TeddyToria Skrevet 30. desember 2004 #21 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei miaen... ...og gratulerer på litt etterskudd med dagbok! Er nokså ny her inne, men føler jeg ahr blitt litt bedre kejnt de siste dagene, og må si jeg synes dette virker som et kjempeallright forum. Allerede har jeg plukket opp en del tips, og håper det blir flere - det er jo så mye å tenke på i forbindelse med et bryllup! Men, det er en utrolig flott tid vi har foran oss:) Selv gifter jeg meg "allerede" i august, men det er kjekt å være litt tidlig ute med planleggingen... Skal komme i gang for alvor selv nå på nyåret! Ønsker deg i alle fall masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. desember 2004 #22 Del Skrevet 31. desember 2004 GODT NYTT ÅR!!! De beste ønsker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 1. januar 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 1. januar 2005 GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN !!! :-) Nå er det nye året begynt, og jeg kan si...: " Vi skal gifte oss neste år !!! " Virker liksom så mye lenger til, da jeg måtte si at vi skulle gifte oss februar 2006... slik jeg måtte i går :-) Så nå starter planleggingen. Jeg har hele tiden sagt at jeg begynner for fullt etter nyttår, og plutselig er vi her. Går dette året like fort som 2004, så er vi jammen snart ... Jeg må hvertfall ringe til kirken og huset vi skal ha denne uken. Greit å få det i orden. Huset vi forhåpentligvis skal ha, er ganske populært. Selv om vi skal ha vinterbryllup, så er det mange som har bursdager, og andre jubileumsfeiringer der. Ellers så er planen at vi skal begynne å handle litt polvarer hver måned. Så slipper vi å handle alt på en gang. Så nå skal jeg trippe ned på polet hver måned når lønnen kommer, å handle brennevin... Jeg får spørre om noe bryllupsgreier sånn av og til... Idag har eg en skikkelig slapp dag. Ble sent i går, selv om det bare ble noen glass vin ( og et par tre fire tyrkere... :o ) Så nå har eg sett to filmer på tv, skal snart hoppe i dusjen, og så blir det en tur på kino. Spise litt snop der, og så er det slutt...nå skal vi "snart" inn i kjole !! Takk for hilsen Teddy Toria og Glossy ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. januar 2005 #24 Del Skrevet 1. januar 2005 Gratla med bryllup neste år!!! :-) Og tenk, vi skal gifte oss i år... Det er helt sprøtt, men akk så spennende!!! God tur på kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 4. januar 2005 ENDELIG !!! kom panduro katalogen...den må ha reist melkeruta.. :-) Så nå kan morroa begynne...nå blir det klipping og liming de neste månedene..har mange mange invitasjoner og bordkort å lage... Har tenkt å lage noen prøver, slik at eg kan se hvodan eg vil ha det..noe å gjøre på mens det er surt og kaldt ute... Eg gleder meg til våren og sommeren..likevel har vi valgt vinterbryllup--- hmm :klø: håper det ikke blir like guffent vær 25.februar neste år... Har også fått katalog fra bryllupsbutikken idag...gratis katalog..og den er veldig greit..litt ideer til innbydelser, tekst osv.. Ellers så har dagene gått i jobbing, ikke fått tid til å gjøre så mye...i morgen etter jobb, tror jeg det blir en runde på salg.... Trenger noen klær selv om det snart må begynne å spares til andre ting.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2005 #26 Del Skrevet 5. januar 2005 Hugs å legge ut bilde av prøve-invitasjonane dine!! Eg er kjempe-spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. januar 2005 #27 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 10. januar 2005 #28 Del Skrevet 10. januar 2005 Ser at jeg ikke har vært inne og hilst på før, men jeg har fulgt med i dagboka di Er så enig med deg om at det er deilig å kunne si "Vi gifter oss til neste år!" Endelig!! Hva slags farger vil dere ha på invitasjoner, m.m.? Blir spennende å se hva du har tenkt å lage! Hejdå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #29 Del Skrevet 10. januar 2005 Har ikke skrive på en stund nå. Jeg var jo så gla fordi eg hadde fått panduro katalogen. Så når jeg kom inn i stuen, og skulle se i den, viste det seg at det var ellos katalogen !!!!! Ble litt skuffet da ja.. Jeg sendte da en klage mail til panduro. Det får da være måte på hvor lang tid det skal ta å sende en katalog. Dagen etter fikk jeg svar på mail, der jeg måtte bekrefte adressen. Og dagen etter det igjen, var panduro katalogen i hendene mine :-) Effektiv når en vil ser det ut til... Så nå har jeg skrive en liste på hva jeg skal bestille....Min kommende ektemann ( ) drev å bablet om at budsjettet på invitasjoner og slikt, nok måtte utvides... Men som jeg sa til en veninne som også skal gifte seg snart. Så gjelder det å ha litt lure regnestykker, for å få det som en vil i disse bryllupstider... så budsjettet er enda ikke overskridet... :-) Fargene som skal gå igjen i bukett, pynt, invitasjoner, sanghefter osv er i grønt, hvitt og litt sølv...men siden det er et vinterbryllup, så tenkte vi ( ehhh...vi og vi tenkte ) at det kunne være fint med dyp rød. Da ser eg for meg roser... På søndag er det bryllupsmesse. Eg ser frem til det. Få litt flere ideer. Ellers så er det store spørsmålet hva vi skal ha som meny. Det er vanskelig det. Fytte rakkern !!! Nesten slik at eg vurderer å reise utenlands for å gifte meg ! Noe vi synes er utroli godt, som vi liker mye bedre enn svin og okse, er hval. Hval biff er helt fantastisk synes vi. Vi har veldig lyst å ha det som middag. Men eg er litt skeptisk... Er redd det ikke skal bli godt mottatt. Eller eg tror folk blir positivt overrasket, hvis de gir det en sjanse. Det som er viktig er at en har rette kokken. Den tror jeg at eg kan ha i sikte... en som er vant til å lage det, og lage store mengder. Hun er veldig dyktig.¨ Kan dere ikke komme med tilbakemeldinger om hva dere mener ?? Det er mange som tror det kan bli bra..utenom mamma og min kommende svigermor... men det hadde eg ikke ventet heller. De kunne også tenkt seg en annen årstid så.. alltid noe som mener det motsatte Nei, nå får eg komme meg i sengen. Har jobbet tolv timers dag idag, så er sliten.... natta !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. januar 2005 #30 Del Skrevet 11. januar 2005 Mørkerødt er lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. januar 2005 #31 Del Skrevet 20. januar 2005 Helt over på side to :o ?? Her var det lite oppdatering Høres veldig fint ut med de fargene som du har tenk å ha. Blir spennende!! Var du på brude messe?? Hvordan var det? Fant du noe du likte? Er spent.... Ville bare ønske deg en GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #32 Del Skrevet 21. januar 2005 I helgen var det brudemesse ja... Den var mindre enn hva eg hadde trodd, men det var greit å få den med seg likevel. Noen ideer fikk eg. Jeg har sett på mange blomster og buketter, spesielt ulike bilder her på nettet. Funnet mange fine, men ikke falt for noe spesielt. Men på messen så hadde de en bukett, som bare sa pang hos meg. Den falt jeg virkelig for, så blir det ikke totalt kræsj med antrekket så blir det en lignende den. En bekjent som eier blomsterbutikker, og er flink med buketter og oppsatser var der. Hun såg den, og mente den ikke var så vanskelig å lage, så da får hun nok oppdraget.... Ellers så var brudeshowet kjekt det. Det var noen kjoler der, som kan være potensielle. Hvertfall i den stilen. Ellers var det en vinterkåpe der som jeg likte godt, og det trenger eg jo... Såg også et antrekk som jeg tror mannen må prøve.., Snakket med de på Belle Amie. Synes de har masse flotte kjoler på nettet, så vi fann ut at tidlig på sommeren, får eg en time der vi prøver antrekk.. Spennende spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. januar 2005 #33 Del Skrevet 21. januar 2005 Så utrolig spennende ja... Du får bare saumfare nettet frem i mot sommeren og finne frem til noen kjoler som du virkelig faller litt for, og så får du prøve både kjoler som ligner disse og kjoler som du kanskje ikke tror du kommer til å kle! Så håper jeg du finner drømmekjolen til slutt . Lekkert med vinterbryllup altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. januar 2005 #34 Del Skrevet 27. januar 2005 Kjempe spennende å skulle prøver kjole. det er jo det beste med hele greiene!!! Håper tiden går fort nå da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #35 