Angstkvinnen Skrevet 11. januar 2015 #5541 Del Skrevet 11. januar 2015 Bloggen er jobben til Caroline. Det er meningen at det skal se plettfritt og perfekt ut. Det er det leserne vil se. Jeg leser bloggen for å få inspirasjon, og kunne ikke brydd meg mindre om hun redigerer bildene sine. At de har kommentert egne innlegg med andre navn er selvfølgelig litt rart, men så mye oppstyr for det? Caroline; Gi det en måned, så har leserne glemt det Du undervurderer norske, voksene mennesker. Hvorfor skulle folk bare glemme dette her? To skandaler på rad som går direkte på hennes troverdighet vil skade henne mer enn du tror. Kan godt hende hun allerde i morgen skriver "hei til mandag og hei til deg", men de aller fleste bloggleserne hennes vil ha et svært negativt inntrykk av henne og hun vil på sikt miste både lesere og annonsører. Eneste å gjøre her er å legge seg flat. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åge Mustafa Skrevet 11. januar 2015 #5542 Del Skrevet 11. januar 2015 Bloggen er jobben til Caroline. Det er meningen at det skal se plettfritt og perfekt ut. Det er det leserne vil se. Jeg leser bloggen for å få inspirasjon, og kunne ikke brydd meg mindre om hun redigerer bildene sine. At de har kommentert egne innlegg med andre navn er selvfølgelig litt rart, men så mye oppstyr for det? Caroline; Gi det en måned, så har leserne glemt det Jeg er hos bakeren for å kjøpe brød og ingenting annet jeg og, men må si jeg ville visst det om de vasket utstyret sitt med dobørsta, selv om brødene mine var gode. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5543 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Bloggen er jobben til Caroline. Det er meningen at det skal se plettfritt og perfekt ut. Det er det leserne vil se. Jeg leser bloggen for å få inspirasjon, og kunne ikke brydd meg mindre om hun redigerer bildene sine. At de har kommentert egne innlegg med andre navn er selvfølgelig litt rart, men så mye oppstyr for det? Caroline; Gi det en måned, så har leserne glemt det Jeg vil lese ærlige blogger der folk ikke lyver for leserne sine. Det er også slik jeg etterstreber at min egen blogg skal være. At de kommenterer med andre navn er ikke bare litt rart, det er veldig rart og faktisk absolutt ikke hederlig. Jeg håper INGEN glemmer dette. Voksne og reflekerte lesere ønsker ikke å bli ført bak lyset. Endret 11. januar 2015 av Vind 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 11. januar 2015 #5544 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) http://www.vg.no/rampelys/skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg/a/23372223/ VG! Innrømmelse fra LKE. Gjort det fordi nettrollene har vært slemme mot CBE. Endret 11. januar 2015 av troikaen 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingelill Skrevet 11. januar 2015 #5545 Del Skrevet 11. januar 2015 http://www.vg.no/rampelys/skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg/a/23372223/ !!!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 11. januar 2015 #5546 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg vil lese ærlige blogger der folk ikke lyver for leserne sine. Det er også slik jeg etterstreber at min egen blogg skal være. At de kommenterer med andre navn er ikke bare litt rart, det er veldig rart og faktisk absolutt ikke hederlig. Jeg håper INGEN glemmer dette. Voksne og reflekerte lesere ønsker ikke å bli ført bak lyset. TAKK! Det er akkurat slik de fleste oppegående mennesker tenker...ingen liker å bli holdt for narr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Efflorescence Skrevet 11. januar 2015 #5547 Del Skrevet 11. januar 2015 Å der kom det: http://www.vg.no/rampelys/skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg/a/23372223/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 11. januar 2015 #5548 Del Skrevet 11. januar 2015 Ok, innlegget mitt ble slettet så jeg prøver en kortfattet versjon: Er pengene så viktige for de at det er verdt dette her? Jeg blir så flau på deres vegne, men de har jo valgt det selv. Jeg kan bare ikke forstå at noe kan være verdt offentlig ydmykelse foran