Gika Skrevet 4. oktober 2005 #161 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvor gamle er onkelbarna? Jeg håper egentlig på en sånn beslutning fra noen foreldre, for jeg tror det kan bli veldig lenge og kjedelig å sitte til bords for to nevøer av kjæresten. Bedre at de ikke er der enn at de sitter og vrir seg og kjeder seg. Snodig med folk som ikke svarer, men det er visst ganske vanlig. Finner dere ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. oktober 2005 #162 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ja da er det vel offesiellt BARE en mnd igjen (om 30 min) til den store dagen. Jammen er det ikke lenge siden jeg hørte om at dere skulle gifte dere nei.... Herlighet!! Prøvde forresten kjolen her om dagen. Den gikk rett på den, men jeg kanlangt i fra leve i den en hel kveld Jaja,det er nå enda noen uker igjen. Mye kan forandre seg til den tid. Jeg har nå den i skapet iallefall. MEN her om dagen var jeg i en kjole butikk og fant bare DEN kjolen...... Men de hadde ikke helt min størrelse så damen skulle sjekke til i dag. Ringer de i morgen. Men jeg måååå jo bare fortelle de som leser dagboken din at: MAIEN HAR BURSDAG PÅ SØNDAG!!!!! Jeg skal i kake besøk og har allerede kjøpt gave! gleder meg... Men nå venter sengen!!! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. oktober 2005 #163 Del Skrevet 5. oktober 2005 våken snart eller????? skal legge ei lita her og er klar for å tyte!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #164 Del Skrevet 5. oktober 2005 I DAG E DET EN DAG IGJEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jippi jippi jippi !! Nå, har alle svart på invitasjonene, og vi er nede i 77 med barn. Det e jo ikkje akkurat få det heller da... Vet ikke om eg nevnte det før i dagboken min, men hun som skulle ordne blomster ble langtidssykemeldt, så jeg måtte starte på nytt der... Heldigvis kunne hun eg i utg pkt hadde tenkt å bestille hos, så det ordner seg. Skal mest sannsynlig møte henne neste uke, slik at vi kan få ordnet med hvordan blomstene skal være. Igår va jeg som tidligere nevnt med svigermor på løiten. Vi var der vel mellom to og tre timer. Har gjort innkjøpene til bordet, og eg glede meg til å pynte det... Idag har vi vært å bestilt ringene.. har lenge vært bestemt hvilken vi skulle ha, glede meg til å bruke de !! Har også fått bestilt hudpleie idag, tenkte å ha en skikkelig dyprens. E litt spent, for har aldri tatt noe hudpleie før.. men satse på at det blir bra, og at det ikke gjør vondt .....??.... Glossy: e spent på om du har ringt kjole butikken.....spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #165 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hudpleie blir sikkert bare nyyydelig deilig!!!!! Håpar du blir fornøyd, så kan du tipse meg om plassen! Eg tenker også å få ordna meg ein djuprens sånn litt før bryllupet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 5. oktober 2005 #166 Del Skrevet 5. oktober 2005 Så spennende med de siste forberedelsene! Det blir helt sikkert bra med blomstene, og det hudpleie blir nok deilig. Jeg må advare at hvis de skal klemme ut hudormer eller nappe øyebryn eller noe sånt så kan det være ganske ubehagelig, men det er bare en liten del av hele timen. Og det blir bra etterpå! Hva slags pynt har dere kjøpt på Løiten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. oktober 2005 #167 Del Skrevet 6. oktober 2005 du, det er vel neppe en DAG igjen?? Da har nå jeg iallefall sett feil Hudpleie er deilig det, men ja det gjør litt vondt når hun kniper og styrer. Fordelen er at hun gjør det godt igjen etterpå Har ringt om kjolen, men desverre hadde de ikke den inne. Så da får jeg se hva jeg gjør. Er jo enda en mnd igjen!!! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. oktober 2005 #168 Del Skrevet 6. oktober 2005 No må du slutte å skrive dagbok å heller spille med meg å tro jeg ser deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #169 Del Skrevet 6. oktober 2005 hihi Glossy moren du har helt rett.... skulle nok stå en måned, og ikke en dag... da hadde jeg hatt det travelt da ja... Takk for hilsner i dagboken min !! Det e alltid kjekt... Idag har eg vært på jobb, vært en del å gjøre der idag ja.. Ellers har eg snakket med han som skal spille.. en trivelig kar det ja.. Hun som har ansvaret for huset, får jeg ikke tak i, og det e jo ikke så greit.. Skal jo gi beskjed om hvor mange vi blir, menyen, og har en del spørsmål. Får ringe igjen i morgen, en gang må hun da være hjemme... På Løiten har jeg kjøpt servietter, og te lyse staker, pynt i midten av bordet osv. Mye fint, og har lagt igjen noen kroner der ja.... men men Så en hemmelighet..............eller hemmelighet og hemmelighet.... VI SKAL PÅ BRYLLUPS REISE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi reiser tirsdagen, og kommer igjen fredag. Vi skal til London, og har bl.annet billetter til Fame, og Madam Tousseu Stoooor gleder meg !!!!!!!!!!!!!!! Forloveren min gir fly billetter i bryllupsgave... kjempe flott gave !!!!!!!!!!!!! nei, nå e det i seng.. tolvtimers dag på jobb i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 6. oktober 2005 #170 Del Skrevet 6. oktober 2005 Så deilig med bryllupsreise. Flott gave fra forloveren din med billetter. