Merlion Skrevet 23. mars 2017 #341 Del Skrevet 23. mars 2017 4 timer siden, Veslefrikk skrev: Hun har sikkert tatt innlegget fra en eller annen, også har det blitt litt krøll i tilpassingen til egen blogg. Stemmer nok det, riktignok bare en liten strofe, men allikevel. http://www.carolinebergeriksen.no/2016/08/20/prosjekt-barnerom-ferdig/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 23. mars 2017 #342 Del Skrevet 23. mars 2017 6 minutter siden, Merlion skrev: Stemmer nok det, riktignok bare en liten strofe, men allikevel. http://www.carolinebergeriksen.no/2016/08/20/prosjekt-barnerom-ferdig/ Hun er helt utrolig! Lurer virkelig på hvilken glede hun har av denne evige kopieringen. Må jo være bedre å skrive noe selv og stå for det. Evt slutte å blogge, for dette er jo latterlig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 23. mars 2017 #343 Del Skrevet 23. mars 2017 Blir målløs av den dama,skal du blogge må du være kreativ og skrive dine egne tekster,hvis alle skulle kopiere hverandre blir det jammen stusselig,må jo snart si i fra til alle seriøse bloggere at hun må stoppes,detta er ikke greit,hverdag sitter hun tydeligvis å gransker noen å kopiere,kjenner jeg blir forbanna 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 23. mars 2017 #344 Del Skrevet 23. mars 2017 Det er ikke parodi da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 23. mars 2017 #345 Del Skrevet 23. mars 2017 I så fall her begrepet parodi fått ny betydning. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 24. mars 2017 #346 Del Skrevet 24. mars 2017 Endelig helg igjen ja, Ine. Du har nok lange og stressende ukedager, så skal bli godt å slappe av litt nå. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 24. mars 2017 #347 Del Skrevet 24. mars 2017 Men her er det jo tydeligvis noe som ikke er helt som det skal,kanskje greit å bare ikke gi henne mer oppmerksomhet. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 24. mars 2017 #348 Del Skrevet 24. mars 2017 Hvem er det hun har kopiert fra nå? Villa Paprika? Det som er mest stusselig er at hun garantert ikke har vært med ei venninne i dag... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 24. mars 2017 #349 Del Skrevet 24. mars 2017 20 minutter siden, suckers skrev: Hvem er det hun har kopiert fra nå? Villa Paprika? Det som er mest stusselig er at hun garantert ikke har vært med ei venninne i dag... Hun har nok kopiert,men synes mye av teksten er dårlig som vanlig, vanskelig å få noe sammenheng i det hun skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 24. mars 2017 #350 Del Skrevet 24. mars 2017 26 minutter siden, suckers skrev: Hvem er det hun har kopiert fra nå? Villa Paprika? Det som er mest stusselig er at hun garantert ikke har vært med ei venninne i dag... Jeg har lest noe tilsvarende for noen uker siden. Husker ikke hvor, men tror kanskje det var hos hun Martaalise.com 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OuterSpace Skrevet 24. mars 2017 #351 Del Skrevet 24. mars 2017 Herfra... http://nouw.com/malinjanine/kvalitetstid-med-god-kjemi-27829439 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 24. mars 2017 #352 Del Skrevet 24. mars 2017 7 minutter siden, OuterSpace skrev: Herfra... http://nouw.com/malinjanine/kvalitetstid-med-god-kjemi-27829439 ORDLØS 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 24. mars 2017 #353 Del Skrevet 24. mars 2017 9 minutter siden, 1409 skrev: ORDLØS Sjokkert ,det tar jo aldri slutt,er virkelig det her lovlig å stjele fra alle hun kommer over,må ha et trist liv,bruker dagen kun til å finne noen å kopiere 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 24. mars 2017 #354 Del Skrevet 24. mars 2017 Hjelpes! Har noen sagt ifra til hun som har skrevet det opprinnelige innlegget? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 24. mars 2017 #355 Del Skrevet 24. mars 2017 1 minutt siden, marthes skrev: Hjelpes! Har noen sagt ifra til hun som har skrevet det opprinnelige innlegget? Det opprinnelige innlegget? Er vel heller DE opprinnelige innleggene. Er vel ikke et eneste som ikke er en kopi eller meget sterkt inspirert. Tragisk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll Skrevet 25. mars 2017 #356 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) Akuratt denne bloggeren hadde jeg aldri hørt om før jeg las om henne her. Det er ingen tvil om at hun kopierer ordrett, eller eventuelt blir veldig inspirert av andre sine tekster, og hun må da være veldig klar over at de fleste leserene er klar over dette? Vil tro en stor prosentandel av leserene er innom for «underholdningens» del. Jeg synes det er rart og skremmende at hun bruker så mye ressurser, både i form av penger og tid, på å kopiere andre sin interiørstil. men det som er ennå mer skremmenede er at hun kopierer tekster som handler om hva andre bloggere gjør på fritiden, og later som at det handler om henne. Jeg tviler på at det er mye sannhet i at hun for eksempel var «alenemamma» samme helg som VP feks. Jeg føler at det er litt for mye som er unormalt i denne situasjonen til at det skal være greit å diskutere dama her på forumet. Jeg håper hun har folk rundt seg som tar litt ansvar og får henne til å legge fra seg blogginga frem til hun ønsker å skrive egne tekster. De hun stjeler tekster fra er nok klar over det selv. Men hvorfor hun da får forsette uten konsekvenser, det forstår jeg virkelig ikke. Endret 26. mars 2017 av lillesky 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 25. mars 2017 #357 Del Skrevet 25. mars 2017 På 24. mars 2017 den 18.10, Jennybella skrev: Hun har nok kopiert,men synes mye av teksten er dårlig som vanlig, vanskelig å få noe sammenheng i det hun skriver Det er ikke så rart mtp hviken blogger hun kopierer mest.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 25. mars 2017 #358 Del Skrevet 25. mars 2017 9 minutter siden, Perle skrev: Det er ikke så rart mtp hviken blogger hun kopierer mest.. Synes hun skriver værst av dem alle ,skjønner ikke setningene hennes, virker som ordene bare er kasta sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. mars 2017 #359 Del Skrevet 26. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hironakamura Skrevet 29. mars 2017 #360 Del Skrevet 29. mars 2017 Dr. Phil på tv3 akkurat nå har et veldig likt tilfelle av VP/gladhjem situasjonen🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg