Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Har hun skadet et øye? Kanskje fort gjort i dansen.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Nei, hun har et "lazy eye" som hun alltid kamuflerer på egne bilder.

Anonymous poster hash: eb97b...b05

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er utrolig tragisk at Caroline ser ut til å tro at det at hun takker ja, er likestilt med å vinne hele konkurransen. Ingen kan jo være bedre på noe enn Fotballfrue! Dersom hun fortsetter å få dårlig kritikk kommer hun til å trekke seg, på bakgrunn av "personlige forhold". Det stråler jo tydelig fra henne at hun ikke tåler konstruktiv kritikk, kun ros. Dette gjenspeiles i bloggen, som strengt modereres for negative kommentarer. Ille for henne at hun ikke kan moderere stemmene i "Skal Vi Danse". Virker som hun trodde hun skulle vinne uten noen som helst output, og hun har jo absolutt ingen respekt for dommerne.

Anonymous poster hash: 9095e...ac4
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manisk much????

Syntes det er helt topp at kjendiser er ærlige når de opplever dårlig service. Alle kundebehandlere bør oppføre seg som om hver eneste innringer er kongelig. Hadde de vist at det var henne som ville booke time hadde de sannsynligvis gitt bra service. Har hørt mye om spaet på The Thief og dette bekrefter bare det alle sier. De er rævva på kundeservice.

Anonymous poster hash: fda69...c75

gå et annet sted hvis du ikke liker det som blir skrevet - surpomp!

Anonymous poster hash: c0e06...238

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nå må man ikke glemme at man kun har hørt FFs/CBEs versjon av denne saken. Pr-avdelinga ved The Thief har ennå ikke kommet med sin versjon.

Det eneste jeg stusser over er at hvis denne massasjen var så viktig for henne, hvorfor ikke prøve andre steder? Når jeg googler "massasje+oslo" får jeg opp 853 000 (!) forslag, yelp gir meg 52 ulike steder hvor man kan bli massert.

Med andre ord skulle det ikke ha vært så vrident å få ordnet seg litt massasje i Oslo. Såfremst det ikke ABSOLUTT måtte være på The Thief ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig tragisk at Caroline ser ut til å tro at det at hun takker ja, er likestilt med å vinne hele konkurransen. Ingen kan jo være bedre på noe enn Fotballfrue! Dersom hun fortsetter å få dårlig kritikk kommer hun til å trekke seg, på bakgrunn av "personlige forhold". Det stråler jo tydelig fra henne at hun ikke tåler konstruktiv kritikk, kun ros. Dette gjenspeiles i bloggen, som strengt modereres for negative kommentarer. Ille for henne at hun ikke kan moderere stemmene i "Skal Vi Danse". Virker som hun trodde hun skulle vinne uten noen som helst output, og hun har jo absolutt ingen respekt for dommerne.

Anonymous poster hash: 9095e...ac4

Hun bærer veldig preg av å ha hatt en "enkel oppvekst" med puter under armene og nada motstand (som mange i vær generasjon - meg selv inkludert). Hun tar seg nær og nå i dag så tror jeg hun var nær å begynne å gråte under intervjuet etter de hadde fått poengene. Så i hvertfall sånn ut, da hun måtte se på Kai (dansepartneren) og be han svare på spm til Didrik.

Skaff deg litt ryggrad og selvtillit fra bunnen av + gi skikkelig F i hvilke vinkel du tar deg best ut i - LØS OPP/slipp deg løs,så tror jeg du kan gjøre det bra, Caroline!

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gå et annet sted hvis du ikke liker det som blir skrevet - surpomp! Anonymous poster hash: c0e06...238

Les en annen blogg om du ikke liker det FF skriver - surpomp!

Anonymous poster hash: 96a82...84e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må man ikke glemme at man kun har hørt FFs/CBEs versjon av denne saken. Pr-avdelinga ved The Thief har ennå ikke kommet med sin versjon.

Det eneste jeg stusser over er at hvis denne massasjen var så viktig for henne, hvorfor ikke prøve andre steder? Når jeg googler "massasje+oslo" får jeg opp 853 000 (!) forslag, yelp gir meg 52 ulike steder hvor man kan bli massert.

Med andre ord skulle det ikke ha vært så vrident å få ordnet seg litt massasje i Oslo. Såfremst det ikke ABSOLUTT måtte være på The Thief ...

The thief er hippest blandt de "kule kidsa" vet du. Strebere liker sånt ;)

Anonymous poster hash: 7678d...5ce

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danse kan hun iallefall ikke.

Flaut at voksne kvinner sitter og stemmer henne frem fordi hun er konsum-idolet deres. Ellers minner hun meg mentalt mer og mer om LK, og det er ikke en god ting.

Anonymous poster hash: deea5...b52
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har et "lazy eye" som hun alltid kamuflerer på egne bilder.

hva er lazy eye?

Anonymous poster hash: 12522...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

The thief er hippest blandt de "kule kidsa" vet du. Strebere liker sånt ;)

Anonymous poster hash: 7678d...5ce

Ååå ja, er det sånn og forstå. Da skjønner jeg. Og jeg som i min enfoldighet trodde at det var massasjen som var viktigst.

Hvis CBE prøvde å bestille time som privat person, så valgte hun feil arena for å uttrykke sin misnøye - nemlig sin offentlige Fotballfrue-side (eller "Caroline Berg Eriksen" som nå er hennes nye merkenavn). Hvis hun derimot prøvde å bestille time i kraft av sin blogg-person, så var det dårlig planlegging fra hennes side.

Uansett "hvem" av henne det var som skulle masseres, så har etterspillet ikke akkurat tjent hennes nye image, nemlig det som Caroline Berg Eriksen. Det klokeste i hennes tilfelle hadde vært og holdt stilt og ikke fremstilt seg som den bortskjemte skrika fra Sarpsborg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Kommenterte på insta at det hadde vært kledelig å være mer ydmyk enn den sedvanlige "jeg gjør aldri feil" holdningen. Vips var jeg utestengt gitt :)

Anonymous poster hash: 09884...69f

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gå et annet sted hvis du ikke liker det som blir skrevet - surpomp!

Anonymous poster hash: c0e06...238

Det må da være lov til å være uenig i det du skriver uten å være en surpomp?

Jeg er ikke ABen du siterte.

Anonymous poster hash: 7f645...c46

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er lazy eye?

Anonymous poster hash: 12522...9e7

Tror ikke "lazy eye" er riktig uttrykk. Det jeg mente er at øyelokket på det ene øyet hennes henger over øyet, mer enn på det andre øyet.

For eksempel slik Paris Hilton har (dog ikke så tydelig):

http://www.theguardian.com/lifeandstyle/lostinshowbiz/2010/sep/02/paris-hilton-poor-peoples-cocaine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg at SVD og alt det programmet fører med seg kan være veldig uheldig for imaget hennes.

Anonymous poster hash: bf2b0...e91

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er rett og slett nødt til å trene mer! Hun må legge andre prosjekter på hylla og være litt mer mentalt tilstede i dansen. Hun må ta dette litt mer seriøst og virkelig bli flinkere. Det er pinlig for å henne at hun ikke viser forbedring, men rett og slett blir dårligere for hver gang.

Anonymous poster hash: b3d69...55a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er rett og slett nødt til å trene mer! Hun må legge andre prosjekter på hylla og være litt mer mentalt tilstede i dansen. Hun må ta dette litt mer seriøst og virkelig bli flinkere. Det er pinlig for å henne at hun ikke viser forbedring, men rett og slett blir dårligere for hver gang. Anonymous poster hash: b3d69...55a

Kanskje hun ikke vil trene mer? Kanskje hun vil bruke tid på familien også?

Forøvrig hadde det jo vært gøy å sett sutringen her inne om hvor lite tid hun bruker på familien om hun hadde trent enda mer..

Anonymous poster hash: 9660a...bff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye show og for lite dans. Det var hovedkritikken i kveld og det er vel strengt tatt kais feil? Carro er kjempesøt når hun smiler med tenner som hun gjorde under intervjuet og så inn i kamera, slike bilder burde ha hun ha på bloggen. Mye penere! Men hun så rar ut i dansen, himlet med øynene og stiv. Slikt er det kai som burde korrigere under treningen. Men det kan jo hende han har prøvd....

Anonymous poster hash: fede0...537

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...