hele Norge, gang på gang? Det er som når man blir fersket i løgn av en venninne, bare at her er det 100 000+ "venninner" som fant ut at du løy, gang på gang. Hadde jeg vært henne hadde håndkleet vært kastet inn for lenge siden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5549 Del Skrevet 11. januar 2015 TAKK! Det er akkurat slik de fleste oppegående mennesker tenker...ingen liker å bli holdt for narr... Takk til deg også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 11. januar 2015 #5550 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Burde ikke alle disse legene og de andre som forsvarte dem stå frem da? Haha! Syns jeg ser det. Fremsiden på vg: "Jeg er PT-Åge!" Endret 11. januar 2015 av Hinkelpinkel 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 11. januar 2015 #5551 Del Skrevet 11. januar 2015 http://www.vg.no/rampelys/skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg/a/23372223/ !!!!! Klein *unnskyldning/forklaring fra LKE...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. januar 2015 #5552 Del Skrevet 11. januar 2015 Det kommer nok noe heimkok fra Siljan snart ja. Bare så synd det ikke er hjemmebrent det er snakk om. Det hadde vært steikartig!! Nå gapskrattet jeg så mye at naboen banken i gulvet! Stå på, Gjest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 11. januar 2015 #5553 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) http://www.vg.no/rampelys/skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg/a/23372223/ VG! Innrømmelse fra LKE. Gjort det fordi nettrollene har vært slemme mot CBE. Veldig bra av LKE! For FØRSTE gang fikk jeg bittelitt sansen for han. DA er det på tide at Trine Grung tar kvelden. Edit: Bra at han innrømmer det. Er ikke så imponert over forklaringen. Endret 11. januar 2015 av glædelig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 11. januar 2015 #5554 Del Skrevet 11. januar 2015 Selvfølgelig skylder de på leserne IGJEN. Og ved at han sier at noen av kommentarene ikke er skrevet av han kan han med andre ord avskrive seg skylden for "kule i hodet" og "bra rumpe". Jeg syntes også det er småkomisk å lese kommentarene til Fotballfrue på Instagram om at sannheten ville komme for en dag, som om det fantes en eller annen ondskapsfull hacker, når det hele tiden var LK. Og la oss heller ikke glemme Grung på facebook som ropte HACKER allerede i dag tidlig. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*madikken* Skrevet 11. januar 2015 #5555 Del Skrevet 11. januar 2015 Sjekk VG - det var slik jeg trodde....😊 LKE innrømmer det hele! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 11. januar 2015 #5556 Del Skrevet 11. januar 2015 KJELTRINGER!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 11. januar 2015 #5557 Del Skrevet 11. januar 2015 Var de slemme med FF på sunt vett også? Jeg dævver :-D 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5558 Del Skrevet 11. januar 2015 Nå gapskrattet jeg så mye at naboen banken i gulvet! Stå på, Gjest!!! Vel, jeg slå til noen ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5559 Del Skrevet 11. januar 2015 Egentlig veldig smart da. Japp, men spørs hvor mye leserne tror på det og tilgir. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. januar 2015 #5560 Del Skrevet 11. januar 2015 Tenk hvor mye enklere både lutefiskmiddagen og dagene derpå hadde vært dersom de hadde lagt seg paddeflat med én gang de ble avslørt. En grei forklaring fra ekteparet kunne jo for eksempel ha vært: Deretter gjorde hun det samme på hans blogg. Så de støttet bare hverandre - som et hengivent ektepar, og de beklager så masse at det tok litt av og at de ikke stoppet med det. En sånn type forklaring hadde fått støtte fra mange, og lagt ballen ganske død. Og tråden her inne hadde vært mye kortere. Og veldig få, eller ingen, hadde lett med lys og lykter etter flere bevis. Men en sånn type forklaring holder jo ikke hvis den kommer leeeeeeenge etter. Og ihvertfall ikke etter at man har prøvd seg på andre sprell og bortforklaringer i mellomtiden. Spot on Dolce! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg