Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

Himmel,nå er det på gang igjen med nytt interiør,fra brett til lysestaker,tro kopi av villapaprika,jeg får helt spader av den dama,hun legger ut om interiøret sitt som om det er hu som er kreativ,blir redd av henne,at hun tør,hadde vært så flau

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Jennybella skrev:

Himmel,nå er det på gang igjen med nytt interiør,fra brett til lysestaker,tro kopi av villapaprika,jeg får helt spader av den dama,hun legger ut om interiøret sitt som om det er hu som er kreativ,blir redd av henne,at hun tør,hadde vært så flau

Hun har jo tross alt hobby som interiør. Har aldri sett det uttrykket før så jeg forsøkte Google.

IMG_0144.PNG

Endret av AneR ikke
Rettet en skrivefeil.
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T.o.m samme tekst under siste Instagram bilde,hva ere hu tenker med?????? Fatter ikke at noen ikke tar tak snart

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og omtale av tredjeperson.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jennybella skrev:

T.o.m samme tekst under siste Instagram bilde,hva ere hu tenker med?????? Fatter ikke at noen ikke tar tak snart

Hvem skal ta tak da? Når ingen i familien gjør det, og dem hun kopierer ikke kommer noen vei med det så virker det jo som at det er fritt fram. Hun selv eier jo tydeligvis ikke skam!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun vil med det siste innlegget egentlig? At hun har to barn med to forskjellige fedre har hun nevnt mange ganger. Kan det være pga at noen her inne skrev noe om at de ikke trodde hun hadde barna hjemme på heltid? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå fikk jeg så vondt av henne 😢 Du skal være bra sjuk i huet for å skrive et så grusomt brev! Og skrive så stygt om uskyldige barn!!! 😡😡😡

Jeg er helt i mot det hun driver med, bare så det er sagt. Men å sette seg ned å skrive et sånt brev til et annet menneske... Jeg mangler ord! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hummingbird2 skrev:

Uff, nå fikk jeg så vondt av henne 😢 Du skal være bra sjuk i huet for å skrive et så grusomt brev! Og skrive så stygt om uskyldige barn!!! 😡😡😡

Jeg er helt i mot det hun driver med, bare så det er sagt. Men å sette seg ned å skrive et sånt brev til et annet menneske... Jeg mangler ord! 

Oi!! Ja, stakkar :( det var helt fælt å lese. Spesielt når det går så direkte på utseende av henne og barna hennes :( 

Vet ikke om det er noen sammenheng, men Anna Rasmussen har også fått et hatbrev. Vet ikke hva det sto i det for vil helst ikke gi dama klikk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke gjengitt brevet slik det står skrevet. Det står noe om å kopiere andres blogg der også, det skriver hun ikke i teksten under. Uansett er dette helt drøyt!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sant så er det forferdelig! Men jeg synes det er rart at det ikke er tatt noe bilde eller noe av det, samt at det ikke nevner et ord om stjeling og kopiering. 

Men uansett ikke greit å sende hatbrev altså! Håper hun politianmelder. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Marimba skrev:

Hvis det er sant så er det forferdelig! Men jeg synes det er rart at det ikke er tatt noe bilde eller noe av det, samt at det ikke nevner et ord om stjeling og kopiering. 

Tror hun har gravd sin egen grav der desverre. Blir vanskelig å gi fra seg bevismateriale hvis det er plagiatbeskyldninger rettet til hun som omtales i brevet? Plutselig blir hun anmeldt selv, "av seg selv" :P

Endret av Miss.Whitefox
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Marimba skrev:

Det ligger bilde av brevet i innlegget? Om man zoomer inn kan man se at det står tekst der om at hun kopierer. Hun gjengir det bare ikke i teksten under

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, peachcanei skrev:

Det ligger bilde av brevet i innlegget? Om man zoomer inn kan man se at det står tekst der om at hun kopierer. Hun gjengir det bare ikke i teksten under

Jepp. Burde formulert meg bedre. Rart at hun ikke tok bilder av teksten og la ut sånn at det vistes tydelig. Mange bloggere viser jo skjermdumper av slikt av netthets, men selvfølgelig kan hun ikke gjøre det om hun endrer innholdet.

Uansett ikke greit å sende sånne brev. Fatter ikke at folk gjør sånn! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...