Gå til innhold

Teen mom 2 sesong 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får så vondt av Jace, stakkars liten! Syns og Janelle kunne delt med mor si  at hun var gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
35 minutter siden, kari2 skrev:

Får så vondt av Jace, stakkars liten! Syns og Janelle kunne delt med mor si  at hun var gravid.

Enig. Men hun kom bare med unnskyldninger. Flere som reagerte da David skulle vise Jace det gravid bilde og han lot ikke Barb se?

Anonymkode: 7d79e...c47

Skrevet
På 1/3/2017 den 17.47, Sitronmelis skrev:

Noen som skal følge med? :) Ny episode var i USA i går :)  
Noen som har link? : ) 

Er dette på NRK? 

Anonymkode: d42ae...a17

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette på NRK? 

Anonymkode: d42ae...a17

Nei

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Radaronline skrev også denne artikkelen her da :P http://radaronline.com/exclusives/2016/12/chelsea-houska-husband-cole-deboer-secret-arrest-possession-alcohol-minor/

Perfect Husband? Chelsea Houska’s Man Cole DeBoer Arrested For Alcohol-Related Charge

Court papers reveal the 'Teen Mom' baby daddy's secret bust!

Chelsea Houska’s husband seems perfect, but Cole DeBoer has something in common with her troubled baby daddy Adam Lind: an arrest record! RadarOnline.com can exclusively reveal DeBoer was once busted for an alcohol-related charge.

According to court papers obtained from the South Dakota Unified Judicial System, DeBoer was arrested on February 21, 2010 for possession of alcohol by a minor.

He entered no plea during his initial appearance on March 5, 2010. The case was later dismissed on April 30, 2010.

Although DeBoer’s secret arrest comes as a shock because he is often commended for being the opposite of Lind, he does have a wild side.

As Radar readers know, DeBoer, 27, isn’t the only man Houska, 25, has dated with a criminal record.

Så jada, Cole har visst en "wild side" og et criminal record (saken ble dismissed) fordi han drakk som mindreårig :P Wow liksom! Og de sammenligner han med Adam :fnise: De ha måttet lett veldig iherdig for å finne noe dritt om han Cole altså :P

Anonymkode: 97aec...2bc

• Liker 7
Skrevet

Han har en liten sak på seg for 7 år siden. Wow liksom. Jeg tviler sterkt på Chelsea bryr seg om noe som skjedde for 7 år siden :fnise: Det er jo bare tullete å sammenligne han med Adam. De er som natt og dag. Adam var en drittsekk mot Chelsea da de var sammen,  mens Cole virker helt motsatt. 

Radaronline.com er en patetisk nettside anyways. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, LeilaS skrev:

Han har en liten sak på seg for 7 år siden. Wow liksom. Jeg tviler sterkt på Chelsea bryr seg om noe som skjedde for 7 år siden :fnise: Det er jo bare tullete å sammenligne han med Adam. De er som natt og dag. Adam var en drittsekk mot Chelsea da de var sammen,  mens Cole virker helt motsatt. 

Ja jeg føler den "artikkelen" sier ganske mye om radaronline :fnise: Drakk alkohol som mindreårig for 7 år siden liksom, wooooow :fnise:

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg føler den "artikkelen" sier ganske mye om radaronline :fnise: Drakk alkohol som mindreårig for 7 år siden liksom, wooooow :fnise:

Det er en god dumpegrunn :regler: Hva vil de egentlig få ut av dette? Skape splid i forholdet? 

Skrevet
5 minutter siden, LeilaS skrev:

Og for å sammenligne Adam og Cole da, så sa jo Adam dette til Chelsea da Aubree var pitteliten: "you fat stretch mark bitch...tell me where and when to sign the rights over for that mistake."

Skrevet
1 minutt siden, LeilaS skrev:

Det er en god dumpegrunn :regler: Hva vil de egentlig få ut av dette? Skape splid i forholdet? 

Radaronline lever vel av clicks :P

Skrevet

Etter siste episoden jeg så så takler jeg ikke trynet på Kailyn. Hun gir jo barna sine traumer! Stakkars Isaac som sto og hørte på at hun sikkert kjefta Javi huden full. Og hvorfor? Joda, fordi han møtte opp før tiden for å hente sine egne ting i sitt eget hus. Hun eier faktisk ikke sjel, jeg har aldri opplevd en kaldere person. Hun er jo også kald mot barna sine. Isaac prøver å få trøst mens hun bare skysser han bort med Jo, for at hun skal få være sint alene sammen med sin nye kjæreste.

Alle prater om at Jenelle er den verste forelderen, men jeg synes Kail er like ille. Hun virker empatiløs og ekstremt selvopptatt. Fant seg i tillegg kjæreste mens hennes ektemann var bortreist i 6 mnd. :frkk:

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, frk91 skrev:

Etter siste episoden jeg så så takler jeg ikke trynet på Kailyn. Hun gir jo barna sine traumer! Stakkars Isaac som sto og hørte på at hun sikkert kjefta Javi huden full. Og hvorfor? Joda, fordi han møtte opp før tiden for å hente sine egne ting i sitt eget hus. Hun eier faktisk ikke sjel, jeg har aldri opplevd en kaldere person. Hun er jo også kald mot barna sine. Isaac prøver å få trøst mens hun bare skysser han bort med Jo, for at hun skal få være sint alene sammen med sin nye kjæreste.

Alle prater om at Jenelle er den verste forelderen, men jeg synes Kail er like ille. Hun virker empatiløs og ekstremt selvopptatt. Fant seg i tillegg kjæreste mens hennes ektemann var bortreist i 6 mnd. :frkk:

Hvordan vet du at de er kjærester?

Skrevet
4 timer siden, frk91 skrev:

Må si meg enig her. Selv om vi ikke vet absolutt alt. Kail kan være utrolig bitch og sutrete, men Javi er ikke perfekt han heller. Han var utrolig eiersyk og sjalu av seg. Husker en episode der han nektet henne å dra på konsert med venninner. Selv om han sa ja til og begynne med.. Tror det var i en annen by og endte med at Javi dro for å møte henne etter konserten. Egentlig like greit de skilte seg. 

Skrevet
4 timer siden, frk91 skrev:

Traumer? Ærlig talt da, det er utrolig mange barn som ser foreldrene sine krangle i ny og ne, meg selv inkludert, gjerne så busta fyker men uten at det blir voldelig, men jeg har da ikke fått traumer for det. Hadde all barn fått traumer av kranglende foreldre hadde vel absolutt alle som lever på kloden hatt traumer, og det har de så vidt jeg vet ikke.

Og han fyren var så vidt jeg vet ikke en ny type. Jeg skjønner godt at hun oppsøkte støtte hos venner når hun hadde så noia for at Javi skulle komme hjem. Som vi allerede vet kan han være veldig kontrollerende og eiesyk.

Ellers er jeg for så vidt enig i mye av det du sier om Kail, men jeg synes druggy Jenelle er mye verre.

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Traumer? Ærlig talt da, det er utrolig mange barn som ser foreldrene sine krangle i ny og ne, meg selv inkludert, gjerne så busta fyker men uten at det blir voldelig, men jeg har da ikke fått traumer for det. Hadde all barn fått traumer av kranglende foreldre hadde vel absolutt alle som lever på kloden hatt traumer, og det har de så vidt jeg vet ikke.

Og han fyren var så vidt jeg vet ikke en ny type. Jeg skjønner godt at hun oppsøkte støtte hos venner når hun hadde så noia for at Javi skulle komme hjem. Som vi allerede vet kan han være veldig kontrollerende og eiesyk.

Ellers er jeg for så vidt enig i mye av det du sier om Kail, men jeg synes druggy Jenelle er mye verre.

Jeg synes også Jenelle er verre.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også Jenelle er verre.

Selvfølgelig er Jenelle verre, hun er jo helt gæren :P 

• Liker 1
Gjest dronningbia
Skrevet

Jeg har fulgt de siden 16 and pregnant. Er helt obsessed! Har sett hver eneste episode. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...