Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5501 Del Skrevet 11. januar 2015 Åge min ven… Jeg svarer med Wig Wams in your dreams med Åge Nilsen som frontfigur. Ganske passende sangtittel egentlig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 11. januar 2015 #5502 Del Skrevet 11. januar 2015 Vet ikke helt hvorfor men jeg klarer ikke å la være å se for meg PT Åge som en liten og rund mann med pondus i beige diger bestemorstruse over marine treningsett, noen hårstråer på huet....Kanskje fordi jeg prøver å holde meg våken for å ikke gå glipp av noe. Eller? Eller er jeg muligens litt snål bare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 11. januar 2015 #5503 Del Skrevet 11. januar 2015 Når innleggene er skrevet med admin-tilgang, blir ikke innlegget skrevet med innrykk? Jeg mener, egentlig er det jo synlig bare på layouten. Det står all respekt av å ha gått videre med dette, bevisene er vanntette. Snakket nettopp med en kompis som mente at dersom Nora hadde manipulert så mange kildekoder så hadde hun vært en målskive til norsk sikkerhetstjeneste i 10 år allerede 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 11. januar 2015 #5504 Del Skrevet 11. januar 2015 Nå har også tv2.no skrevet om saken. De har forsøkt og fått tak i det godeste ekteparet, men de har ikke besvart henvendelsene. Koker i Siljan. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5505 Del Skrevet 11. januar 2015 Vet ikke helt hvorfor men jeg klarer ikke å la være å se for meg PT Åge som en liten og rund mann med pondus i beige diger bestemorstruse over marine treningsett, noen hårstråer på huet....Kanskje fordi jeg prøver å holde meg våken for å ikke gå glipp av noe. Eller? Eller er jeg muligens litt snål bare? Nå har også tv2.no skrevet om saken. De har forsøkt og fått tak i det godeste ekteparet, men de har ikke besvart henvendelsene. Koker i Siljan. Eller så vil de ekslusivt servere noen av de største "sannheten" og derfor holder igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5506 Del Skrevet 11. januar 2015 Kan VG og dagbladet holde tilbake fordi de er lovet "sannheten"? Sannheten er da her allerde og det må da til og med blekkene der forstå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5507 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Sannheten er da her allerde og det må da til og med blekkene der forstå. Det betyr ikke at de to ikke vil prøve seg, og når jeg snakker om sannhet, mener jeg den konstruerte. Legger til: ellers enig med deg. Endret 11. januar 2015 av Vind 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 11. januar 2015 #5508 Del Skrevet 11. januar 2015 Det betyr ikke at de to ikke vil prøve seg, og når jeg snakker om sannhet, mener jeg den konstruerte. Legger til: ellers enig med deg. ..at alt er et sosialt/psykologisk eksperiment...eller noe i den duren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. januar 2015 #5509 Del Skrevet 11. januar 2015 Nå håper jeg at KG ikke stenger denne tråden når det (ganske sannsynlig) begynner å hagle kritikk mot Nora og han som fant bevisene. Det vil være skikkelig ille. Stå opp for ytringsfriheten, KG! 😉 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5510 Del Skrevet 11. januar 2015 Det betyr ikke at de to ikke vil prøve seg, og når jeg snakker om sannhet, mener jeg den konstruerte. Legger til: ellers enig med deg. Det kommer nok noe heimkok fra Siljan snart ja. Bare så synd det ikke er hjemmebrent det er snakk om. Det hadde vært steikartig!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5511 Del Skrevet 11. januar 2015 ..at alt er et sosialt/psykologisk eksperiment...eller noe i den duren... Muligens. Jeg tenker at man kan prøve mye for å få båten inn til land når den er sprunget lekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 11. januar 2015 #5512 Del Skrevet 11. januar 2015 Mother Trucker, jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke er fotballfrue nå. Dette mååå da være pinlig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5513 Del Skrevet 11. januar 2015 Det kommer nok noe heimkok fra Siljan snart ja. Bare så synd det ikke er hjemmebrent det er snakk om. Det hadde vært steikartig!! Man brenner da ikke i egen kjeller må vite, i alle fall ikke åpent. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 11. januar 2015 #5514 Del Skrevet 11. januar 2015 Muligens. Jeg tenker at man kan prøve mye for å få båten inn til land når den er sprunget lekk. Håper de har gode armmuskler slik at de kan ro seg kjapt i land eller en knallbra påhengsmotor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*madikken* Skrevet 11. januar 2015 #5515 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Eller så vil de ekslusivt servere noen av de største "sannheten" og derfor holder igjen. Kanskje det er en av partene i paret som har gjort dette i større grad enn de har vært enige om.... Mulig uenighet i Siljan nå. Det koker vel uenige eller ei✌️ Skrivefeil! Endret 11. januar 2015 av *madikken* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5516 Del Skrevet 11. januar 2015 Man brenner da ikke i egen kjeller må vite, i alle fall ikke åpent. Såpass å ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 11. januar 2015 #5517 Del Skrevet 11. januar 2015 Når innleggene er skrevet med admin-tilgang, blir ikke innlegget skrevet med innrykk? Jeg mener, egentlig er det jo synlig bare på layouten. Det står all respekt av å ha gått videre med dette, bevisene er vanntette. Snakket nettopp med en kompis som mente at dersom Nora hadde manipulert så mange kildekoder så hadde hun vært en målskive til norsk sikkerhetstjeneste i 10 år allerede 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5518 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Håper de har gode armmuskler slik at de kan ro seg kjapt i land eller en knallbra påhengsmotor Dersom ikke Åge (nevnte jeg at han også er omdømme- ekspert?), ror for dem Endret 11. januar 2015 av Vind 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. januar 2015 #5519 Del Skrevet 11. januar 2015 FF skulle ha beisa sjarken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emilie666 Skrevet 11. januar 2015 #5520 Del Skrevet 11. januar 2015 Er ikke disse bevisene nok? Man kan jo selv se det så hva er unnskyldningene til CBE og LK? Kommer til å bli jævlig irritert faktisk vist hun slepper unna dette med et innlegg på bloggen der alle skal syntes synd i hun, det er vel sånn hun gjør det. Men tror faktisk hun slepper unna med det og noen dager er alt tilgitt og glemt og "dronningen" er tilbake vist jeg ikke tar feil hehee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg