lisse Skrevet 4. januar 2017 #21 Del Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, Leo skrev: Nei, det er IKKE et begrep. Under beltestedet derimot... I stand corrected, MEN mitt poeng er fortsatt innafor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 4. januar 2017 #22 Del Skrevet 4. januar 2017 2 minutter siden, Leo skrev: Nei, det er IKKE et begrep. Under beltestedet derimot... Sikkert lært ordtak og uttrykk av mesteren selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 4. januar 2017 #23 Del Skrevet 4. januar 2017 6 minutter siden, Leo skrev: Nei, det er IKKE et begrep. Under beltestedet derimot... eller "stramme inn beltespenna" Strammer til som bare det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 4. januar 2017 #24 Del Skrevet 4. januar 2017 8 minutter siden, Loffeliten skrev: Sikkert lært ordtak og uttrykk av mesteren selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisse Skrevet 4. januar 2017 #25 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg er i hvertfall ikke den beste på ord og utrykk, så er det sagt...."sulten som en hest" går ofte igjen her i hus til sambo sin fortvilelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. januar 2017 #26 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Forøvrig må det være helt innenfor å snakke om interiøret til en som kaller seg interiørblogger! Hun er jo på side2 listet under interiør også. Både farger på maling og styling må kunne nevnes da vel? Muligens det også blir slettet som alt annet her inne. Det kan jo sees på hets eller latterliggjøring om man skulle skrive at man ikke liker mørkebrunmalte peismurer for eksempel. Endret 4. januar 2017 av loffen Stavekontroll 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 4. januar 2017 #27 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) 35 minutter siden, loffen skrev: Forøvrig må det være helt innenfor å snakke om interiøret til en som kaller seg interiørblogger! Hun er jo på side2 listet under interiør også. Både farger på maling og styling må kunne nevnes da vel? Muligens det også blir slettet som alt annet her inne. Det kan jo sees på hets eller latterliggjøring om man skulle skrive at man ikke liker mørkebrunmalte peismurer for eksempel. Enig. Interiør må være lov, og da har jeg en bemerkning. Er det noen som syns at fargen på peismuren og veggfargen passer sammen ? Jeg har ikke ofte sett to farger satt sammen som krasjer til di grader.....er min mening. Endret 4. januar 2017 av Infinity 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp.. Skrevet 4. januar 2017 #28 Del Skrevet 4. januar 2017 3 timer siden, Friluftsdame skrev: Tar ikke så lang tid å oppdatere seg på kvelden, etter jobb og trening. Multitasking med Farmen på TV. Den nye pappa Paprika, som er en del av virksomheten og bloggen der i gården, har startet eget AS med adresse i Paprikaheimen. Imidlertid bare selskapet som bor der sammen med fru Paprika, pappa Paprika har adresse et annet sted. Øvestad Styling har også adresse et annet sted. Wiihiii og tjohei her går det unna! Og nå skal Paprikaheimen males igjen! Bildene av det planlagte olivengrønne barnerommet var litt misvisende, for å si det både forsiktig og oppgitt. Det var de vanlige, dessverre. Foraktelig. Såpass! Lord Gekko AS... Har han noe jobb? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 5. januar 2017 #29 Del Skrevet 5. januar 2017 Omatt og omatt😴 (det som dras frem i tråder om VP) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. januar 2017 #30 Del Skrevet 5. januar 2017 Ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, spekulasjoner, omtale av barn og svar til dette. Edie, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 5. januar 2017 #31 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) 9 timer siden, MintyBreeze skrev: Omatt og omatt😴 (det som dras frem i tråder om VP) Og om at og om at det samme gnålet om hvor uskyldig VP er og at folk må være snille mot den søte snille jenta. Skal man ikke argumentere for hvorfor det er på sin plass å kritisere, synes du? Skal man bare si at det er "bare fordi"? Trenger ikke titte langt tilbake i historien for å se hva slags menneske hun er, og alt gjentar seg jo gang på gang, så. Ting som har skjedd er høyst relevant, så lenge det ikke er noe tegn til endring der. Ryddet for kommentar til moderering. Edie, mod. Endret 5. januar 2017 av Edie 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 5. januar 2017 #32 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) 34 minutter siden, neiognei skrev: Og om at og om at det samme gnålet om hvor uskyldig VP er og at folk må være snille mot den søte snille jenta. Skal man ikke argumentere for hvorfor det er på sin plass å kritisere, synes du? Skal man bare si at det er "bare fordi"? Trenger ikke titte langt tilbake i historien for å se hva slags menneske hun er, og alt gjentar seg jo gang på gang, så. Ting som har skjedd er høyst relevant, så lenge det ikke er noe tegn til endring der. Trådene som startes opp hele tiden er bare en evig runddans, og du har alltid vært en av de som må rope høyest i de forskjellige trådene Ryddet for kommentar til moderering i sitert innlegg. Edie, mod. Endret 5. januar 2017 av Edie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 5. januar 2017 #33 Del Skrevet 5. januar 2017 13 timer siden, Infinity skrev: Er det noen som syns at fargen på peismuren og veggfargen passer sammen ? Jeg har ikke ofte sett to farger satt sammen som krasjer til di grader.....er min mening. Nei. Det ser bare helt merkelig ut! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. januar 2017 #34 Del Skrevet 5. januar 2017 Ryddet for kommentar til moderering. Edie, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 5. januar 2017 #35 Del Skrevet 5. januar 2017 Intet nytt her nei, samma gamle: Å herregud nå har Camilla en skrivefeil igjen!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 5. januar 2017 #36 Del Skrevet 5. januar 2017 11 timer siden, MintyBreeze skrev: Omatt og omatt😴 (det som dras frem i tråder om VP) Enig i at det blir mye omatt og omatt og omatt og omattatt her. Mye omatt og omatt og omattatt i bloggen også, så da blir det bare sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 5. januar 2017 #37 Del Skrevet 5. januar 2017 15 timer siden, Infinity skrev: Enig. Interiør må være lov, og da har jeg en bemerkning. Er det noen som syns at fargen på peismuren og veggfargen passer sammen ? Jeg har ikke ofte sett to farger satt sammen som krasjer til di grader.....er min mening. For ikke å snakke om alt malingssølet på taklistene over muren. Fine lister, men synd at de ødelegges av malingssøl både her og der. Hastverk er lastverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 5. januar 2017 #38 Del Skrevet 5. januar 2017 20 timer siden, Eplepai1 skrev: Er alle Paprikatrådene stengt? Hva skal jeg nå bedrive kveldene med?😂 Snakke om agurk istedet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplepai1 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #39 Del Skrevet 5. januar 2017 3 timer siden, Silje Lien skrev: Snakke om agurk istedet? Du leser jo her du også da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 5. januar 2017 #40 Del Skrevet 5. januar 2017 20 timer siden, Infinity skrev: Er det noen som syns at fargen på peismuren og veggfargen passer sammen ? Jeg har ikke ofte sett to farger satt sammen som krasjer til di grader.....er min mening. Jeg er ikke så flink med interiør, men akkurat det reagerte jeg også på. Og er det bare jeg som synes det er rart med takrosett på tak-ess? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg