Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest glædelig

MEN!!!!!!

Hvis forklaringen var så enkel.... Hvorfor skrev Caroline at sannheten vil komme for en dag, og at det er mer komplisert enn som så.

Dette var da ikke komplisert? LKE har spilt andre roller i hennes kommentarfelt, og det er lesernes skyld?

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... Kan jo være han som har skrevet fra hennes profil? Skrivestilen, blant annet på den vedr Blondinebella, likner på hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carmen.

Morsomt det med CBE saken ang bilderedigering. Ikke så lenge etter dette publiserte Lady K.A et innlegg om " bilder man ikke vil se" hun har også plutselig fått lyst til å bli så naturlig som mulig. Tror alle bloggere vil forbli ekte fremover, takket være Caroline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hu har bedt meg slette, hu fikk rett... bla bla.. seriøst?!?!?! Slett det selv da om du mente det?? Er du ikke admin da!?!?!?!?!

Tull og tøys hele saken i VG!

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor blokkerte hun så mange brukere på instagram da, for eksempel? Hun kunne jo bare ha slettet kommentarene våre, ikke blokkert oss. Jeg tipsa om denne tråden og det var nok til at hun blokkerte meg.

Jeg regna med dette egentlig :) LK tar skylda og alt fortsetter som før.

Dette føltes som en dårlig avslutning på en meget spennende thriller.......

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ganske som forventet; han tar litt av skylda (fordi leserne er slemme), hun slipper unna og resten skal vi bare la ligge for vi har ikke tid til å se på bevisene.

Direkte trasig.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annepannesjoko

Det tok sin tid.

Til http://www.nordlys.no/Fotballfrue_skal_ha_laget_falske_kommentarer_p__egen_blogg____Utga_seg_for___v_re_lege__og_skr_t_av_sin_egen_rumpe-5-34-64080.htmlga han uttrykk for at skjermdumpene kunne være manipulerte.

Fy.f... Han bør i ettertid be om unnskyldning for å ha antydet noe slikt....

Ellers minner unnskyldningen hans litt om konas i desember. Legge litt avskylden på leserne....

Endret av annepannesjoko
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Til http://www.nordlys.no/Fotballfrue_skal_ha_laget_falske_kommentarer_p__egen_blogg____Utga_seg_for___v_re_lege__og_skr_t_av_sin_egen_rumpe-5-34-64080.htmlga han uttrykk for at skjermdumpene kunne være manipulerte.

Fy.f... Han bør i ettertid be om unnskyldning for å ha antydet noe slikt....

Ellers minner unnskyldningen hans litt om konas i desember. Legge litt skylde på leserne....

Nei hvorfor ta det hele og fulle ansvaret....Smarte folk gjør det...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er rart hvordan hun skal få livet hennes til å virke så perfekt.

Endret av Queen of the world
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Trine Grung ble kastet under bussen i denne situasjonen :fnise:

og ikveld tenner vi et lys- vi tenner det for ...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!

Ja de bruker han som syndebukk så bloggen ikke skal gå helt under, og for å sanke sympatistemmer, fordi de ikke fant noen annen utvei, MEN det her er likevel like kritikkverdig som før, de har likevel tapt kampen, avisen skrev en fantastisk artikkel med riktig vinkling og til slutt står det at Caroline visste om det. Altså har hun ikke tatt på seg sitt ansvar, hun har visst om alt og hadde admin kontroll, men ikke slettet innleggene.

Bra jobbet til alle som fikk sannheten ut i verden.

Endret av A.s
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har Camilla Pihl slettet min kommentar på svaret hun gav en leser som skrev hun sluttet som leser pga hennes samarbeid med CBE.

Det var saklig og jeg skrev at jeg forstod det var vanskelig å svare siden hun har en profesjonell relasjon til CBE men at denne mediestrategien til Fotballfrue AS har gjorde det verre for dem

Men hey, greit å vite hvor hun står!

hun har også slettet min kommentar som sto i samme tråd, der jeg ba henne bekrefte at CBEs påstand om at hun har betalt Camilla Pihl-skoene sine selv. Skuffet over at Camilla Pihl sletter kommentarer, samtidig som CBE mistet enda litt troverdighet i mine øyne

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...