mari Skrevet 17. desember 2004 #41 Skrevet 17. desember 2004 En annen ting jeg reagerer på er at små barn skal være nødt til å dele opp julaften. halve her og halve der.... Det er en slitsom dag for barn. Og hvorfor dele opp? for å dekke foreldrenes behov? det er da umulig tenkt på barnet her. Jeg delte opp julaften hvertår i barndommen og syntes det var helt topp!!! Var sammen med familien til kjærsten til pappa på formiddagen fordi da hadde de grøtspising (jeg elsker grøt, det gjlør ikke moren min..), og så var vi med mamma fra ca 17.00. Helt perfekt fordi da ble ikke vente tiden så lang!
ella.P Skrevet 19. desember 2004 #42 Skrevet 19. desember 2004 Mens barna var mindre praktiserte vi det slik at de var hos far annenhver jul og annenhver hjemme hos meg. Den julen din var hos far - var de hjemme hos meg nyttårsaften, og motsatt. Fungerte fint for oss og for barna.
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #43 Skrevet 19. desember 2004 Her bytter vi på annenhver julaften og annenhver første huledag. Altså har far barnet på julaften har mor barnet første juledag, og motsatt. Så vi har to julefeiringer. Mange måter å få dette til å gå opp uten å måtte dele barnet i to på julaften!
lena24 Skrevet 20. desember 2004 #44 Skrevet 20. desember 2004 faren til min 4 åring hadde han i fjor å¨julaften og da er det hos meg i år. og hos han ¨på nyttårsaften. er vel den som er vanlig..
Tule Skrevet 21. desember 2004 #45 Skrevet 21. desember 2004 Barna mine er 5 år, 3 år og 10 mnd. Jeg har vært hjemme i over 5 år med barn. De to største går i barnepark, så de får litt fri fra mamma da Men når man blir sammen med en som har barn fra før, ja da må man faktisk regne med barnet og. Synes det blir tåpelig når de synes det er stress å ha barnet der, vil ikke, liker ikke og alt det der. Sånn er det faktisk å ha barn og være stemor/stefar/mamma/pappa. Det skal ikke være lett, det er noe jeg har lært iallefall Uansett så håper jeg far og sønn i dette tilfelle får mer samvær sammen til slutt hei jeg er enig med deg, men vet du at det kan vere vanskelig og få job når en har vert hjemme så lengre, og så er det jodette med pensjonspoeng da men det er jo dit valg, lurer også på vordan de skal få kabalen til og gå opp med at folk skal jobbe mer får håpe det går greit og at far for mer samver hilsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå