Jennybella Skrevet 31. mai 2017 #601 Del Skrevet 31. mai 2017 Himmel,nå er det på gang igjen med nytt interiør,fra brett til lysestaker,tro kopi av villapaprika,jeg får helt spader av den dama,hun legger ut om interiøret sitt som om det er hu som er kreativ,blir redd av henne,at hun tør,hadde vært så flau 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneR ikke Skrevet 31. mai 2017 #602 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) 4 timer siden, Jennybella skrev: Himmel,nå er det på gang igjen med nytt interiør,fra brett til lysestaker,tro kopi av villapaprika,jeg får helt spader av den dama,hun legger ut om interiøret sitt som om det er hu som er kreativ,blir redd av henne,at hun tør,hadde vært så flau Hun har jo tross alt hobby som interiør. Har aldri sett det uttrykket før så jeg forsøkte Google. Endret 31. mai 2017 av AneR ikke Rettet en skrivefeil. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 31. mai 2017 #603 Del Skrevet 31. mai 2017 Hahaha, hobby som interiør! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 31. mai 2017 #604 Del Skrevet 31. mai 2017 Jesus Kristus på sykkel hun har hengt fatene på veggen!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 31. mai 2017 #605 Del Skrevet 31. mai 2017 T.o.m samme tekst under siste Instagram bilde,hva ere hu tenker med?????? Fatter ikke at noen ikke tar tak snart 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 31. mai 2017 #606 Del Skrevet 31. mai 2017 Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og omtale av tredjeperson. Alice i Eventyrland, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 31. mai 2017 #607 Del Skrevet 31. mai 2017 2 timer siden, Jennybella skrev: T.o.m samme tekst under siste Instagram bilde,hva ere hu tenker med?????? Fatter ikke at noen ikke tar tak snart Hvem skal ta tak da? Når ingen i familien gjør det, og dem hun kopierer ikke kommer noen vei med det så virker det jo som at det er fritt fram. Hun selv eier jo tydeligvis ikke skam! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 1. juni 2017 #608 Del Skrevet 1. juni 2017 Denne dama er rett og slett creepy........ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenemor1 Skrevet 2. juni 2017 #609 Del Skrevet 2. juni 2017 Hva er det hun vil med det siste innlegget egentlig? At hun har to barn med to forskjellige fedre har hun nevnt mange ganger. Kan det være pga at noen her inne skrev noe om at de ikke trodde hun hadde barna hjemme på heltid? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 3. juni 2017 #610 Del Skrevet 3. juni 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenemor1 Skrevet 5. juni 2017 #611 Del Skrevet 5. juni 2017 Ine skriver så harry 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 6. juni 2017 #612 Del Skrevet 6. juni 2017 Uff, nå fikk jeg så vondt av henne 😢 Du skal være bra sjuk i huet for å skrive et så grusomt brev! Og skrive så stygt om uskyldige barn!!! 😡😡😡 Jeg er helt i mot det hun driver med, bare så det er sagt. Men å sette seg ned å skrive et sånt brev til et annet menneske... Jeg mangler ord! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilfisk1 Skrevet 6. juni 2017 #613 Del Skrevet 6. juni 2017 Hadde ikke Anna Rasmussen nettopp mottat et slikt brev også....? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanneli Skrevet 6. juni 2017 #614 Del Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, Hummingbird2 skrev: Uff, nå fikk jeg så vondt av henne 😢 Du skal være bra sjuk i huet for å skrive et så grusomt brev! Og skrive så stygt om uskyldige barn!!! 😡😡😡 Jeg er helt i mot det hun driver med, bare så det er sagt. Men å sette seg ned å skrive et sånt brev til et annet menneske... Jeg mangler ord! Oi!! Ja, stakkar det var helt fælt å lese. Spesielt når det går så direkte på utseende av henne og barna hennes Vet ikke om det er noen sammenheng, men Anna Rasmussen har også fått et hatbrev. Vet ikke hva det sto i det for vil helst ikke gi dama klikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peachcanei Skrevet 6. juni 2017 #615 Del Skrevet 6. juni 2017 Hun har ikke gjengitt brevet slik det står skrevet. Det står noe om å kopiere andres blogg der også, det skriver hun ikke i teksten under. Uansett er dette helt drøyt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 6. juni 2017 #616 Del Skrevet 6. juni 2017 Hvis det er sant så er det forferdelig! Men jeg synes det er rart at det ikke er tatt noe bilde eller noe av det, samt at det ikke nevner et ord om stjeling og kopiering. Men uansett ikke greit å sende hatbrev altså! Håper hun politianmelder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 6. juni 2017 #617 Del Skrevet 6. juni 2017 Det er virkelig ikke greit å sende slike hatbrev, hverken til privatperson eller offentlig person i liten/stor skala. Men det var jo et pussig sammentreff at dette innlegget ble lagt ut nå, må jo være inspirert av MtM. http://mammatilmichelle.blogg.no/1496570407_jvla_hatbrev.html 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 6. juni 2017 #618 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) 4 minutter siden, Marimba skrev: Hvis det er sant så er det forferdelig! Men jeg synes det er rart at det ikke er tatt noe bilde eller noe av det, samt at det ikke nevner et ord om stjeling og kopiering. Men uansett ikke greit å sende hatbrev altså! Håper hun politianmelder. Tror hun har gravd sin egen grav der desverre. Blir vanskelig å gi fra seg bevismateriale hvis det er plagiatbeskyldninger rettet til hun som omtales i brevet? Plutselig blir hun anmeldt selv, "av seg selv" Endret 6. juni 2017 av Miss.Whitefox 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peachcanei Skrevet 6. juni 2017 #619 Del Skrevet 6. juni 2017 3 minutter siden, Marimba skrev: Hvis det er sant så er det forferdelig! Men jeg synes det er rart at det ikke er tatt noe bilde eller noe av det, samt at det ikke nevner et ord om stjeling og kopiering. Men uansett ikke greit å sende hatbrev altså! Håper hun politianmelder. Det ligger bilde av brevet i innlegget? Om man zoomer inn kan man se at det står tekst der om at hun kopierer. Hun gjengir det bare ikke i teksten under 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 6. juni 2017 #620 Del Skrevet 6. juni 2017 6 minutter siden, peachcanei skrev: Det ligger bilde av brevet i innlegget? Om man zoomer inn kan man se at det står tekst der om at hun kopierer. Hun gjengir det bare ikke i teksten under Jepp. Burde formulert meg bedre. Rart at hun ikke tok bilder av teksten og la ut sånn at det vistes tydelig. Mange bloggere viser jo skjermdumper av slikt av netthets, men selvfølgelig kan hun ikke gjøre det om hun endrer innholdet. Uansett ikke greit å sende sånne brev. Fatter ikke at folk gjør sånn! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg