Eplepai1 Skrevet 4. januar 2017 #1 Del Skrevet 4. januar 2017 Er alle Paprikatrådene stengt? Hva skal jeg nå bedrive kveldene med?😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 4. januar 2017 #2 Del Skrevet 4. januar 2017 Her er noe enda bedre: https://www.rodekors.no/bli-frivillig/ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 4. januar 2017 #3 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Blir nesten kjedelig å drikke ettermiddagskaffen uten å ha noe å lese! Måtte faktisk klikke meg inn på bloggen for å lese der selv, men angret etter kort tid. Det er utrolig at en av Norges største bloggere etter 7 år som blogger, enda ikke har lært seg å bruke avsnitt. *Oppgitt* (og har vondt i øynene) Endret 4. januar 2017 av Smugleseren 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. januar 2017 #4 Del Skrevet 4. januar 2017 Da må du gå innpå underforumet for mat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 4. januar 2017 #5 Del Skrevet 4. januar 2017 "Oliven farget babyrom".. Hvem er Oliven? 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplepai1 Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 4. januar 2017 5 minutter siden, Aintnofun skrev: "Oliven farget babyrom".. Hvem er Oliven? Hø hø 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 4. januar 2017 #7 Del Skrevet 4. januar 2017 8 minutter siden, Honey Dew skrev: Da må du gå innpå underforumet for mat Er det action der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp.. Skrevet 4. januar 2017 #8 Del Skrevet 4. januar 2017 Tenk at hun faktisk velger bloggen foran datteren!! Det er ganske utrolig at hun velger å blogge fremfor å ha mammaperm. Jeg er sjokkert og klarer bare ikke å forstå det.... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 4. januar 2017 #9 Del Skrevet 4. januar 2017 6 minutter siden, Snuppelupp.. skrev: Tenk at hun faktisk velger bloggen foran datteren!! Det er ganske utrolig at hun velger å blogge fremfor å ha mammaperm. Jeg er sjokkert og klarer bare ikke å forstå det.... Gjør ikke alle mammabloggerne det da? Ikke at det er greit, men VP er vel ikke den eneste. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 4. januar 2017 #10 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg leser ikke bloggen, men på et generelt grunnlag er det å ta avstand fra småttinger ikke et sunnhetstegn. Høres ikke ut som noe som bør diskuteres. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 4. januar 2017 #11 Del Skrevet 4. januar 2017 Tar ikke så lang tid å oppdatere seg på kvelden, etter jobb og trening. Multitasking med Farmen på TV. Den nye pappa Paprika, som er en del av virksomheten og bloggen der i gården, har startet eget AS med adresse i Paprikaheimen. Imidlertid bare selskapet som bor der sammen med fru Paprika, pappa Paprika har adresse et annet sted. Øvestad Styling har også adresse et annet sted. Wiihiii og tjohei her går det unna! Og nå skal Paprikaheimen males igjen! Bildene av det planlagte olivengrønne barnerommet var litt misvisende, for å si det både forsiktig og oppgitt. Det var de vanlige, dessverre. Foraktelig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 4. januar 2017 #12 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg tenker at personvern er viktig men alt med måte. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPuna1 Skrevet 4. januar 2017 #13 Del Skrevet 4. januar 2017 Er det flere som reagerte på at innlegget "Du er hva du bestemmer deg for" var så annerledes skrevet? I hvert fall første del. Velformulert og uten skrivefeil. Men på slutten så snudde det og den klassiske Paprikastilen kom til vare med masse slurv og dårlig språk. Og så lenge varte "kun sunn mat fremover"! Bollebaking i dag. Bytta i hvert fall ut smågodtskåla da 🙈 Lurer på om de små har samme kosthold som henne...? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 4. januar 2017 #14 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) 21 minutter siden, LunaPuna1 skrev: Er det flere som reagerte på at innlegget "Du er hva du bestemmer deg for" var så annerledes skrevet? I hvert fall første del. Velformulert og uten skrivefeil. Men på slutten så snudde det og den klassiske Paprikastilen kom til vare med masse slurv og dårlig språk. Og så lenge varte "kun sunn mat fremover"! Bollebaking i dag. Bytta i hvert fall ut smågodtskåla da 🙈 Lurer på om de små har samme kosthold som henne...? Velformulert og uten skrivfeil? Eh.. tror du bør finne fram brillene eller pusse de du har. Endret 4. januar 2017 av meredithus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 4. januar 2017 #15 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) 20 minutter siden, Mammabamma skrev: Jeg tenker at personvern er viktig men alt med måte. Sitat CØ i forbindelse med at juristen slo verbal knockout på henne i GMN før jul... Endret 4. januar 2017 av Friluftsdame 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. januar 2017 #16 Del Skrevet 4. januar 2017 Skjønner jo at enkelte ønsker å se forbi bloggerens shady forretningsdrift, ufine og hatefulle karakteristikker av andre, massive og privatlivovertredende utlevering av familiemedlemmer osv, men det betyr jo ikke at de som kritiserer dette er noe annet enn det; nemlig kritiske. Når det er sagt; man kan holde seg unna å kritisere filleting som flytting av kommoder osv. Det er mer enn nok alvorlige sider å ta av. Riktignok er svært lite av dette lov å skrive om, så jeg tenker jeg gir meg her. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 4. januar 2017 #17 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) 7 minutter siden, Kollontaj skrev: Skjønner jo at enkelte ønsker å se forbi bloggerens shady forretningsdrift, ufine og hatefulle karakteristikker av andre, massive og privatlivovertredende utlevering av familiemedlemmer osv, men det betyr jo ikke at de som kritiserer dette er noe annet enn det; nemlig kritiske. Når det er sagt; man kan holde seg unna å kritisere filleting som flytting av kommoder osv. Det er mer enn nok alvorlige sider å ta av. Riktignok er svært lite av dette lov å skrive om, så jeg tenker jeg gir meg her. VP var/er opprinnelig en interiørblogg, så ironisk at man da skal holde seg unna å kritisere flytting av kommoder osv. Ja, det er en filleting, men å diskutere interiør (enten det er filleting eller ikke), burde derfor absolutt være innafor! Du har rett i at de alvorlige sidene ikke er lov til å diskutere her. Endret 4. januar 2017 av meredithus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. januar 2017 #18 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Jeg mener bare at innlegg av typen "å, nå har hun flyttet kommoden vekk fra trappa" er relativt intetsigende og igrunnen lite å kritisere. Bloggeren har vel selv skrevet at hun ikke har en interiørblogg lengre, men mulig jeg tar feil. (Ja, for hun driver interiørveiledning, da henger dette ikke helt på greip? ☺️) Endret 4. januar 2017 av Kollontaj 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisse Skrevet 4. januar 2017 #19 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg vet jo ikke hvor mange av dere som har tilgang til dokumentsjon som bekrefter at hun har gjort noe galt finansielt med overlegg- mulig det foreligger uten at jeg vet om det...dog, som kommentert over kan enkelte kommentarer spares da de ikke er relevante og går utenom den finansielle og økonomiske diskusjonen. Mulig hun har gjort feil, men om hun har gjort det med overlegg kan jeg dessverre ikke uttale meg noe om. Jeg har hverken fått det med meg (at det er snusk i bildet) eller søkt etter bekreftende informasjon. At hun har utlevert famile utover hva som er "nødvendig" ift privatlivetsfred vet jeg ingen ting om - tror dette med grense for deling på sosiale media og barn/famile varierer veldig fra person til person. Og det kan vel være lett å la seg provosere om man ikke har samme syn, men selv har jeg aldri i den grad vært så provosert at jeg må si noe som kritiserer personen i den grad jeg har lest på forum her og der. "Under beltespenna" er vel et begrep, og det ser ut som noen har på buksene høyere enn andre her Man må bare sørge for at man ikke har buksa for lavt...da faller den fort av 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 4. januar 2017 #20 Del Skrevet 4. januar 2017 1 minutt siden, lisse skrev: "Under beltespenna" er vel et begrep, og det ser ut som noen har på buksene høyere enn andre her Man må bare sørge for at man ikke har buksa for lavt...da faller den fort av Nei, det er IKKE et begrep. Under beltestedet derimot... 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg