Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det jeg tenkte, all info i HI og den samme infoen i et innlegg som blir kjørt hele tiden/ kopiert hele tiden av alle som vil hjelpe med å holde tråden i gang.

Kan du lage et slikt innlegg for meg med all info? Eller noen andre som kan? Gjerne med all bevis

Det er en veldig god idé!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nettopp

Ja det jeg tenkte, all info i HI og den samme infoen i et innlegg som blir kjørt hele tiden/ kopiert hele tiden av alle som vil hjelpe med å holde tråden i gang.

Kan du lage et slikt innlegg for meg med all info? Eller noen andre som kan? Gjerne med all bevis

Litt usikker på hva KG lar stå da? Jeg har ikke bladd bakover i tråden og sett hva de har moderert bort. Hva med Nordlys sitt innlegg i hovedsak. Det har jo det meste av relevant info. Og så kan vi lenke til denne tråden?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skrevet en veldig saklig og god post, helt blottet for "følerier" og "sladder" som du kan tas på, men med masse god informasjon som du har knytta sammen på en veldig god måte.

Håper denne blir delt av mange, så folk får se at det ikke bare er sladder og sutring fra tjukke og sjalu KG-damer det er snakk om. :)

Denne var veldig bra :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Liste over samarbeidspartnere til CBE:

VING (reisebyrå)

NORDIC CHOICE HOTELS v/Clarion Royal Christiania Hotel

GET INSPIRED (nettbutikk)

LINDEX

CUBUS

MAKESTYLE

BLUSH

COVERBRANDS

VILLA PERLESUKKER

GULLKORN DESIGN

ELIXIA

COLINA AGENCY

CAMILLA PIHL

TM DESIGN

STELLA (magasin)

DET NYE (magasin)

STYLEMAG (magasin)

COSTUME (magasin)

FOREVER UNIQUE (klær)

SUNSPA

GEVIR (frisør)

HENDRIX HAIR (frisør)

HAIRTALKEXTENSTIONS

BALMAIN HAIR

FOTOKNUDSEN

EFI NORGE

Jeg er enig med brukeren kvm at man ikke skal gå til det steg å boikotte disse sponsorene for evig og alltid. Men som forbrukere har vi makt til å si at så lenge de har et samarbeid med denne bloggeren, kommer ikke de tilbydte produktene/tjenestene til å bli kjøpt/brukt.

Endret av Zeitgeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skjer noe negativt jeg. Virker som hun har sponsorene i sin hule hånd, og de hører nok på ekteparet. De tjener jo penger på dem, så tror ikke de mister jobbene sine.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skjer noe negativt jeg. Virker som hun har sponsorene i sin hule hånd, og de hører nok på ekteparet. De tjener jo penger på dem, så tror ikke de mister jobbene sine.

Ikke vær så sikker på det. Omdømme er viktig, ikke minst i livsstilsbransjen, som mange av sponsorene til Fotballfruen tilhører.

Dette vil garantert merkes økonomisk for ekteparet.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Ikke vær så sikker på det. Omdømme er viktig, ikke minst i livsstilsbransjen, som mange av sponsorene til Fotballfruen tilhører.

Dette vil garantert merkes økonomisk for ekteparet.

..og hva skjer nå som det er Vixen Blog Awards på gang?? Hun har jo vært storfavoritt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad det ikke er slike tilstander på kg 24/7, da hadde jeg faktisk blitt feit :laugh:

Jeg er veldig glad dette skjedde i begynnelsen av semesteret :P

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor mye enklere både lutefiskmiddagen og dagene derpå hadde vært dersom de hadde lagt seg paddeflat med én gang de ble avslørt.

En grei forklaring fra ekteparet kunne jo for eksempel ha vært:

Lars-Kristian la inn støttekommentarer på bloggen til kona i perioder der hun hadde det vanskelig (dette hadde gitt Lars-Kristian "snill"-poeng for å være støttende ektemann + at det hadde stemt med forklaringene på bilderedigeringene). Deretter gjorde hun det samme på hans blogg. Så de støttet bare hverandre - som et hengivent ektepar, og de beklager så masse at det tok litt av og at de ikke stoppet med det.

En sånn type forklaring hadde fått støtte fra mange, og lagt ballen ganske død. Og tråden her inne hadde vært mye kortere. Og veldig få, eller ingen, hadde lett med lys og lykter etter flere bevis. Men en sånn type forklaring holder jo ikke hvis den kommer leeeeeeenge etter. Og ihvertfall ikke etter at man har prøvd seg på andre sprell og bortforklaringer i mellomtiden.

Hadde fjernet denne,ikke gi dem ideer!
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Snuppeluren

slettet pga. innlegg om barn. Visste ikke om denne regelen, beklager.

Endret av Snuppeluren
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Enig med dette. Så lenge sponsorene ikke har tatt stilling til saken så har det ingen hensikt å boikotte dem.

Klart. Man kan ikke forlange av sponsorene å ta stilling, men som forbruker kan man gjøre det klart for dem hva som kommer til å skje ved videre samarbeid. Hvorvidt det vil føre til noe, er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...