Gå til innhold

Tarot i mellomjula (2016)

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Sveva skrev:

Åh, så bra, det kan ligne henne 😊

Tusen, tusen takk O.G! Jeg elsker deg også littegranne merker jeg 😊💗

Trivelig sagt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Stjernen

17.jpg

Blir trivelig og spennende.

Takk for svar igjen. 🤗 Koselig at du bruker tid på å spå oss her inne, tusen takk. :blomst:

Gjest Rosetelys
Skrevet

Jeg har ikke 200 innlegg, men håper på kort likevel.

jeg lurer på om tinderflørten min flytter hit for et forhold med meg?

Gjest gjesteniluka
Skrevet
36 minutter siden, O.G. skrev:

Vel evig singel som jeg er...

Vel, det blir du ikke lenge nå ;) @O.G. Det ligger forandringer i luften hos deg.

Jeg har akkurat laget meg ny konto etter et langt fravær på kg, og oppfyller ikke antall innlegg kravet. Men alt annet da.

Men, jeg kan jo oppdatere deg siden sist. Jeg traff aldri den mannen jeg skulle treffe etter en reise, eller så la jeg ikke merke til det. Det har vært så mye nedturer. Det har hvertfall ikke skjedd noe som ga meg en aha opplevelse. Ikke i real life hvertfall. Men derimot chattet jeg litt med en på nettet som jeg ikke helt har klart å glemme, så jeg har lurt litt på om det kunne vært han du mente. Men han er enten opptatt, en tullete sjarmør eller han har fått kalde føtter. Han kutta hvertfall all kontakt tvert uten noen forklaring.

Hvertfall er jeg håpløst mo i knærne og om mulig evig singel ever after.

Om mulig, kunne du bekrefte eller avkrefte min teori?

Skrevet
11 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Takk for svar igjen. 🤗 Koselig at du bruker tid på å spå oss her inne, tusen takk. :blomst:

Takk, er utrolig trivelig å få lov til å spå dere også. 

Skrevet
35 minutter siden, O.G. skrev:

8/Staver.

29.jpg

Ja. blir masse kommunikasjon frem og tilbake. 

Da lurer jeg på hvem jeg skal kommunisere med 😉 Håper det ikke bare blir på jobb.

Skrevet

Kult OG.  Passer fint på en sliten sofakveld.

Det er en som sier han liker meg,  men han har aldri tid til å møtes.  Hva går det i? 

Skrevet
6 minutter siden, Solsikk skrev:

Vel, det blir du ikke lenge nå ;) @O.G. Det ligger forandringer i luften hos deg.

Atte hææææ? Vet du noe jeg ikke vet???? 

6 minutter siden, Solsikk skrev:

Jeg har akkurat laget meg ny konto etter et langt fravær på kg, og oppfyller ikke antall innlegg kravet. Men alt annet da.

Men, jeg kan jo oppdatere deg siden sist. Jeg traff aldri den mannen jeg skulle treffe etter en reise, eller så la jeg ikke merke til det. Det har vært så mye nedturer. Det har hvertfall ikke skjedd noe som ga meg en aha opplevelse. Ikke i real life hvertfall. Men derimot chattet jeg litt med en på nettet som jeg ikke helt har klart å glemme, så jeg har lurt litt på om det kunne vært han du mente. Men han er enten opptatt, en tullete sjarmør eller han har fått kalde føtter. Han kutta hvertfall all kontakt tvert uten noen forklaring.

Hvertfall er jeg håpløst mo i knærne og om mulig evig singel ever after.

Om mulig, kunne du bekrefte eller avkrefte min teori?

10/Mynter.

73.jpg

Du må bare holde på den fyren der. 

Skrevet

Hvorfor har du disse tarot greiene, det er jo komplett umulig å få svar hvis man har fått svar på ett spørsmål tidligere.

Nytter jo ikke engang å spørre om noe helt annet en sist, du bare avviser spørsmålet.

Anonymkode: 1308d...536

Skrevet
2 minutter siden, Silfen skrev:

Kult OG.  Passer fint på en sliten sofakveld.

Det er en som sier han liker meg,  men han har aldri tid til å møtes.  Hva går det i? 

6/Sverd.

55.jpg

Be ham om å ha ei fremdeles god jol. ;)

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du disse tarot greiene, det er jo komplett umulig å få svar hvis man har fått svar på ett spørsmål tidligere.

Nytter jo ikke engang å spørre om noe helt annet en sist, du bare avviser spørsmålet.

Anonymkode: 1308d...536

Jeg har de her tarotgreiene fordi jeg tenkte at hvis jeg klarte å hjelpe et medmenneske der ute med å lese tarot så har jeg gjort en god sak. Og jeg avviser kiun de med adskillig lavere poster enn det som er minstekrav.

Endret av O.G.
Gjest gjesteniluka
Skrevet (endret)
46 minutter siden, O.G. skrev:

Atte hææææ? Vet du noe jeg ikke vet???? 

10/Mynter.

73.jpg

Du må bare holde på den fyren der. 

Jeg fikk bare en veldig sterk følelse av at ting vil begynne å skje i 2017 for deg @O.G. og det skjer fort :)

Åh! Tusen takk! Men alt ser så umulig ut fra mitt ståsted? Jeg aner ikke hva jeg må gjøre engang. Vente eller gi tegn på at jeg er her. Jeg er håpløs.

Endret av Solsikk
Skrevet
6 minutter siden, O.G. skrev:

6/Sverd.

55.jpg

Be ham om å ha ei fremdeles god jol. ;)

Hehe,  kanskje det.  Hva bør jeg gjøre i stedet da,  darling? 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha du blir sikkert gravid med epledrue sitt barn :popcorn: keiserinne holder i en drueklase 

Anonymkode: e877f...9a4

Men @EpleDrue dater jo ikke vettu AB...

Skrevet
Akkurat nå, Silfen skrev:

Hehe,  kanskje det.  Hva bør jeg gjøre i stedet da,  darling? 

Magikeren.

1.jpg

Fokuser på deg selv og eigne interesser og valg her i dagliglivet.

Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Magikeren.

1.jpg

Fokuser på deg selv og eigne interesser og valg her i dagliglivet.

Thank you.  Får se hvordan 2017 blir.  😊

Skrevet
1 minutt siden, Silfen skrev:

Thank you.  Får se hvordan 2017 blir.  😊

Susse.

Skrevet

Kommer 2017 til å bli et bra år for meg, eller i det minste bedre enn dette året har vært?

Skrevet

Åh, så gøy. Har vært med på dette før, og synes det alltid er interessant å se svaret.

Jeg er håpløst betatt av en tre år yngre fyr som veksler mellom å gi meg tegn på at han er interessert, og tegn på at han ikke er interessert. Er det noe i den interessen jeg legger merke til i blant, eller bør jeg bare komme meg videre og glemme han? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...