Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje det er en av partene i paret som har gjort dette i større grad enn de har vært enige om.... Mulig uenighet i Siljan nå. Det koker vel uenige eller ei✌️

Skrivefeil!

Også mye mulig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at det er fristende å tulle masse med dette! Men kan dere ikke lage en egen fjasetråd slik at denne tråden reserveres for hard facts? Slik unngår vi at tråden stadig skjules for moderering, og sikrer at de som trenger å lese hard facts ikke må bla seg forbi flere sider med tull (selv om tullet er både morsomt og berettiget).

Forøvrig: Takk til Nora og Visningsnamn! :blomst:

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper LK gleder seg til trening med ODD i morgen. Blir sikkert hyggelig i garderoben.

Vi får håpe det her ikke ødelegger hans profesjonelle omdømme som fotballspiller.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at det er brain storming og kriseberedskap i sofaen i Siljan nå. "what would Åge do?"

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent jeg bryr meg så mye om hva kjendiser gjør og hvordan de takler problemer/flauser de kommer ut for osv. Men akkurat dette kjenner jeg jeg virkelig håper fotballfrue og mannen ikke slipper unna med! For hvis de gjør det, har jeg på følelsen det vil være mange sinte sjeler her...! Inkludert meg :jolie:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. I starten hadde jeg nesten litt dårlig samvittighet som gjorde dette, men å nå bli beskylt for å lyve og manipulerer bildene, så er det ingenting igjen av den dårlige samvittigheten.

Utrolig trist.

De som er ærlige og redelige er de som blir beskyldt for å være uredelige og løgnere, av løgnerne.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe det her ikke ødelegger hans profesjonelle omdømme som fotballspiller.

Jeg mener han har fått fornyet kontrakt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå irriterende at ingen av mediene har fått med seg at bevisene fortsatt ligger ute!! Nora Nordbo, siden de nå kjenner ditt navn og allerede har sitert deg, kan ikke du sende en mail til de som har skrevet dette (TV2, nettavisen, Nordlys) og forklare dem at bevisene fortsatt finnes, og hvordan de kan se dem - slik at de skjønner at de ikke risikerer noe ved å legge dette frem som fakta, mer enn "anklager"?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååå irriterende at ingen av mediene har fått med seg at bevisene fortsatt ligger ute!! Nora Nordbo, siden de nå kjenner ditt navn og allerede har sitert deg, kan ikke du sende en mail til de som har skrevet dette (TV2, nettavisen, Nordlys) og forklare dem at bevisene fortsatt finnes, og hvordan de kan se dem - slik at de skjønner at de ikke risikerer noe ved å legge dette frem som fakta, mer enn "anklager"?

Ikke ta det for gitt at alle journalister skjønner (selv) dette, de må uansett ha uttalelser fra datafolk, og det er søndag kveld. Tviler på at fruen er like standhaftig når dagen i morgen er omme.

Edit; ikke alle ønsker å knytte navnet sitt til dette heller

Endret av Tjufsa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jo… i morra.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggen er jobben til Caroline. Det er meningen at det skal se plettfritt og perfekt ut. Det er det leserne vil se. Jeg leser bloggen for å få inspirasjon, og kunne ikke brydd meg mindre om hun redigerer bildene sine. At de har kommentert egne innlegg med andre navn er selvfølgelig litt rart, men så mye oppstyr for det? Caroline; Gi det en måned, så har leserne glemt det :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er jobben til Caroline. Det er meningen at det skal se plettfritt og perfekt ut. Det er det leserne vil se. Jeg leser bloggen for å få inspirasjon, og kunne ikke brydd meg mindre om hun redigerer bildene sine. At de har kommentert egne innlegg med andre navn er selvfølgelig litt rart, men så mye oppstyr for det? Caroline; Gi det en måned, så har leserne glemt det :)

Tja.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at det er fristende å tulle masse med dette! Men kan dere ikke lage en egen fjasetråd slik at denne tråden reserveres for hard facts? Slik unngår vi at tråden stadig skjules for moderering, og sikrer at de som trenger å lese hard facts ikke må bla seg forbi flere sider med tull (selv om tullet er både morsomt og berettiget).

Forøvrig: Takk til Nora og Visningsnamn! :blomst:

Jeg tror at man trenger å lette litt på trykket i blant, selv om vi stortsett er saklige. Skal ikke tulle mer, bare humoren min som slår inn :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...