Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Trine Grung forsvarte Ff skråsikkert. Nå har pipen fått en ny lyd ; kanskje hun brukte feil ord, men dømmer ikke.

Har paret bedt henne moderere seg?

Hvor ser du dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt med det, men jeg tror altså ikke "bevisene" forsvinner bare sånt. Ikke i nær fremtid, altså.

Nu som du har blitt rikskjendis så er du vel snart for fin til å diskutere med oss ordinære dødelige. :romeo:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål, er det fortsatt mulig å se bildene hennes slik noen fant ut at de var redigerte? Eller har de gjort om slik at det ikke er mulig lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fotballfruebloggen er en av Norges mest leste blogger, og skal ha rundt 270.000 lesere hver dag."

Hvor får TV2 tallene sine fra egentlig? Ler. :fnise:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Fotballfruebloggen er en av Norges mest leste blogger, og skal ha rundt 270.000 lesere hver dag."

Hvor får TV2 tallene sine fra egentlig? Ler. :fnise:

Mener de sidevisninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik jeg har fortstått det har de fjernet muligheten til å vise admin kommentarer?

lurer litt på hvor mye mer enn disse som har kommet er det av falske kommentarer? har du en mening om dette?

og- lurer; kan man skifte tilbake koding for å se admin? dersom de mener de er utsatt for manipulering e.l kan man da oppfordre til å skifte tilbake for å bevise sin uskyld. du blir jo indirekte beskyldt for dette.

og- bra jobbet :danse:

hilsen html-amøbe

Ja, de har "endret" systemet nu--skjedde 8. januar mellem kl. ca. 15 og 19. -- men man kan se den gamle koden i web.archive.org og sånt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra PT-Åge. Han er IT-ekspert når han ikke er PT.

Så lenge de ikke gir seg ut for å være Åge Aleksandersen så bør vi kanskje ikke klage....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har "endret" systemet nu--skjedde 8. januar mellem kl. ca. 15 og 19. -- men man kan se den gamle koden i web.archive.org og sånt.

Men da tør jeg gjette at hun fortsetter som før

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fra PT-Åge. Han er IT-ekspert når han ikke er PT.

Åge min ven…

Endret av Nora Nordbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke alle disse legene og de andre som forsvarte dem stå frem da?

Spesielt med tanke på at Lars Kristian stalker folk som kommenterer på bloggen, og skriver til dem på facebook. Så burde jo dette være en fin taktikk de kan bruke til noe mer nyttig enn å kritisere lesere

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke alle disse legene og de andre som forsvarte dem stå frem da?

Nei, mangler de sosiale antennerne! :ler:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...