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. oktober 2005 #171 Del Skrevet 6. oktober 2005 Så gøy!!!!!!!!!!! Tipper dere gleder dere til tur ja. Det hadde iallefall jeg gjort. Da er det bare å spare for der borte er det nok å bruke penger på!!! Ikke værst med både bryllup og reise på en uke! Dere kommer sikkert til å kose dere masse og ikke minst trenge det etter en lang periode med bryllusplanlegging.... Natta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #172 Del Skrevet 10. oktober 2005 Oooh, nærmar seg no, altså.... Får du mulighet til å vere med på bryllups-treffet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #173 Del Skrevet 10. oktober 2005 Eg har fått sykkel i bursdags gave av min kjære !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har hatt lyst på det kjeeempe lenge, så jeg er kjempe gla ! Idag var det opp kl fem, vært en snar visitt i Trondheim på jobb, kjekt det, litt forandring. Nå etterpå har eg vært å snakket med hun som skal lage blomstene. Tror det blir bra. Buketten og blomstene blir litt annerledes, samtidig med bryllups preg, så det blir spennende.. Ikke lenge igjen nå nei...... Får svar om jeg kan være med på treffet i morgen, håpe eg kan bli med Nå, e det sengen....... natti natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #174 Del Skrevet 11. oktober 2005 *spent på om miaen-vennen kan bli med på treff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 11. oktober 2005 #175 Del Skrevet 11. oktober 2005 Gratulerer med dagen som var! Og gratulerer med ny sykkel! Kan du ikke fortelle mer om blomstene? jeg er nemlig veldig på jakt etter gode ideer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #176 Del Skrevet 12. oktober 2005 Veslo: det ser ut som det går bra med jobb bytte, så da kan jeg være med på treff.. Idag har vi vært å prøvd klær til mannen...han var bare sååå flott i sjaketten, han skal ha... glede meg til å se han i det i bryllupet.. skal fortelle om blomstene, i morgen... må legge meg, ellers blir jeg så sen i seng.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #177 Del Skrevet 12. oktober 2005 Suuupert at du blir med på treff vennen!!! Eg gleeedar meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2005 #178 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ikke så lenge til nå Omtrent 2 mnd før meg! Når skal du sende ut invitasjoner? Gleder meg til å høre om blomster, har du bilde? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #179 Del Skrevet 14. oktober 2005 Takk for hilsen i dagboka mi Dark Angel ! Hyggelig med hilsener... Invitasjonene er kommet ut, og fristen for svar var 1. oktober. Bare 24 dager igjen nå... Blomstene har eg ikkje bilder av, har ikkje sett noen bilder av slik de skal være heller. Men skal få lagd bilder inn her etter bryllupet.... Brudebuketten skal være lang og smal. Den skal bestå av lyse roser og orkideer. Det blir bundet greiner, og gulltråd, som på en måte blir det som holder det hele sammen, og så fyller hun den med blomster etterpå. Tror den blir veldi fin. Skal heller ikke ha en sånn pinne å holde i, men den kan bæres vanlig, og når vi skal hilse på alle folkene, kan eg ha den hengende på armen. Borddekorasjonene skal være lange og smale. Hun skal bruke oasis( hmm var det riktig??...) så dekker hun det med et slags gull papir, som ser ut som stoff, dette skal brukes på bordene, og har blitt brukt på invitasjonene. Hun snakket også om å sette noen reagensrør nedi oasisen, så skal hun dekke det med roser og orkideer. Var ikke så lett å forklare, men håpe dere skjønte noe av det... er veldi spent selv, tror det blir fint. Litt røft, men samtidig får eg bryllupspreget på det. Idag har eg vært på hudpleie...det var deilig og behagelig, og til ubehagelig.. men kommer til å gjøre det igjen... anbefales !! Vi har vært å hentet ringene idag, de ble bare sååå fine !!!! Glede meg stort til å gå med den. Igår var vi hos presten på vielsessamtale.. var jo litt spent på hva vi skulle snakke om og slikt men det gikk greit... Blei rørt når min kjære skulle fortelle om meg, så sa han litt, og så sa han tilslutt at det kunne være vanskelig å si det er den og den tingen eg har falt for, men en ting som er sikkert er at hun er den rette for meg, og det blir klarere for hver dag som går.... Så øvde vi i kirken. Greit å vite hvor vi skal gå. Presten latet som han var min far, så gikk vi oppover kirkegulvet... Tror det blir mye vanskeligere, å knele,sette seg osv med kjolen...men men....går nok forhåpentligvis greit.... Får ta litt bryllupsting i ettermiddag også, i kveld skal vi på taco og tv kveld hos min svigerinne og bror til mannen... glede meg til det !!! Må rydde litt........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #180 Del Skrevet 16. oktober 2005 Her går det unna!!! Kjemperomantisk det mannen din sa om det og sånn då!! Så kooooos!!! Gledar meg til vi kjem så langt!!! Blir knall-gøy å treffe deg att altså!! Gratulerer med vel overstått bursdag forresten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå