Gå til innhold

Snåsamannen tror Trump blir skutt :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På Wednesday, January 18, 2017 den 0.17, AnonymBruker skrev:

Fordi han er overvektig mener du? Det har ikke alltid noen betydning for livslengde.

Anonymkode: a8e04...eef

Jo, det har det så absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, OPIgirl skrev:

Fælt å si det, men jeg håper det. Den mannen er livsfarlig for verden.

Trump er tydeligvis "livsfarlig" for den regjerende korrupte elite som nå får en annen leder.
Det liker de veldig dårlig og det har vært mange tegn på at de febrilsk forsøker alt for å unngå Trump.
Trump er nok ikke mors beste barn, men han viser mye større troverdighet på å være mer på folkets side enn de gangsterne som nå må pakke sammen.

Mener du at verden er blitt pent behandlet under Obama? Med rekord i krigs-drift på ufattelig mange uskyldige.
Den gjengen der er de ekte fake-newsere. Som jeg sa, de er febrilske nå.

Endret av slask
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎01‎.‎2017 den 0.23, mann_86 skrev:

Hadde ikke blitt lei meg om det hadde skjedd.

Så du synes det er "greit" at folk du ikke liker blir skutt?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, debatant skrev:

Så du synes det er "greit" at folk du ikke liker blir skutt?????

Jeg blir ikke trist og lei meg hvis en gal mann som truer verdensfreden ikke blir president.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tror det blir bedre om Trump forsvinner, må tro om igjen. Mike Pence er om mulig enda verre. Foretrekker faktisk Trump foran Pence.

For de som ikke vet det enda; Mike Pence blir visepresident og overtar som president resten av en periode om presidenten må tre av eller dør.

Anonymkode: 2eace...0fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som tror det blir bedre om Trump forsvinner, må tro om igjen. Mike Pence er om mulig enda verre. Foretrekker faktisk Trump foran Pence.

For de som ikke vet det enda; Mike Pence blir visepresident og overtar som president resten av en periode om presidenten må tre av eller dør.

Anonymkode: 2eace...0fe

Det er igrunn et viktig poeng. Trump mener nå i hvert fall det det passer ham best å mene, mens Pence er hellig overbevist om fullstendig galskap. Trump valgte seg jo en visepresidentkandidat som skulle mobilisere de evangelisk kristne, ikke en moderat kandidat for å prøve å vinne sentrumsvelgere (slik Hillary forsøkte). Jeg tror ærlig talt at Pence, som mener spinnville ting og samtidig har bedre muligheter enn Trump til å jobbe brukbart med republikanere i kongressen og dermed få gjennom sine ønsker der, ville gjort vel så mye skade.

Anonymkode: c3ea2...24a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at Obama har en stygg, mørk vorte i ansiktet ved nesa? Den plager meg vanvittig. Tenk om media hadde fokusert på vorten hans slik de har fokusert på håret til Trump?

"Nå er Obama ute og lufter vorta si igjen".

Patetisk.

Anonymkode: 009a6...223

Jeg hadde likt det. Men om de fortalte om vorta mer enn 1 gang, hadde jeg blitt lei. Spesielt om han ikke gikk å sjekket vorta for sykdom.

 

Tilbake til saken, tror ikke han blir skutt. Hverken han eller de som har sett det er synske. 

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mann_86 skrev:

Jeg blir ikke trist og lei meg hvis en gal mann som truer verdensfreden ikke blir president.

Er det USAs innsats i Syria som du mener har vært imponerende?

Han ønsker å redde USA fra økonomisk kollaps. Trust me, om USA går dukken, gjør Norge det og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som fortsatt tror på snåsa mannen?

Anonymkode: 62f98...fd3

Ikke jeg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell ikke helt usannsynlig at han vil bli drept, med tanke på hvor hatet han er på begge sider av det politiske spekteret, i tillegg til blant en haug med "vanlige" gærninger. 

Det første jeg tenkte da Trump ble valgt var "dette overlever han ikke". Han har holdt lenger enn jeg fryktet, så godt mulig jeg tar feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snåsa-mannen har vel nærmest ingentimg å tape med slike påstander. Dersom Donald Trump faktisk blir skutt, så kan snåsaen si "hva var de jeg sa?" 

Men snåsa mannen er vel uansett veldig gammel, og det er ikke sikkert at snåsa overlever de neste fire / åtte årene..

Anonymkode: ccdf7...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.1.2017 den 0.03, AnonymBruker skrev:

Det hadde Kennedy også...og dette blir ikke gjort av noen utenifra om det blir gjort, det kommer til å være en "inside job".

Anonymkode: 6f8e1...32f

Kennedy satt i en bil uten tak da han ble skutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som fortsatt tror på snåsa mannen?

Anonymkode: 62f98...fd3

Ja, han finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle sulliken der påstod vel også at Tyskland skulle vinne fotball-VM, for noen år siden. Tyskland har jo i mange å gjort det bra på fotballbanen, så det var vel forståelig at man fjettet det. Men dette var jo feil.   

Han påstod også at Petter Northug skulle vinne Tour de Ski ett år, men dette skjedde jo heller ikke! 

Men det er jo selvfølgelig veldig enkelt å påstå at f.eks.ett bestemt lag kommer til å vinne en fotbsllkamp. Men dersom han påstår at de skal være en "knepen seier" så kan jo dette f.eks. bety at lage vinner med ett, to eller tre mål. Så det blir selvfølgelig en del slingringsmonn...

Anonymkode: e3e4d...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den gamle sulliken der påstod vel også at Tyskland skulle vinne fotball-VM, for noen år siden. Tyskland har jo i mange å gjort det bra på fotballbanen, så det var vel forståelig at man fjettet det. Men dette var jo feil.   

Han påstod også at Petter Northug skulle vinne Tour de Ski ett år, men dette skjedde jo heller ikke! 

Men det er jo selvfølgelig veldig enkelt å påstå at f.eks.ett bestemt lag kommer til å vinne en fotbsllkamp. Men dersom han påstår at de skal være en "knepen seier" så kan jo dette f.eks. bety at lage vinner med ett, to eller tre mål. Så det blir selvfølgelig en del slingringsmonn...

Anonymkode: e3e4d...206

Var det i 2014 han tippet det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 17.1.2017 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Shit...håper ikke det! Nå når han er igang med å rydde opp i det korrupte CDC og greier...
Det er jo mange som ikke liker han, så det er lett å bruke den gode gamle "ups, en gal person skjøt ham visst"...
http://www.namdalsavisa.no/artikkel/2017/01/17/Snåsamannen-tror-Trump-blir-skutt-14074784.ece?token=-2002628220#.WH6SaIWcZl0.facebook

Anonymkode: 6f8e1...32f

Snåsamannen er irrelevant. Han er ikke synsk og bare gjetter/håper.

Det korrupte CDC?

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...