Gå til innhold

Nærmer seg.... 5.november er dagen

miaen

Anbefalte innlegg

Veslo: Har funnet et bilde av kjolen på nettet, men synes ikke kjolen blir vist ordentlig.... det er en alfred angelo..

Skal ned igjen å prøve den på torsdag, glede meg til det.

Pappa ringte nettopp å fortalte at musikken er i boks. Tror jeg tidligere har fortalt om det. Nå har han hvertfall sagt ja, og det var veldig bra... :-)

Føler ting begynner å falle mere på plass nå, men ting som fotograf og meny er liksom to ting vi snart må begynne å gjøre noe med... Ikke lett å velge der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig gøy med kjole!!! Siden ejg fikk være med å smug titte så må jeg jo bare si at den var aldeles NYDELIG!!! HÅper de andre får se bilde for den var kjempe fin!!

I dag har vi vært å kjøpt baby gym til mini så her skal det bli liv i huset. Tror mor skal slå seg med på den gymmen så vi blir i form til vi skal i bryllup. For vi gleder oss så masse!! Tenkte å komme inn i den røde kjolen for andledningen :wink: Tror du det blir bra?? Marhe må få ny kjole til da, så hun blir lik sin mor... :ler:

I morra er det boligmesse for oss i Arenum. Skal gå med min søster og min far. Gleder meg. Håper å få noen gode råd og tips.

Ha en super helg!! Nyt fin været selv om du skal jobbe!!

:klem: fra oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye som eg tilbringe tid her på kg, er jo blitt avhengig.. :wink: så er det lite i dagboken min, som tyder på at eg er her mye :-)

Har vært å møtt andre jenter fra Kg ikveld, og det var veldi kjekt synes eg. Kosli å treffe andre folk..

Kunne ønske bryllupet var nå snart, det er jo såååå lenge til.. men må vel pent vente :wink: tiden frem til nå har jo gått veldig fort, så skal bare se at når det nærmer seg, så har jeg det kjempe travelt...

Tenkte at vi snart må ta en avgjørelse på hvordan kortene skal se ut, slik at eg kan begynne å lage dem snart. Tar jo tid å lage femti innbydelser. Hvertfall når en er i full jobb i tillegg.

Har laget to alternativer, som vi liker. Tenkte å lage et til i noen andre farger. Så får eg ta forloveren min med på råd, hun liker så godt slike ting...

Snart er det leggetid, mye å gjøre på jobb for tiden. Skal jobbe et par timer ekstra i morgen. Begynne litt tidligere. Har frihelg, så det skal bli veldig deilig.

Håper på flott vær, og kjempe energi til å vaske i leiligheten. Må vaske bunad skjorte og forkle også... skal i barnedåp på søndag.

Nå er det sengen neste....deilig med litt søvn...

natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og skulle ønske det ikke var SÅ lenge til :wink: Gleder meg MASSE til å se deg i den kjolen! Du var bare kjempe nydelig.

Så bra at du likte deg på treff. Alltid koselig å prate med andre i samme situasjon. Kan veksle erfaringer og råd.

Jeg har vært å fikset bunaden min i dag så jeg og er klar til helgen. Håper det blir fint vær!!! Stor gleder meg til å se tulla i dåpskjolen til pappaen... :ler:

Ha en fin dag på jobben i morra, stikker sikkert bort en dag!!

Sengen venterpå meg også!! Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tusen takk for i går!! Det var utruleg hyggeleg å treffe deg!!! Håpar det kan gjentas ein gong!!!! *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :)

Du fikk bildene ja? Detaljene syntes bedre på det ene ihvertfall...

Gleder meg til ikveld jeg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!

Håper du koser deg på byen i kveld!! Vi har strøket bunadskjorte og ellers gjort fint lite!

Stikker bort en tur i morgen hvis du er hjemme...

Snakkes...

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen bryllupsplanlegging på meg idag hvertfall........ er veldi veldi syk idag....skjønner ikke helt hva som feiler meg, tror ikke det har noe med by turen igår hvertfall... :ler:

Så glossy, det er bare å ta turen, har tingene liggende her...

Min kjære har forlangt middag når han kommer hjem idag.......koser seg idag ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en får som oftest svi for at inntaket blir stort :tunge1:

Hørte jeg tequila ???? :wink:

Håper du fører tradisjonen vår videre selv om jeg ikke er der å passer på deg!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
tyrker min venn....tyrker !!!

Du kjenne meg...kan bli mange av de...av og til for mange.....

Ufff. *vonde minner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå, er det tre dager siden eg har væt på kg....kjenne abstinensene :ler:

Har vært i Oslo på kurs med jobben, så har hatt tre travle, men likevel kjekke og lærerike dager.

Det som ikke var såå kjekt var å sitte seks timer på gardemoen å vente. Kurset var tidligere ferdig, og siden alle skulle reise med fly dag, var alt overbooket. Flyene gikk i ett..

i morgen blir det vaskedag i leiligheten, det trengs virkelig...nå skal eg legge meg, så står eg forhåpentlig opp i morgen med vaske og rydde ånden over meg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppa!

Skal vi ta en tyrker eller ti igjen til helgen? :roll:

:kvalm:

(Håper ikke dere skal servere tyrker i bryllupet, da er jeg ikke sikker på om bruden får med seg så mye, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her og er stinn av en pose potetgull og smågodt fra MIX'en til femti kroner.... skulle gjerne delt med deg, men..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du; her er det veldig lite oppdatering for tia!!! Vi er jo veldig nyskjerrig på hva du styrer med! vil du ta å oppdatere de nyskjerrige ???? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...