AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1721 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg liker ikke stilen hennes, synes det er for "over the top" med masse farger og altfor mange plagg og detaljer på en gang. Men jeg synes hun var flott da hun ble stylet sist for "Det Nye" (?), da så hun mer casual og røff ut. Anonymous poster hash: 70e7d...0e0 Hun kunne med fordel forenklet og spisset stilen sin litt. Ikke nødv å se ut som et juletre. Ja, stylingen på det nye shooten var fin, men det var jo stylistenes stil..... Anonymous poster hash: 47538...7b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1722 Del Skrevet 4. oktober 2014 Har hun tatt med kopper til svigers? Anonymous poster hash: c0743...807 Hahahaha 😂 Dagboken hennes er godt brukt hos svigers ser det ut til. Syns det blir litt harry å stille den opp dog!Anonymous poster hash: 342ea...a72 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 4. oktober 2014 #1723 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hahahaha 😂 Dagboken hennes er godt brukt hos svigers ser det ut til. Syns det blir litt harry å stille den opp dog!Anonymous poster hash: 342ea...a72 Jeg skjønner jo at de er stolte da :-) Og det er en del gode oppskrifter der, det skal hun ha. Synes nesten det er kleinere å faktisk ta bilde av at boken er oppstilt hos svigers.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1724 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg liker ikke stilen hennes, synes det er for "over the top" med masse farger og altfor mange plagg og detaljer på en gang. Men jeg synes hun var flott da hun ble stylet sist for "Det Nye" (?), da så hun mer casual og røff ut. Anonymous poster hash: 70e7d...0e0 Ja der var hun jo så flott!! Nedtur at hun gikk tilbake til gamle takter etter å ha sett hvor elegant og trendy hun faktisk kan være! Anonymous poster hash: ad816...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1725 Del Skrevet 4. oktober 2014 "Utdannelsen" hennes er bra nok for rosablogging og muligens et oppdrag på www.seher.no, men tviler ekstremt sterkt på at hun hadde fått jobb i f eks en avisredaksjon. Til det kreves nok mer utdannelse enn et år på NKF. Mannen hennes tar også opp fag på BI for å kunne kalle seg ernæringsfysiolog, det er dessverre heller ingen beskyttet tittel. Anonymous poster hash: 37439...726 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1726 Del Skrevet 4. oktober 2014 "Utdannelsen" hennes er bra nok for rosablogging og muligens et oppdrag på www.seher.no, men tviler ekstremt sterkt på at hun hadde fått jobb i f eks en avisredaksjon. Til det kreves nok mer utdannelse enn et år på NKF. Mannen hennes tar også opp fag på BI for å kunne kalle seg ernæringsfysiolog, det er dessverre heller ingen beskyttet tittel. Anonymous poster hash: 37439...726 Det er åpenbart at to år på NKH er hakket dårligere enn en bachelor fra HiO, men utdannelsen er absolutt ikke ubrukelig om man er flink. Vet om flere gode journalister som har gått på NKH, blant annet en sportsanker på TV2 og Det Nyes redaktør. Anonymous poster hash: 08e87...d28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglasset Skrevet 4. oktober 2014 #1727 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg kjenner folk som jobber som journalist og endatil som fotograf i et av landets største aviser - helt uten aktuell utdannelse. I visse jobber så teller erfaring og talent mer enn utdannelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1728 Del Skrevet 4. oktober 2014 Såpass grisegrendt, ja da var det ikke rart at huset var så billig. Rimelig dumt å shoppe vekk store deler av inntektene når et hus i mer sentrale bystrøk koster tre ganger så mye, og yrkene de har nå neppe er levedyktige om 4-5 år. Men det finner de vel tidsnok ut. Anonymous poster hash: ce671...288 Hun bruker nok ikke så mye penger på shopping, nesten alt hun viser frem er adlinks. Vet ikke om man kjøper klærne selv eller får dem tilsendt, men hun tjenere hvertfall inn kostprisen rimelig sjapt med slike linker. Fulgte med på en del svenske blogger i 2008-2009 og da husker jeg at jeg tenkte det samme "herregud hva skal du jobbe med om fem år", men de ligger fortsatt på topplisten og lever godt av bloggingen. Camilla Pihl er blitt Fotballfrues rådgiver og skal løfte henne til nye høyder. Camilla var jo på God Morgen Norge og fortalte om hvordan navnet hennes nå var blitt en merkevare og det er det jo. Så nå skal hun gjøre samme for Fotballfrue, sikkert derav navnebytte på blogg. Går jo ikke an å selge sko- og smykkekolleksjoner signert "by Fotballfrue".. Jeg vil absolutt si det er et smart valg av fruen, for som andre peker navnet og bloggen til Camilla har mer "cred" i mote- og kjendisverden. Anonymous poster hash: 334e6...295 Helt tydelig at hun ønsker å bli mer credda i bransjen, men slik jeg ser det blir det vanskelig hvis hun skal fortsette å bo i Siljan og leve et liv de færreste misunner. Ikke misforstå, jeg syntes Caroline er nydelig og virker som hun har det perfekt fra sitt eget utgangspunkt, men jeg tviler på at det livet er noe veldig mange drømmer om. Hvis man skal relatere seg til henne og den livsstilen tror jeg hun må flytte litt mer sentralt og være litt mer "der ute". Anonymous poster hash: f7ad2...