1409 Skrevet 6. juni 2017 #621 Del Skrevet 6. juni 2017 Dette er selvfølgelig helt uakseptabelt, og det sier mye om personen som har skrevet det. Men det er svært pussig at hun legger ut dette akkurat nå. Tror ikke hun hadde laget dette innlegget hadde det ikke vært for mtm. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanneli Skrevet 6. juni 2017 #622 Del Skrevet 6. juni 2017 Kan jo tenkes at dette er er brev hun har fått en tid tilbake, og etter å ha sett AR sitt innlegg så legger hun det ut nå? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peachcanei Skrevet 6. juni 2017 #623 Del Skrevet 6. juni 2017 Ja, jeg tror også dette er ekte. Siden det står dette om kopiering som hun velger å ikke gjengi i teksten. Men tenker også at det er kanskje en stund siden hun fikk det, og velger nå å gjengi det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 6. juni 2017 #624 Del Skrevet 6. juni 2017 Kjøper det ikke, Ine har ingen troverdighet hos meg. Hun er dronning av kopiering og eier ingen skam 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. juni 2017 #625 Del Skrevet 6. juni 2017 Leste også første linja om kopiering nå. Burde tatt med det også, og svart på hvorfor hun kopierer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 6. juni 2017 #626 Del Skrevet 6. juni 2017 Ville en "ekte" hater sendt et håndskrevet brev? Jeg synes det er litt spesielt. Ikke fordi man røper seg ved håndskriften, men mindre anonymt er det jo. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OuterSpace Skrevet 6. juni 2017 #627 Del Skrevet 6. juni 2017 4 minutter siden, toothfairy skrev: Ville en "ekte" hater sendt et håndskrevet brev? Jeg synes det er litt spesielt. Ikke fordi man røper seg ved håndskriften, men mindre anonymt er det jo. Nå er det vel ikke akkurat sånn at dette blir sendt til Kripos for håndskriftanalyse - og dessuten, om man er så fjern at man faktisk setter seg ned og skriver noe så ondskapsfullt til noen, er neppe analytiske evner noe man er velsignet med. Jeg tror ikke dette er bløff. Hvorfor i all verden skulle hun tatt skrevet ned det med kopieringen da? Hun har jo til og med benektet at det står der, selv om alle kan se det, så det er åpenbart noe hun ikke ønsker å promotere selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. juni 2017 #628 Del Skrevet 6. juni 2017 Kom igjen, dette er bare tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peachcanei Skrevet 6. juni 2017 #629 Del Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, Jennybella skrev: Nei men hun har alltid vridd seg unna kopieringen hun driver med,alltid fått andre til å virke stygge mot henne,så jo jeg tror hun er i stand til det Beklager, jeg prøver virkelig å legge godviljen til her. Men det gir ikke mening det du skriver... Ja, hun har vridd seg unna dette med kopieringen, det gjør hun nå også ved å ikke svare på kommentaren i kommentarfeltet om at det står i brevet på bildet og ikke i teksten under. Men jeg tror brevet er ekte, og at hun ikke var klar over at vi kunne lese setningen om kopieringsanklagen i bildet. Og at brevet har ligget en stund, men at hun skriver om det nå når en annen blogger har vist sitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenemor1 Skrevet 6. juni 2017 #630 Del Skrevet 6. juni 2017 Kjøper ikke innlegget, som med alt annet som har med hun å gjøre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simega Skrevet 6. juni 2017 #631 Del Skrevet 6. juni 2017 Nå har hun lagt ut et bilde av konvolutten på bloggen sin, men det beviser jo ikke noe annet enn at hun har fått et brev fra noen... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. juni 2017 #632 Del Skrevet 6. juni 2017 Prisen å betale for å bløffe er at ingen tror på deg selv når du snakker sant, det burde også bloggere innse. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneR ikke Skrevet 6. juni 2017 #633 Del Skrevet 6. juni 2017 Grusomt, enten det er slik eller sånn. Skulle likt å se størrelsen på konvolutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #634 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Siste innlegg har hun hentet her: http://boligpluss.no/inspirasjon/10-tips-til-den-perfekte-sofa (Første som kom opp når jeg søkte på "størrelse plassering tekstilvalg" på google. Endret 8. juni 2017 av Aintnofun 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzapanda Skrevet 8. juni 2017 #635 Del Skrevet 8. juni 2017 2 minutter siden, Aintnofun skrev: Siste innlegg har hun hentet her: http://boligpluss.no/inspirasjon/10-tips-til-den-perfekte-sofa (Første som kom opp når jeg søkte på "størrelse plassering tekstilvalg" på google. Er det mulig.. Ingen respekt for andre sitt verk! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 8. juni 2017 #636 Del Skrevet 8. juni 2017 3 minutter siden, Aintnofun skrev: Siste innlegg har hun hentet her: http://boligpluss.no/inspirasjon/10-tips-til-den-perfekte-sofa (Første som kom opp når jeg søkte på "størrelse plassering tekstilvalg" på google. Pluss at innlegget er et "reklameinnlegg" for en svensk nettbutikk, de aner nok ikke om hvordan hun opererer (bruker "" fordi man faktisk ikke kan vite at det er et reelt samarbeid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #637 Del Skrevet 8. juni 2017 6 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Pluss at innlegget er et "reklameinnlegg" for en svensk nettbutikk, de aner nok ikke om hvordan hun opererer (bruker "" fordi man faktisk ikke kan vite at det er et reelt samarbeid) Ja. Er ikke sikkert det er noe reklameinnlegg, men jeg lurer likevel på å sende mail til både nettbutikken og boligpluss. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 8. juni 2017 #638 Del Skrevet 8. juni 2017 12 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Pluss at innlegget er et "reklameinnlegg" for en svensk nettbutikk, de aner nok ikke om hvordan hun opererer (bruker "" fordi man faktisk ikke kan vite at det er et reelt samarbeid) Hun pleier å tro hun har et samarbeid med noen... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 8. juni 2017 #639 Del Skrevet 8. juni 2017 31 minutter siden, Aintnofun skrev: Ja. Er ikke sikkert det er noe reklameinnlegg, men jeg lurer likevel på å sende mail til både nettbutikken og boligpluss. Hun er ikke sann 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #640 Del Skrevet 8. juni 2017 Noen som gidder å sende melding til boligpluss? Får ikke til å logge på mailen min av en eller annen grunn. Sendte melding til den sofabutikken da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg