Z.Z Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #21 Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mulig, men jeg har heller et matematisk eksamensproblem til våren så derfor klikket jeg meg inn. Hilsen Sosionomen Anonymkode: 544f0...5ee Interessant, jeg kan gjerne hjelpe. Absolutt. Hilsen den frivillige.
MajorasMaske Skrevet 15. januar 2017 #22 Skrevet 15. januar 2017 Svaret er 46,6rec% dersom B ikke er 0. Er B 0 er svaret udefinert.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #23 Skrevet 15. januar 2017 11 minutter siden, Z.Z skrev: Interessant, jeg kan gjerne hjelpe. Absolutt. Hilsen den frivillige. Skal legge det på minnet, takk. Anonymkode: 544f0...5ee
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #24 Skrevet 15. januar 2017 b = 0 => c = 0 og a = 0 => x = <-inf, inf> |b| > 0 => x = 0.46 + 2/3 som oppgitt tidligere. Hilsen nissen. Anonymkode: b2a6a...784
Z.Z Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #25 Skrevet 15. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: b = 0 => c = 0 og a = 0 => x = <-inf, inf> |b| > 0 => x = 0.46 + 2/3 som oppgitt tidligere. Hilsen nissen. Anonymkode: b2a6a...784 Jeg antok at det var åpenbart at faktorene ikke kunne være null, men tenkte på å faktisk skrive det. a,b,c > 0. Det er for øvrig ingen vits i å skrive absoluttverdien siden dette er positive faktorer uansett.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #26 Skrevet 15. januar 2017 3 minutter siden, Z.Z skrev: Jeg antok at det var åpenbart at faktorene ikke kunne være null, men tenkte på å faktisk skrive det. a,b,c > 0. Det er for øvrig ingen vits i å skrive absoluttverdien siden dette er positive faktorer uansett. Jeg følger bare din beskrivelse av oppgaven ordrett, siden du ikke vil presisere. Hvis jeg skal gjette hva du mener, så blir det som nevnt en gåte, ikke en matematikkoppgave. Du sa ingenting om positive eller negative faktorer heller. Anonymkode: b2a6a...784
Z.Z Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #27 Skrevet 15. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg følger bare din beskrivelse av oppgaven ordrett, siden du ikke vil presisere. Hvis jeg skal gjette hva du mener, så blir det som nevnt en gåte, ikke en matematikkoppgave. Du sa ingenting om positive eller negative faktorer heller. Anonymkode: b2a6a...784 Øh, hva mener du? Skal vi tenke logisk her så er det åpenbart at det ikke handler om negative prosenter. Men det er lov å kverulere, oppgaven står fortsatt uløst.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #28 Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, Z.Z skrev: Øh, hva mener du? Skal vi tenke logisk her så er det åpenbart at det ikke handler om negative prosenter. Men det er lov å kverulere, oppgaven står fortsatt uløst. Nei, det er da ikke åpenbart i det hele tatt. Negative prosenter er helt lovlig i matematikk. Anonymkode: b2a6a...784
Z.Z Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #29 Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det er da ikke åpenbart i det hele tatt. Negative prosenter er helt lovlig i matematikk. Anonymkode: b2a6a...784 Det er åpenbart i dette tilfellet. Så enkelt er det. Har du noe mer å bidra med, eller skal du være en nisse i natt? Det jeg skal si at løsningen kommer til slutt. Det kan jeg love. Egentlig har du ikke bidratt med noe som helst, så hvorfor skal vi lytte til deg?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #30 Skrevet 15. januar 2017 1 minutt siden, Z.Z skrev: Det er åpenbart i dette tilfellet. Så enkelt er det. Har du noe mer å bidra med, eller skal du være en nisse i natt? Det jeg skal si at løsningen kommer til slutt. Det kan jeg love. Egentlig har du ikke bidratt med noe som helst, så hvorfor skal vi lytte til deg? Haha, så sår. Anonymkode: b2a6a...784
Z.Z Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #31 Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, så sår. Anonymkode: b2a6a...784 Ok, så du er sår i rumpa etter den siste ekspedisjonen til toalettet? Sår så det griner. Slik er det, eller hva sier du? Nah, dette er fullstendig tullete og det vet du innerst inne, selv om du ikke vil innrømme det nå.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #32 Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, Z.Z skrev: Ok, så du er sår i rumpa etter den siste ekspedisjonen til toalettet? Sår så det griner. Slik er det, eller hva sier du? Nah, dette er fullstendig tullete og det vet du innerst inne, selv om du ikke vil innrømme det nå. Anonymkode: b2a6a...784
Z.Z Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #33 Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: b2a6a...784 Haha, du er noe for deg selv. Vi ser anonymkoden din, og det vet du, ikke sant? Det viktigste i denne tråden er å tenke rasjonelt og det har ingen av oss klart å gjøre, eller? Spis ditt popcorn og vær fornøyd med ditt liv, men skal du svare på et matematisk spørsmål har du et reelt problem, selv om du prøver å late som noe annet.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #34 Skrevet 15. januar 2017 2 minutter siden, Z.Z skrev: Haha, du er noe for deg selv. Vi ser anonymkoden din, og det vet du, ikke sant? Det viktigste i denne tråden er å tenke rasjonelt og det har ingen av oss klart å gjøre, eller? Spis ditt popcorn og vær fornøyd med ditt liv, men skal du svare på et matematisk spørsmål har du et reelt problem, selv om du prøver å late som noe annet. Nei, jeg vet ikke jeg. Men jeg går ut i fra at løsningen på oppgaven ikke har med rumpa mi å gjøre? - Hilsen 784 Anonymkode: b2a6a...784
Z.Z Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #35 Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg vet ikke jeg. Men jeg går ut i fra at løsningen på oppgaven ikke har med rumpa mi å gjøre? - Hilsen 784 Anonymkode: b2a6a...784 Ok, da avslutter vi her. Jeg kan betrygge deg om at din rumpe ikke har noe med løsningen å gjøre. - Hilsen 785
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #36 Skrevet 15. januar 2017 13 timer siden, Z.Z skrev: INGEN sensur skal foregå i denne tråden, uavhengig av hva som skjer. Dette er fredet område og man får lov til å si hva som helst både matematisk vås og alt annet mellom himmel og jord. Slik er det og slik skal det være. Var dette sensur av hovedinnlegget? Anonymkode: b2a6a...784
MajorasMaske Skrevet 15. januar 2017 #37 Skrevet 15. januar 2017 1 minutt siden, Z.Z skrev: Ok, da avslutter vi her. Jeg kan betrygge deg om at din rumpe ikke har noe med løsningen å gjøre. - Hilsen 785 ts sin troverdighet er null, han kan ikke regne engang. Det er umulig at han vet hva han snakker om.
Z.Z Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #38 Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, MajorasMaske skrev: ts sin troverdighet er null, han kan ikke regne engang. Det er umulig at han vet hva han snakker om. Vent og se din tulling. Jeg har knapt sett en eneste fornuftig kommentar fra deg på dette forumet. Jeg skal gi deg dette: hvis du er dritings er du tilgitt, definitivt. Ellers kan du dra dit peppern gror ditt krek. Og det vet du inderlig vel.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #39 Skrevet 15. januar 2017 1 minutt siden, Z.Z skrev: Vent og se din tulling. Jeg har knapt sett en eneste fornuftig kommentar fra deg på dette forumet. Jeg skal gi deg dette: hvis du er dritings er du tilgitt, definitivt. Ellers kan du dra dit peppern gror ditt krek. Og det vet du inderlig vel. Anonymkode: b2a6a...784
MajorasMaske Skrevet 15. januar 2017 #40 Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, Z.Z skrev: Vent og se din tulling. Jeg har knapt sett en eneste fornuftig kommentar fra deg på dette forumet. Jeg skal gi deg dette: hvis du er dritings er du tilgitt, definitivt. Ellers kan du dra dit peppern gror ditt krek. Og det vet du inderlig vel. Det sier du bare fordi du ikke vet bedre. Hvordan skal jeg ta en som ikke en gang kan ungdomskolematte seriøst? Hah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå