Gå til innhold

Telle til 1000 - det kreves 10 likes for videre telling


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Det var en eller annen AB bruker som var svært irritert over tellingen og utdelingen av likes forleden, husker ikke vilken tråd det var ....Hen var sur for at det var så urettferdig å få/dele ut likes på telling....:hoho:Alt hva noen kan irritere seg over gitt:hoppendeglad:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, An0nymBruker skrev:

Kanskje en slik påskekrim kan skrives som en treordsfortelling i en egen tråd, og at du feks starter tråden, og inviterer tellere fra andre telletråder, og i tillegg informerer om at alle er velkommen til å delta i å skape påskekrimhistorien?

En annen måte å gjøre det på @AnonymSjiraff, er at alle deltagerne poster forskjellige ord, og en forfatter syr sammen historien til slutt. Det er gjort tidligere i en tråd her på KG :jepp:

Kanskje det siste er det beste når det kommer til påskekrim? Man kan få morsomme historier med treordsfortellinger, men krim er kanskje litt vanskelig når det ikke er noen sammenheng og det er mange forfattere?

Husker du hvem som sydde sammen historien sist gang? Jeg tror man må han en sjef om det skal bli en krimhistorie.

Ikke at jeg er en ekspert, men det er sånn jeg tenker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Kanskje det siste er det beste når det kommer til påskekrim? Man kan få morsomme historier med treordsfortellinger, men krim er kanskje litt vanskelig når det ikke er noen sammenheng og det er mange forfattere?

Husker du hvem som sydde sammen historien sist gang? Jeg tror man må han en sjef om det skal bli en krimhistorie.

Ikke at jeg er en ekspert, men det er sånn jeg tenker.

Du har rett. Jeg husker dessverre ikke hvem det var og jeg husker heller ikke hva tråden het. Det er mulig at han/ hun postet som AB. Men det går jo an å lage en tråd med forespørsel etter noen som kan tenke seg å bidra :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Du har rett. Jeg husker dessverre ikke hvem det var og jeg husker heller ikke hva tråden het. Det er mulig at han/ hun postet som AB. Men det går jo an å lage en tråd med forespørsel etter noen som kan tenke seg å bidra :jepp:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Jeg kaller inn troppene! animated-trumpet-image-0042.gif                                             @Aldrisur @Hoppetaujenta @wintergirl @Monstrum @Solopp @Gregor Clegane @Sukrin @Havmus @Fru Uperfekt

Det er noen som stjeler likes fra innlegget til @Xanthine. Kan dere hjelpe oss med å få likene tilbake ved å like innlegget i lenken?

 

Laika for lenge siden her :) Sjekket nå nettopp og min er ikke fjernet :kosteskaft:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...