Gå til innhold

Tarot i mellomjula (2016)

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Narren.

0.jpg

Niks, noen helt ny, som du treffer på en helt ny plass. Si ja, hvis du blir invitert utenbys etter nyåret.

Ooo - spennende :D thnks :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt og greit. 2017 MÅ jo bli bedre enn 2016?

Får jeg ryddet opp i det som er viktig for meg? Både fysisk og mentalt. Etter det så er jeg åpen for å treffe noen, men vil prioritere meg selv framover. Tror på at skal du være noe for andre må du først være noe for deg selv.  

Du hadde rett tidligere i år om at ingen fast jobb ventet i år. Egentlig glad for at jeg ikke visste.

Skrevet
2 minutter siden, Filippa90 skrev:

Vil først si at du hadde helt riktig da du spådde meg sist, operasjonen min gikk veldig bra!

Nå lurer jeg på om jeg kommer til å få jobben jeg skal sende inn søknad på? I såfall flytter jeg endelig tilbake til trivelige Trøndelag 👌

2/Mynter.

65.jpg

Ja. Du vil. Når kjem du heim, tru du?

Skrevet

Jeg har også funnet frem en Carlsberg i kveld - godt vi er flere som tenker likt! :nordvesta:

Hvis det fortsatt er mulig å stille spørsmål, så lurer jeg på om den mannen jeg møtte i høst kan være "the one", og om jeg bør gå all in og virkelig satse denne gangen?

:blomst:

Skrevet
4 minutter siden, O.G. skrev:

6/Staver.

27.jpg

Du har ingenting å tape på å ta kontakt. Gi et lite vink og bli invitert til nyttårsfest. Ha da på din vakreste kjole, sett opp håret og vis deg fra din vakreste side. Lykke til.

Oioi 😊 Spennende. Tusen takk, O.G, du er en engel 😊 Får litt ro i sjela nå 😂 Skal si ifra til deg hvordan det gikk.

Skrevet

Hva kommer jeg til å gjøre på nyttårsaften, og hvordan kommer det kommende året å bli?

Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Du kan prøve.

Da søker jeg nå. Jeg regner med å komme opp i 200 innlegg om ikke for lenge.

Er det en flørt i ankomst tror du?

Skrevet

Oi, vent. Mulig komplikasjon. Kan jeg stille et siste spm (sså rart det enn høres, men jeg har grunner for å spørre): Hva vil moren hans synes (om det går dithen altså)?

Kanskje ikke så lett å si nå men 😅

Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

2/Mynter.

65.jpg

Ja. Du vil. Når kjem du heim, tru du?

Jobben har oppstart i midten av august, men søknadsfristen er 10 januar. Så de ansetter vel i god tid før da. Spent på hvor jeg blir å kjøpe leilighet også, jobben er i Trondheim, men Trondheim er stort ;) Er opprinnelig nord-trønder, men der finnes det ikke jobber dessverre. Takk for svar :)

Skrevet

Ja, det var dette evige mannegreiene da 😅

Hva skal jeg gjøre i forhold til han jeg er forelsket i? 

Skrevet
8 minutter siden, Villbringebær skrev:

Enkelt og greit. 2017 MÅ jo bli bedre enn 2016?

Får jeg ryddet opp i det som er viktig for meg? Både fysisk og mentalt. Etter det så er jeg åpen for å treffe noen, men vil prioritere meg selv framover. Tror på at skal du være noe for andre må du først være noe for deg selv.  

Du hadde rett tidligere i år om at ingen fast jobb ventet i år. Egentlig glad for at jeg ikke visste.

8/Staver.

29.jpg

Ja. blir masse kommunikasjon frem og tilbake. 

Skrevet
34 minutter siden, pika skrev:

Oj da! den så jeg ikke komme:ninja:

Kommer jeg til å få en ny stilling i firmaet jeg jobber i nå?

Haha du blir sikkert gravid med epledrue sitt barn :popcorn: keiserinne holder i en drueklase 

Anonymkode: e877f...9a4

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Strixvaria skrev:

Jeg har også funnet frem en Carlsberg i kveld - godt vi er flere som tenker likt! :nordvesta:

Hvis det fortsatt er mulig å stille spørsmål, så lurer jeg på om den mannen jeg møtte i høst kan være "the one", og om jeg bør gå all in og virkelig satse denne gangen?

:blomst:

Du vet jeg elsker deg bittelitt?

Sverdkongen trakk jeg og Begerdronningen datt ut.

63.jpg48.jpg

Ja, han er "the one". Han ser deg som "the one" også. 

Skrevet
11 minutter siden, pessimistisk skrev:

Hva kommer jeg til å gjøre på nyttårsaften, og hvordan kommer det kommende året å bli?

Sola

19.jpg

Si ha det godt til 2016

Skrevet
11 minutter siden, Sveva skrev:

Oi, vent. Mulig komplikasjon. Kan jeg stille et siste spm (sså rart det enn høres, men jeg har grunner for å spørre): Hva vil moren hans synes (om det går dithen altså)?

Kanskje ikke så lett å si nå men 😅

Myntesset

64.jpg@

Hun vil være fornøyd så fremt det her forholde er seriøst. 

Skrevet
9 minutter siden, ashanti skrev:

Ja, det var dette evige mannegreiene da 😅

Hva skal jeg gjøre i forhold til han jeg er forelsket i? 

Begeresset.

36.jpg

Ærlig om forelskelsen kanskje?

Skrevet
4 minutter siden, O.G. skrev:

Begeresset.

36.jpg

Ærlig om forelskelsen kanskje?

Takk :) 

Skrevet
7 minutter siden, O.G. skrev:

Myntesset

64.jpg@

Hun vil være fornøyd så fremt det her forholde er seriøst. 

Åh, så bra, det kan ligne henne 😊

Tusen, tusen takk O.G! Jeg elsker deg også littegranne merker jeg 😊💗

Skrevet
33 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Takk for svar. 😊

Er så frekk at jeg prøver meg på et nytt et. Hvordan blir det på den sosiale fronten? Like travelt?

Stjernen

17.jpg

Blir trivelig og spennende.

Skrevet
16 minutter siden, O.G. skrev:

Sola

19.jpg

Si ha det godt til 2016

Skjønte det egentlig ikke helt, men takk uansett! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...