Gå til innhold

stretch jeans...håpløse!?


Gjest Bertine

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine

Hei!

Har kjøpt meg en råkul "blend" strech jeans, men etter en dags bruk var den helt saggete i rumpa. :-?

Den satt perfekt da jeg kjøpte den, men nå er den bare stygg... dette skjer med alle stretch buksene jeg kjøper, burde jeg kjøpe en str mindre en jeg pleier? Vil jo passi inn i buksene :tunge1:

Er det noe jeg kan gjøre for at de skal "krympe"????

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er viktig å kjøpe strech buksene trange, visst ikke så vil de fort bli store. Buksene bruker ofte og vide seg ut en str når en har godt i dem i noen dager...

Jeg slev kjøper buksene skikkelig trange, suger inn magen og går dem ut på en kveld eller to, da får de en perfekt passform!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger meg på forslaget om å kjøpe buksene trange.

Egentlig bør du unngå å ha dem i tørketrommel for det ødelegger stretchen i buksene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bukse uten stretch blir og for store etter litt bruk/ 1 vask, så eg trur egentlig trikset er å kjøpe bukser et nummer for små uansett.

Eg skal i alle fall begynne med det frå NO av... Kjipt å betale 800kr for ei bukse, som ikkje passar 2 dagar etterpå... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På div. butikka seie dei at en skal kjøpe stretch bukse et nr. for lite.

Eg syns de e veldig irriterande at dei blir so pløsete- særlig rundt knærne og i rumpa- det ser veldig lite fint ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...