, sannheten vil komme frem osv. Håper VG følger opp i morgen. "En kule i pannen" fortjener en egen artikkel. Han den kommentaren var rettet mot har sagt han skal politiannmelde i morgen. Carl Erik Grimstad har helt sikkert noe å si om dette. Trine Grung kommer sikkert til på klø etter å påpeke hvor lite alvorlig dette er. Endret 11. januar 2015 av troikaen 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingelill Skrevet 11. januar 2015 #5612 Del Skrevet 11. januar 2015 I den oppdaterte artikkelen på VG har han også innrømmet falske kommentarer på egen blogg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5613 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg kikket litt på instagram nå og ehm... LOL? For det første er de nok så opptatte med slettejobber nå at de ikke har tid til å svare når media forsøker å kontakte de - her skal hvert eneste sport vekk! Samtidig må de slette alt av kritikk som postes på instagram. Her er det ingenting som må modereres, så C må fysisk inn og slette, og hun har også skrevet at hun utestenger alle som "spammer" som hun selv kaller det. Videre skriver hun "dette er mye mer innviklet enn dere tror, og vi jobber med saken" Jeg gleder meg til å høre hvorfor dette er så himla innviklet Det er ikke så innviklet å avvikle en instagramkonto, sånn egentlig, ikke en blogg heller... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 11. januar 2015 #5614 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg kikket litt på instagram nå og ehm... LOL? For det første er de nok så opptatte med slettejobber nå at de ikke har tid til å svare når media forsøker å kontakte de - her skal hvert eneste sport vekk! Samtidig må de slette alt av kritikk som postes på instagram. Her er det ingenting som må modereres, så C må fysisk inn og slette, og hun har også skrevet at hun utestenger alle som "spammer" som hun selv kaller det. Videre skriver hun "dette er mye mer innviklet enn dere tror, og vi jobber med saken" Jeg gleder meg til å høre hvorfor dette er så himla innviklet Jeg også. Hvis det at Lars-Kristian innrømmer disse kommentarene er så "innviklet" at det tar flere dager for å finne ut av det - ja, da mangler jeg vel egentlig ord til å avslutte dette innlegget...... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5615 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg kunne godt tenke meg 25.000 kr Så skynd deg å kontakte blekka nu, førstemann til møllen her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 11. januar 2015 #5616 Del Skrevet 11. januar 2015 Det er ikke så innviklet å avvikle en instagramkonto, sånn egentlig, ikke en blogg heller... Det er jo lov å håpe, men ut ifra statistikken etter tidligere fotballfrueflauser, så gjør hun seg liten og ynkelig, får masse sympati, også blir bloggen større og mer populær enn noen gang.. Ugh. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 11. januar 2015 #5617 Del Skrevet 11. januar 2015 http://www.nordlys.no/Fotballfrue_skal_ha_laget_falske_kommentarer_p__egen_blogg____Utga_seg_for___v_re_lege__og_skr_t_av_sin_egen_rumpe-5-34-64080.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 11. januar 2015 #5618 Del Skrevet 11. januar 2015 Men om det er den ene eller den andre som har skrevet så jhar jo begge visst om det. Og dette er hennes firma, hu har et klart ansvar for hva som publiseres! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 11. januar 2015 #5619 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Jeg er faktisk, om mulig, enda mer irritert nå enn tidligere. Jo da, fint nok at de innrømte det. Halvveis i alle fall. Men det her har nok ikke særlig mange fått med seg, ikke nok til at det vil ha noen særlig effekt (tror jeg). Det er helt tilfeldig at jeg oppdaget denne tråden, side2 o.l. er full av uinteressant agurknytt, kommentarer på blogg/instagram/facebook er slettet... Hun mister nok noen lesere, men beholder de fleste. Mister kanskje en sponsor eller to, om de ikke også holder seg utenfor og venter til det går over, men snart er dette glemt og alt er som før. Jeg kunne egentlig ønske de satte seg ordentlig på bakbena, så det ble flere artikler der eksperter bekrefter at deres opprinnelige historie (hacket/manipulert/whatever) bare er løgn. Men nå slipper de nok unna med at folk ser på LKE som en dust (what else is new?) og synes synd på Caroline som opplever slikt uten at hun har ''noe kontroll på det''. ... Hvis noen lurte, så ja - jeg synes faktisk det er en ganske stor sak. Endret 11. januar 2015 av Gaea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5620 Del Skrevet 11. januar 2015 Det er jo lov å håpe, men ut ifra statistikken etter tidligere fotballfrueflauser, så gjør hun seg liten og ynkelig, får masse sympati, også blir bloggen større og mer populær enn noen gang.. Ugh. Vi får se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg