Gå til innhold

Strømper inni sko med åpen tå?


delilah_

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal på julebord i helga, og skal ha en lang kjole. Jeg har noen lekre sandalaktige sko med åpen tå, og har blitt litt i tvil om jeg da kan ha strømpebukse på. Jeg mener, det er jo vinter, og absolutt behov for det, men det ser litt teit ut med den (som oftest) forsterka tåa, og sømmen som vrir seg etc. utover kvelden.

Mulig jeg er litt "picky" på dette, men tenkte jeg ville høre hva dere her mente.

Mener å ha hørt at det finnes strømpebukser uten slik søm i tåa. Det er kanskje en løsning? Noen som evt. vet hvor man kan kjøpe det? Har ennå ikke sett det noe sted.

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får kjøpt strømpebukse med sandaltå. Oroblu har slike, en i 8 den og en i 15 den. Du kan få kjøpt det på Cubus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømper uten tåforsterkning finner du overalt (Cubus, Lindex eller dagligvarebutikken) - Ikke noe problem. Jeg ville brukt strømper var jeg deg - det er tross alt mer behagelig i vinterkulda :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv kjøpt (for flere år siden) supertynn (8 den?) strømpebukse uten tåforsterker, du så knapt nok at jeg ikke gikk barbent!! men kjøp den bittelitt større en du vanligvis tenker, for er den trang når den er så tynn, så går den lettere i stykker også. (iflg damen på butikken jeg kjøpte den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...