Del Skrevet 27. januar 2005 Igår hadde jeg virkelig ånden over meg..Da holdt jeg på med bryllupsgreier, så jeg ikke fikk sove om natten. Har plutselig fått for meg at vi må sjekke alle muligheter for lokale, catering osv, før vi bestemme oss. Så igår mailet eg til flere plasser for prisoverslag. Har fått tilbakemelding fra en plass, og det er jo veldig positivt. Men det er litt trangt der.. Vi må jo ha transport mellom stedene, så eg skal få pappa til å få priser på buss transport.. Nå, kjenne eg at dette virkelig er spennende.. Har aldri drømt om bryllup å slikt. Så eg har liksom ikke planen klar for hvordan det skal være... Så der eg eg og mia-mannen like grønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. januar 2005 #36 Del Skrevet 28. januar 2005 Sikkert veldig lurt å sjekke forskjellige tilbud før en slår til. Skulle vel begynt med det jeg og siden det snart står en barnedåp for døren, men ting tar tid her i huset vårt . Ville bare ønske deg EN RIKTIG GOD HELG!!!Håper du får slappet mye av. Tenk, det er SOL her i Bergen! Nesten ikke til å tro!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2005 #37 Del Skrevet 28. januar 2005 Sitat Igår hadde jeg virkelig ånden over meg..Da holdt jeg på med bryllupsgreier, så jeg ikke fikk sove om natten. Har plutselig fått for meg at vi må sjekke alle muligheter for lokale, catering osv, før vi bestemme oss. Så igår mailet eg til flere plasser for prisoverslag. Har fått tilbakemelding fra en plass, og det er jo veldig positivt. Men det er litt trangt der.. Vi må jo ha transport mellom stedene, så eg skal få pappa til å få priser på buss transport.. Nå, kjenne eg at dette virkelig er spennende.. Har aldri drømt om bryllup å slikt. Så eg har liksom ikke planen klar for hvordan det skal være... Så der eg eg og mia-mannen like grønn Tji hi - akkuratt sånn var Heidi og heidi-mannen da vi begynnte planleggingen. Heldigvis for forumet her inne sier bare jeg - syns jeg har fått så mye god hjelp og mange gode idèer fra de andre jentene her. Men det er sant at det blir litt mye å tenke på til tider, har blitt noen søvnløse netter på meg også. Ligger og planlegger og tenker på hvordan jeg skal gjøre ting osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 28. januar 2005 #38 Del Skrevet 28. januar 2005 Sitat Tji hi - akkuratt sånn var Heidi og heidi-mannen da vi begynnte planleggingen. Heldigvis for forumet her inne sier bare jeg - syns jeg har fått så mye god hjelp og mange gode idèer fra de andre jentene her. Men det er sant at det blir litt mye å tenke på til tider, har blitt noen søvnløse netter på meg også. Ligger og planlegger og tenker på hvordan jeg skal gjøre ting osv. Tror dette er en veldig vanlig "sykdom" hos oss her på KG :o Vi tenker og tenker og tenker. Vi vil jo ha alt på best mulig måte, ikke sant?!?! Vi er jo litt søte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #39 Del Skrevet 30. januar 2005 Nå, er denne helgen over. Har hatt jobbe helg, så har bare hatt søndagen fri. Har heldigvis fri hele neste helg. I dag har eg ryddet, og vasket soverommet. Det er så deilig å legge seg, når en har skiftet sengetøy, og alt er rent rundt en... Idag da jeg kom inn på datarommet, satt miamannen å såg på gifteringer.. Kjente eg ble så gla over at han tenker på sånt også :-) Og enda bedre ble det, da vi likte de samme ringene Så stilen på hvordan ringene blir er hvertfall bestemt... Selv om vi har hatt forlovelsesringer, så gleder eg meg til å få på gifteringene... ( er det lov å si at de er mye finere... vi valgte forl. ringene sammen også....) Ellers så har eg fått hyggelige mailer tilbake fra stedene eg spurte etter priser fra.. Prisene var som forventet, blir ikke store forskjellen, om vi har det der, eller på samfunnshuset. Men det blir nok sikkert det siste, som først bestemt.. vi får se.... Imorgen håper eg panduro tingene kommer, slik at jeg kan lage prøvene, eg har tegnet... Gleder meg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. februar 2005 #40 Del Skrevet 1. februar 2005 Så spennende med nye ringer....!!! Får vi se de??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå