Dixie Skrevet 29. desember 2016 #181 Skrevet 29. desember 2016 Okay! Jeg elsker Carlsberg... mitt spørsmål... blir det noe mer med han karen jeg traff i kveld??
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #182 Skrevet 30. desember 2016 18 timer siden, O.G. skrev: 3000 poster under nick? Ja, bruker aldr anonym bruker. Så alt er under mitt nickname. Anonymkode: 1308d...536
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #183 Skrevet 30. desember 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, bruker aldr anonym bruker. Anonymkode: 1308d...536 Ikke jeg heller. Aldri. Anonymkode: 36001...8c1 3
fuglekvitter__ Skrevet 30. desember 2016 #184 Skrevet 30. desember 2016 (endret) Ja ja, nei altså, jeg vet ikke helt med dette, men jeg skjønner ikke at dette kan være for noe annet enn unger egentlig. Du må tro på hva du vil altså, og det er ingenting galt i det, og i følge wikipedia gikk dette under en slags tro. Jeg er litt uenig i at dette er i kristendommen eller i andre religioner, og at dette har noe med tro å gjøre, men selvklart... folk får tro på hva de vil og hvis dette hjelper noen så er vel ingenting bedre enn det. Men jeg er litt skeptisk til det. Noen papirkort kan nok ikke spå noen fremtid tror jeg, men i følge wikipedia så mente noen dette på 1800-tallet. Tror dere på dette, sånn helt seriøst og hvor gamle er dere? Det som gjør meg enda mer skeptisk er at folk blir så hyggelige og snille av dette, og at noen sitter faktisk bak en nettside og tar betalt for å spå ting for folk. Det er direkte slemt mener jeg. Jeg har sett dette i flere blader og sånt også (som Allers og Hjemmet), og der står det: Spå din fremtid. Tenk hvis noen tror på dem og bruker 30 kroner i minutter for å ringe disse kvinnene som mener de "ser" fremtiden til folk. Guri land... Det var ei på stortinget som gjorde dette. Hun ringte spåtelefoner i fra stortinget og mistet til slutt jobben der tror jeg, pga det. Endret 30. desember 2016 av fuglekvitter__
fuglekvitter__ Skrevet 30. desember 2016 #185 Skrevet 30. desember 2016 På 28.12.2016 den 18.50, O.G. skrev: 7/Mynter. Nei, beklager. På 28.12.2016 den 18.50, AnonymBruker skrev: Når skal jeg sprute i en vagina neste gang? Anonymkode: 3a607...7cf Nei altså, fy søren. Dere er ikke gode ass. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #186 Skrevet 30. desember 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller. Aldri. Anonymkode: 36001...8c1 Jeg brukte det nå for ikke å bli gjenkjent, det skjønte vel selv du håper jeg. Anonymkode: 1308d...536 1
Gjest O.G. Skrevet 30. desember 2016 #187 Skrevet 30. desember 2016 4 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Ja ja, nei altså, jeg vet ikke helt med dette, men jeg skjønner ikke at dette kan være for noe annet enn unger egentlig. Du må tro på hva du vil altså, og det er ingenting galt i det, og i følge wikipedia gikk dette under en slags tro. Jeg er litt uenig i at dette er i kristendommen eller i andre religioner, og at dette har noe med tro å gjøre, men selvklart... folk får tro på hva de vil og hvis dette hjelper noen så er vel ingenting bedre enn det. Men jeg er litt skeptisk til det. Noen papirkort kan nok ikke spå noen fremtid tror jeg, men i følge wikipedia så mente noen dette på 1800-tallet. Tror dere på dette, sånn helt seriøst og hvor gamle er dere? Det som gjør meg enda mer skeptisk er at folk blir så hyggelige og snille av dette, og at noen sitter faktisk bak en nettside og tar betalt for å spå ting for folk. Det er direkte slemt mener jeg. Jeg har sett dette i flere blader og sånt også (som Allers og Hjemmet), og der står det: Spå din fremtid. Tenk hvis noen tror på dem og bruker 30 kroner i minutter for å ringe disse kvinnene som mener de "ser" fremtiden til folk. Guri land... Det var ei på stortinget som gjorde dette. Hun ringte spåtelefoner i fra stortinget og mistet til slutt jobben der tror jeg, pga det. Vel, men den her tjenesten jeg gjør her sånn uregelmessig, er bare for å ha en artig kveld. Ingen kroner tjent eller tapt.
Gjest Frederik Skrevet 30. desember 2016 #188 Skrevet 30. desember 2016 Siden O.G ikke kan svare så skal jeg spå dere. På 12/28/2016 den 22.42, Sagen12 skrev: Heisann! Kjempeflott med en slik tråd igjen! Du har hatt rett på ting før, så jeg prøver meg igjen! Spørsmålet mitt er: Møter jeg kjærligheten i 2017? Ja, men bare om du får fingeren ut. På 12/28/2016 den 22.49, takk skrev: På det åndelige/mentale planet, hvordan blir vinteren/våren? Bedre enn ventet. På 12/28/2016 den 22.49, Mippi skrev: Dette har jeg ventet på!! Jeg lurer på hvordan det vil gå mellom meg og han jeg dater nå. Som magefølelsen forteller deg. På 12/28/2016 den 22.52, Ginny skrev: Jei, endelig 😃 Blir jeg mamma i løpet av 2017? Ja. På 12/28/2016 den 22.54, fullførsetningen skrev: Hva blir den viktigste hendelsen for meg i 2017? Noe uventet. På 12/28/2016 den 23.08, Varma skrev: Jaja, så får jeg bite i det sure eplet og krype for å bli spådd. Jeg er i en ganske omveltende fase i livet og trenger guidens. . Hvordan ser 2017 ut både økonomisk , kjærlighetsmessig og jobbmessig? OG ja jeg liker Carlsberg Håper du tar deg tid til å svare. Overraskende. På 12/28/2016 den 23.48, LadyL skrev: Hvordan ser kjærligheten ut i 2017?😁 Ser lyst ut. På 12/29/2016 den 2.46, spinelli skrev: Hvis du fortsatt har tid og lyst.. Jeg er egentlig ikke singel, men forholdet har vært under uvanlige forhold og vi skal begge gå gjennom en veldig forandrende fase nå, og ting vil ikke bli det samme. Jeg er spent, og håper du vil svare. PS; Carlsberg er digg. Vil vi holde sammen til tross for utfordringen? Hvordan vil det gå med jobb? Uansett hvordan det får vil du i ettertid se at det gikk slik det burde. På 12/29/2016 den 10.36, Jacklost skrev: Snilt av deg å gjøre alle disse trådene 😊 Kommer jeg til å finne ei jeg ender opp å stifte en familie med før fylte 40? Ja. 19 timer siden, Dixie skrev: Okay! Jeg elsker Carlsberg... mitt spørsmål... blir det noe mer med han karen jeg traff i kveld?? Ja.
Gjest Jacklost Skrevet 30. desember 2016 #189 Skrevet 30. desember 2016 Det kule er hvis det går i oppfyllelse og så kan man rapportere tilbake til henne
Gjest Fjelldronning Skrevet 30. desember 2016 #190 Skrevet 30. desember 2016 Elsker Stian meg? Blir vi sammen?
Sveva Skrevet 31. desember 2016 #191 Skrevet 31. desember 2016 Oppdatering: Har sendt ham et vink - og føler meg skikkelig modig og fornøyd med meg selv 😂 -, men han har ikke svart, så da så. Han KAN jo være opptatt med jobb/prosjekter som O.G sa (har en type jobb hvor han ikke nødvendigvis tar fri hele jula), men du blir ikke lam i fingrene slik at du ikke greier svare på en mld for enten å avvise/ikke avvise, selv om du jobber. Men ingen skal komme å si at Sveva er feig 😂 Her ble det sykdom på oss også, så nyttårsaften tilbringes mest sannsynlig på sofaen. Godt ufullkomment nyttår, folkens 😈 Måtte 2017 bringe oss alle mer hell og lykke på mannefronten 😎
Gjest O.G. Skrevet 31. desember 2016 #192 Skrevet 31. desember 2016 48 minutter siden, Sveva skrev: Oppdatering: Har sendt ham et vink - og føler meg skikkelig modig og fornøyd med meg selv 😂 -, men han har ikke svart, så da så. Han KAN jo være opptatt med jobb/prosjekter som O.G sa (har en type jobb hvor han ikke nødvendigvis tar fri hele jula), men du blir ikke lam i fingrene slik at du ikke greier svare på en mld for enten å avvise/ikke avvise, selv om du jobber. Men ingen skal komme å si at Sveva er feig 😂 Her ble det sykdom på oss også, så nyttårsaften tilbringes mest sannsynlig på sofaen. Godt ufullkomment nyttår, folkens 😈 Måtte 2017 bringe oss alle mer hell og lykke på mannefronten 😎 Kult.
cherry blossomed. gone. Skrevet 31. desember 2016 #193 Skrevet 31. desember 2016 På 28.12.2016 den 19.58, O.G. skrev: Sverddronningen Hmm, en litt sint dame med sverdet hevet her. Spørs om det ikke skjer noe spennende i ditt kjærlighetsliv snart. Er dette negativt eller positivt? Kan lite tarot, googlet litt men stod så mye forskjellig!. Høres vel mer ut som break up card? Eller?
Gjest O.G. Skrevet 31. desember 2016 #194 Skrevet 31. desember 2016 17 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev: Er dette negativt eller positivt? Kan lite tarot, googlet litt men stod så mye forskjellig!. Høres vel mer ut som break up card? Eller? Positivt.
Gjest BethD Skrevet 1. januar 2017 #195 Skrevet 1. januar 2017 Aner ikke om du fortsatt gjør dette men jeg kan da prøve meg Jeg har truffet en fyr nå og lurer veldig på om dette kanskje kan være noe.. jeg er litt i tvil men jeg føler at kanskje det er det. Merkelig følelse og klarer ikke helt å forklare det men.. vet ikke helt hva jeg skal spørre om heller, men. ser du noe på denne fyren og meg?
Nordvesta Skrevet 1. januar 2017 #196 Skrevet 1. januar 2017 Tråden ryddet for avsporing og svar til dette Nordvesta, mod.
-Fiona- Skrevet 19. februar 2017 #197 Skrevet 19. februar 2017 På 28.12.2016 den 19.16, O.G. skrev: Judgement. Ja, innen tre måneder. Det ble leilighet, og innen tre måneder
Gjest O.G. Skrevet 19. februar 2017 #198 Skrevet 19. februar 2017 2 timer siden, -Fiona- skrev: Det ble leilighet, og innen tre måneder Gratulerer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå