Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, marthes skrev:

bombe, det gale hjem er også alenemamma i helgen 😂

5 minutter siden, Jennybella skrev:

Også har hun hatt besøk av en venninne😂jøsses,og nesten samme overskrift som villa,uff er trist å se at hun ikke klare noe selv

Herregud. :sjokkbla::sjokkbla::sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Butternut skrev:

Dette er jo bare...trist? 

Den første tiden var det trist, men når hun gikk over til å kopiere andres innlegg om sykt barn og bruke det selv, da gikk det over til sykelig! Jeg bare kan ikke forstå at familien hennes godtar dette! Han mannen hennes, fatter ikke hvordan han synes at sånt er ok! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjære du må reise bort i helge!"
"Hvorfor det?"
"Slutt og mas! Bare dra!"

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke gøy lengre, hun bør seriøst stoppes 😕 villa paprika rekker jo nesten ikke å legge ut innlegget før hun har kopiert det. Dessverre mistenker jeg VP for å synes det er helt greit med den gratisreklamen hun får på denne måten. Det er bare tragiskt hele opplegget 😕

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Horselady skrev:

Dette er ikke gøy lengre, hun bør seriøst stoppes 😕 villa paprika rekker jo nesten ikke å legge ut innlegget før hun har kopiert det. Dessverre mistenker jeg VP for å synes det er helt greit med den gratisreklamen hun får på denne måten. Det er bare tragiskt hele opplegget 😕

Ja tragisk,og hvorfor skriver hun nå plutselig at mannen jobber i helgen,gjør sikkert det fast noen helger,da kunne hun vel ha lagt ut det før,men neida må kopiere😂😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest sannsynlig så er alt jug, som det meste andre hun skriver om. Mannen var helt sikkert hjemme 😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter merkelig av både gale hjem og paprika. Ser Ine følger Camilla på hennes private instagram med kun 32 følgere . Så her er det virkelig noe som skurrer.. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Troika77 skrev:

Lukter merkelig av både gale hjem og paprika. Ser Ine følger Camilla på hennes private instagram med kun 32 følgere . Så her er det virkelig noe som skurrer.. 

Nemlig!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt IN med overfylte hjem? Når jeg ser det barnerommet får jeg helt krupp

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Miranda16 skrev:

Har det blitt IN med overfylte hjem? Når jeg ser det barnerommet får jeg helt krupp

Villa Overfylt og Det Overfylte Hjem:laugh:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Ikke mye plass igjen å leke på. Hvorfor ligger det egentlig en haug med puter under skrivebordet (som forøvrig ikke kan brukes til skrivebord)? Som nevnt over så ser det bare veldig overfylt ut og lite barnevennlig.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvorfor ikke bare kalle bloggen for KOPI bloggen ? For det er jo det hele bloggen er.. En KOPI av andre blogger"
Ble spurt nå på en bloggsiden nå på fb.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Smugleseren skrev:

Ine: Is og iskrem er det samme....

Hu liker ikke iskrem men is😂😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenemamma? Blir irritert. De er jo ikke alenemamma selv om kjæresten er borte ei helg. Huff.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Xstrella skrev:

Alenemamma? Blir irritert. De er jo ikke alenemamma selv om kjæresten er borte ei helg. Huff.

De vet dessverre ikke bedre. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...