Gå til innhold

Noen som kan "se" når min neste baby kommer? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper noen synske kan ta seg tid til meg ang.dette store spørsmålet, og fortell gjerne hvilket kjønn dere også ser. Hvordan går dette?

Anonymkode: 84b10...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper noen synske kan ta seg tid til meg ang.dette store spørsmålet, og fortell gjerne hvilket kjønn dere også ser. Hvordan går dette?

Anonymkode: 84b10...067

Når han du har sex med kommer 🤓

Anonymkode: 52327...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er allerede gravid. 1 august

Anonymkode: dbd3d...495

Jeg har ikke prøvd ennå, med mindre p-pillen har sviktet:ohmy:

Anonymkode: 84b10...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper noen synske kan ta seg tid til meg ang.dette store spørsmålet, og fortell gjerne hvilket kjønn dere også ser. Hvordan går dette?

Anonymkode: 84b10...067

Jeg kan ikke se datoer, men får en følelse av at det skjer snart, og jeg ser nesten bare trær med noen gule og røde løv på trærne og det er skarp luft med lukt av snø.. Det kan jo være alt fra oktober til januar alt etter hvor det er i landet. 

Om kjønn... Den er vanskelig. Jeg får litt røff følelse, sykler, ski, lekebiler. Men det kan jo være en tøff jente også, ikke nødvendigvis gutt. 

Anonymkode: 4a3e5...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk opp tallet 37... men vet ikke hvorfor altså... 🙀

Anonymkode: 52327...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en følelse av at det skjer når du har sluttet med prevensjon, og så har sex igjen.

Om det er gutt eller jente ser de kjapt på ul. De er ganske flink til å gi deg en dato også, men forvent at de bommer med noen dager/uker.

Noe mer jeg kan hjelpe med?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke se datoer, men får en følelse av at det skjer snart, og jeg ser nesten bare trær med noen gule og røde løv på trærne og det er skarp luft med lukt av snø.. Det kan jo være alt fra oktober til januar alt etter hvor det er i landet. 

Om kjønn... Den er vanskelig. Jeg får litt røff følelse, sykler, ski, lekebiler. Men det kan jo være en tøff jente også, ikke nødvendigvis gutt. 

Anonymkode: 4a3e5...196

I henhold til prøving eller fødsel?

Spennende! :)

Anonymkode: 84b10...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke prøvd ennå, med mindre p-pillen har sviktet:ohmy:

Anonymkode: 84b10...067

At fremmede på overnaturlig vis kan fortelle deg noe du blir gravid og hvilket kjønn det er, greit nok. Men å bli gravid mens du bruker prevensjon, nei da må det et mirakel til, liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

I henhold til prøving eller fødsel?

Spennende! :)

Anonymkode: 84b10...067

Fødsel er det jeg får opp skal skje en kald høstdag eller mild vinterdag. Og jeg får en følelse av veldig snart, så skulle jeg satt penger på det så ville jeg satset på neste vintersesong. :)

Anonymkode: 4a3e5...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...