Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, OuterSpace skrev:

Jeg spør, jeg. Du kan jo forklare det selv?

Har ingenting med samfunnsproblem å gjøre, har med hvordan hun stjeler tekster og får cred for sine bilder. ville du likt at noen kopierte deg ned til minste detalj ? Men lar det ligge nå, dere får sympatisere så mye dere vil. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Jennybella skrev:

Har ingenting med samfunnsproblem å gjøre, har med hvordan hun stjeler tekster og får cred for sine bilder. ville du likt at noen kopierte deg ned til minste detalj ? Men lar det ligge nå, dere får sympatisere så mye dere vil. 

Nei, det hadde jeg ikke likt, og jeg synes heller ikke det er ok. Men det er vel ikke dine bilder, @Jennybella? Det høres nesten ut som om du tar det personlig, og det er dét som forundrer meg.

Og jeg skjønner at du tenker at alle som kritiserer deg nødvendigvis må være "sympatisører", men så enkelt er heldigvis ikke verden skrudd sammen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Hun har to unger og burde være såpass oppegående at hun skjønner at det hun driver med er galt. Det som skrives i denne tråden er ikke noe verre enn det som skrives om andre bloggere her inne. Just saying. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, justcurious skrev:

Hun har to unger og burde være såpass oppegående at hun skjønner at det hun driver med er galt. Det som skrives i denne tråden er ikke noe verre enn det som skrives om andre bloggere her inne. Just saying. 

Takk for det, er så enig .

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Pavilion skrev:

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner

- Pavilion, mod

Det er ikke spekulasjoner at hun stjeler tekster! Dette er blitt bevist gang på gang!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
På 9.8.2017 den 13.12, Jennybella skrev:

Kopi, kopi,kopi. Hva faen er det med hu, siste bilder på bloggen er jo tatt rett ut av villapaprikas stue. Noe må mangle i hode på den dama der.

Slike utsagn hever ikke nivået på debatten, som for øvrig allerede er å gjenta seg selv til det uendelige med en hånlig latter. Ethvert oppegående menneske vil skjønne at personen bak denne bloggen har noe som skurrer ved henne, og om man har bare pittelitt empati så holder man seg for god for å le av andre på dette viset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Galaxy X skrev:

Slike utsagn hever ikke nivået på debatten, som for øvrig allerede er å gjenta seg selv til det uendelige med en hånlig latter. Ethvert oppegående menneske vil skjønne at personen bak denne bloggen har noe som skurrer ved henne, og om man har bare pittelitt empati så holder man seg for god for å le av andre på dette viset. 

Sier du det, ingen som vet hva som feiler henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
3 minutter siden, Jennybella skrev:

Sier du det, ingen som vet hva som feiler henne.

Det samme kan vel etterhvert sies om deg også? Å være kritiske er en ting, å håne og le er noe helt annet. At du ikke skjønner det sier oss faktisk ganske mye om dine begrensninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Topptur skrev:

Det samme kan vel etterhvert sies om deg også? Å være kritiske er en ting, å håne og le er noe helt annet. At du ikke skjønner det sier oss faktisk ganske mye om dine begrensninger. 

Synes det er mye verre jeg at dere snakker om at noe skurrer hos henne ,enn at jeg kritiserer klær og kopiering,gå i dere selv litt, tydeligvis vis ute etter visse her inne som ikke er som dere. Må være mye verre å lese om seg selv at noe skurrer ,synes du ikke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
2 minutter siden, Jennybella skrev:

Synes det er mye verre jeg at dere snakker om at noe skurrer hos henne ,enn at jeg kritiserer klær og kopiering,gå i dere selv litt, tydeligvis vis ute etter visse her inne som ikke er som dere. Må være mye verre å lese om seg selv at noe skurrer ,synes du ikke. 

Jeg har vel aldri lagt igjen en kommentar her, så hvorfor sier du 'dere'?

At andre er verre er argumentasjon på barneskole nivå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Jennybella skrev:

Men det er helt ok at du skriver at "noe mangler i hue"? Seriøst?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, OuterSpace skrev:

Men det er helt ok at du skriver at "noe mangler i hue"? Seriøst?

At dere er ute etter å hetse meg samme hva jeg skriver, både her og i andre tråder for så være. Det jeg ikke fatter er at forsvarer man noen er det feil, kritiserer man noen er det feil. Samme hva jeg skriver og gjør blir jeg tatt for det.Ser dere ikke alle de andre som hetser og kritiserer??? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
9 minutter siden, Jennybella skrev:

At dere er ute etter å hetse meg samme hva jeg skriver, både her og i andre tråder for så være. Det jeg ikke fatter er at forsvarer man noen er det feil, kritiserer man noen er det feil. Samme hva jeg skriver og gjør blir jeg tatt for det.Ser dere ikke alle de andre som hetser og kritiserer??? 

Jo, jeg ser slle som kritiserer i alle tråder - meg iberegnet.

Men du er veldig ute etter "å ta" dem du mener forsvarer Glade Hjem.. Det er slettet av moderator nå, men for noen dager spurte du meg om jeg var i familie med IC siden jeg  gjorde det du mener er å forsvare henne. 

Så som du sier i innlegget her, det er feil å forsvare også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, Jennybella skrev:

Eh, samme hva du skriver? Du skriver utelukkende negativt, fnisende og dømmende. Du har jo selv innrømmet at du liker å kritisere henne og få respons. Du har ikke vurdert muligheten for at dette faktisk er kritikkverdig?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapper ikke hun lenger med bloggerfruene fra nouw?

Ser ut som hun har tatt bort innlegget som hun satt på insta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
1 time siden, Jennybella skrev:

Hvem i all verden er det du mener hetser deg, om det du gjør her ikke er hetsende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...