Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Personlig ville jeg ikke hatt 1 mill i året hvis det gikk på bekostning av privatliv i den grad det gjør hos bloggere. Tenk at ikke en eneste FERIE, bursdagsfeiring eller julaften kan nytes uten at ting skal stilles opp, fotograferes og deles. Gjerne samme dag som begivenheten.

Anonymous poster hash: a5d57...d8a

Ingen har tvunget det på henne, eller noen av de andre. Og de kan slutte når de vil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vet ikke? Hun tjener en million i året på "ingenting, har flere hundre tusen følgere som liker henne, er kjendis, er sammen med en kjendis, ser bra ut, har et flott barn, bor i et fint hus, virker lykkelig.

You tell me?

Anonymous poster hash: 57a98...f58

Sammen med en kjendis sa du? Fortell meg akkurat hvilken kjendis hun er sammen med? Min fotballintresserte far har ikke engang hørt om Lars-Kristian Eriksen som spiller for Odd... 😂 uff, om han er kjendis er jeg kjendis også, for noe tull

Anonymous poster hash: 74e20...4d5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen med en kjendis sa du? Fortell meg akkurat hvilken kjendis hun er sammen med? Min fotballintresserte far har ikke engang hørt om Lars-Kristian Eriksen som spiller for Odd... uff, om han er kjendis er jeg kjendis også, for noe tull

Anonymous poster hash: 74e20...4d5

Vel, etter at FF ble stemt ut av SVD, så var hun på God Morgen Norge mandag morgen, som det er tradisjon for at den utstemte er. Med seg hadde hun sin "kjendis" av en mann. Kan ikke huske at noen andre av de utstemte gjennom flere sesonger har hatt med seg samboer/ektefelle til intervju. Så han må jo være litt av en kjendis, som fikk den æren......

Anonymous poster hash: 092ee...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, hva slags representativt utvalg av mennesker er det du kjenner?

Anonymous poster hash: 81433...401

Jeg kjenner ikke så mange, er heller ikke så mange som kjenner meg, noe de tror de gjør :) Men igjen, de er ganske slemme av seg, og greit, ikke alle er "stygge og feite", men de ser ikke spesielt bra ut :P Jeg kjenner den dårlige delene av Norge, enkelt og greit :) Og den er STOR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg ikke hatt 1 mill i året hvis det gikk på bekostning av privatliv i den grad det gjør hos bloggere. Tenk at ikke en eneste FERIE, bursdagsfeiring eller julaften kan nytes uten at ting skal stilles opp, fotograferes og deles. Gjerne samme dag som begivenheten.

Anonymous poster hash: a5d57...d8a

Nei, det er jo en grunn til at hun ikke tør å være hjemme når mannen er borte. Hadde ikke jeg gjort heller når "halve Norge" alltid vet når hun er alene, når huset står tomt og hvordan huset ser ut inne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, etter at FF ble stemt ut av SVD, så var hun på God Morgen Norge mandag morgen, som det er tradisjon for at den utstemte er. Med seg hadde hun sin "kjendis" av en mann. Kan ikke huske at noen andre av de utstemte gjennom flere sesonger har hatt med seg samboer/ektefelle til intervju. Så han må jo være litt av en kjendis, som fikk den æren......

Anonymous poster hash: 092ee...c4d

Tipper det er krav hun stiller for å bli intervjuet fordi hun ikke er selvstendig nok uten han.

Anonymous poster hash: 2d770...c15

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg hadde ikke lagt ut bilder jeg ikke var fornøyd med... og om man blir tatt bilder av ofte lærer man seg å finne vinklene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickandj

Liker ingen av sidene mine, jeg. Så skjønner godt at hun som har en favorittside fremhever den. (Selv om det ser ganske teit ut at hun er den eneste i gruppebilder som står med venstrekinnet fram)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at hun vil se best mulig ut på bilder, men er enig med dem som sier at det ser rart ut når alle står med kroppene en vei også liksom brekker hun hodet andre veien for å sette forsiden til.

Tror jeg hadde øvd meg på å finne min beste posering med andre kinnet til også i de situasjonene hvor det blir snålt å snu 'godsida' mot kamera ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har FF fått råd og blitt mer ydmyk i kommentarfeltet? Har lagt merke til at hun nå i det siste har skrevet ting som "det skal jeg ta til etteretning til neste gang" eller "takk for tips, det skal jeg tenke på".

Hva skjedde? Er det Camilla Phils råd, eller har hun lest her inne?

Legger også merke til at det er blitt betydelig roligere her inne, etter at hun la om taktikk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger også merke til at det er blitt betydelig roligere her inne, etter at hun la om taktikk!

Årsaken er vel heller at folk nå må skrive med nick i Rampelyset. Det gjør terskelen høyere for den mest ramsalte kritikken.

Uansett fint at CBE har lagt an til en mer ydmyk tone i sitt eget kommentarfelt. Det vil hun nok tjene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å lese den bloggen, den er jo så kjedelig, men titter på instagram innimellom.

Har hun bare den pulsklokka og kaffekoppen å ta bilde av eller? Tror det er samme bildet hver gang jeg. :huh:

Noen ganger variert med et par sko eller en bukett lyserosa roser (selv de er like fra uke til uke, folk hadde vel fått sjokk om hun hadde postet bilde av noen oransje plutselig!) :ler:

Men det er klart at det er viktig og interessant å stadig presisere av at hun er sååå tidlig oppe og løper etterfulgt av øvelser på mage og rygg.

:Gjesp:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ingen av delene? Kanskje noen reagerer på at det synes uetisk at FF fronter et sånt vanvittig overforbruk av klær, sko m.m.? Behøver man å være enten sjalu eller misunnelig for å mene det?

Synes det er mer uetisk at noen er rike og noen er fattige...

SER du hvor dumt det høres ut??

Å spy ut galle basert på bloggen hennes og små deler av hennes hverdag er så latterlig lavmål.. Dama fremmer og oser av sunne verdier også! Prøv å fokuser på det, framfor at "hun har alt" ?

Hun har jo opplyst flere ganger også at hun får tilsendt utallige gaver som hun sender i retur, og at hun leverer masse klær til Fretex (framfor feks å selge det, gjøre profitt av dette.) Er jo SUPERbra!

- OG det som fremkommer på bloggen er jo ikke ALT..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genererer mye klikk den bloggen. Undrer meg over at folk interesserer seg for noe så kjedelig. Spennende kan man vel ikke beskylde bloggen for å være. Finnes jo langt flere med mer innhold og bedre språk. At den ligger på topp (nesten) er, for meg, en gåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...