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 4. oktober 2014 #1729 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ikke noe stilikon, men i motsetning til de fleste andre her der jeg syns jeg stort sett hun kler seg veldig pent. Ikke nyskapende eller veldig trendy,men pent. Bortsett fra noen antrekk som virker 'malplassert i forhold til været' (dritkaldt og hun har kort skjørt og går uten strømper), noen er for unge i forhold til alderen hennes (den korte 'ballkjolen' i Kragerø i sommer, og noen er bare ikke pene....de høye støvletter nå nylig.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1730 Del Skrevet 4. oktober 2014 Som regel har hun en veldig kjedelig stil som jeg ikke klarer å relatere meg til.F.eks dette grusomme antrekket her (ikke link fra bloggen hennes). En sjelden gang treffer hun og da ser hun knallbra ut. Legger ved noen linker, og ingen av de er fra hennes egen blogg så haters som boikotter kan trygt klikke seg inn. http://3.bp.blogspot.com/-eBuxJvEMBm8/UzL_dbbLbUI/AAAAAAAAJf4/zg9DG_2iF-o/s3200/DSC01395.jpg http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/6e/3f/76/6e3f768244f918446fda94c76a1ccdb8.jpg Etter 15 minutter med leting fant jeg ikke flere bilder enn de to. Legger derfor ved mitt favorittbilde av Caroline: http://s3.benjamin.cdnconnect.com/21ed6f25a4e14971aa70a894b44d4d80.jpg?mode=max&width=374&height=500&q=95 Anonymous poster hash: df472...545 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 4. oktober 2014 #1731 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Jeg liker mange av antrekkene hennes Liker absolutt ikke de som kler seg som catwalkmodeller. Trendy er ikke det samme som fint. Jeg kler meg i alle fall etter det som er fint, og det synes jeg frua er veldig flink til Edit: synes f.eks denne kjolen er fin: http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2014/09/IMG_9568.jpg Endret 4. oktober 2014 av avocadoen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1732 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har ingenting imot dama personlig eller bloggen hennes, men akkurat stilen hennes synes jeg er helt forjævlig, faktisk Tror det er fordi den er så overstylet, med masse billige syntetiske materialer og generelt for mye av alt. Altfor mye sminke, altfor stivt krølltanghår og masse unødvendig dill som forstyrrer helheten. Dessuten er fargene hun liker ofte utrolig grelle og noe jeg forbinder mest med fjortenåringer.. Jeg synes det kan være kult med en over-the-top stil, men de som klarer å få det til å se bra ut er ofte mer eksentriske typer også og har en viss teft for hvilke kombinasjoner som er kule. Caroline ser bare harry ut, synes jeg. Overlesset, overstylet Bikbok-stil. Det er virkelig en kunst å kle seg bra OG individuelt. Jeg er ikke noe talent selv, for all del. Men Caroline er faktisk enda verre Anonymous poster hash: ba9e6...9ff 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1733 Del Skrevet 4. oktober 2014 CBE er i alle fall ikke mitt silikon! Anonymous poster hash: 2be68...c24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1734 Del Skrevet 4. oktober 2014 men jeg tviler på at det livet er noe veldig mange drømmer om. Anonymous poster hash: f7ad2...873 Stort, fint hus i landlige omgivelser. Lite tidkrevende jobb, med høy kjendisfaktor, som daglig gir positiv bekreftelse i form av leserkommentarer. Mann med ditto lite tidkrevende jobb, og som i tillegg virker lojal og støttende. God inntekt. Enig. Ville aldri hatt noe slikt... Anonymous poster hash: be0de...5e5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1735 Del Skrevet 4. oktober 2014 Som regel har hun en veldig kjedelig stil som jeg ikke klarer å relatere meg til.F.eks dette grusomme antrekket her (ikke link fra bloggen hennes). En sjelden gang treffer hun og da ser hun knallbra ut. Legger ved noen linker, og ingen av de er fra hennes egen blogg så haters som boikotter kan trygt klikke seg inn. http://3.bp.blogspot.com/-eBuxJvEMBm8/UzL_dbbLbUI/AAAAAAAAJf4/zg9DG_2iF-o/s3200/DSC01395.jpg http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/6e/3f/76/6e3f768244f918446fda94c76a1ccdb8.jpg Etter 15 minutter med leting fant jeg ikke flere bilder enn de to. Legger derfor ved mitt favorittbilde av Caroline: http://s3.benjamin.cdnconnect.com/21ed6f25a4e14971aa70a894b44d4d80.jpg?mode=max&width=374&height=500&q=95 Anonymous poster hash: df472...545 Det er neppe hennes favorittbilde.... Anonymous poster hash: 0a1aa...0e8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1736 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hun er jo bare harryAnonymous poster hash: ab9e0...a2d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1737 Del Skrevet 4. oktober 2014 hun har jo tv program, da "blir" hun jo journalist Anonymous poster hash: caf5d...c4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1738 Del Skrevet 5. oktober 2014 Syns vel i grunn håret er det verste. Hun er så stilig på håret når hun blir stylet av andre, men når hun bestemmer selv så må hun ha prinsessekrøller.Anonymous poster hash: 8b86b...dd8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1739 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg likte stilen hennes veldig godt for noen år siden (typ fra blogg.no-tiden) da den var enkel og ukomplisert og uten å prøve å være nyskapende. Da så hun dritbra ut! I dag, derimot... Anonymous poster hash: 2a917...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1740 Del Skrevet 5. oktober 2014 En blind tror jeg har bedre sans for klær enn henne.Anonymous poster hash: 6434b...5bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg