FruN Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #801 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) Frøkensina skrev (26 minutter siden): Hva slags kjole har bursdagsprinsessen på seg da? 👑 Jeg har hatt på meg et okergult skjørt og en sort topp med bishop sleeves 😊 Nå har jeg på meg pysjen jeg fikk av mamma og pappa i gave 🥰 (sammen med Harry Potter-strikkebok ) Endret 29. desember 2021 av FruN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #802 Del Skrevet 29. desember 2021 FruN skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt på meg et okergult skjørt og en sort topp med bishop sleeves 😊 🥰 Stilig! Deilig med sånne ermer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. desember 2021 #803 Del Skrevet 29. desember 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #804 Del Skrevet 30. desember 2021 Athena79 skrev (14 timer siden): Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. desember 2021 #805 Del Skrevet 30. desember 2021 Hva er det for noe i den pakken du skal hente på posten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #806 Del Skrevet 30. desember 2021 (endret) Frøkensina skrev (3 timer siden): Hva er det for noe i den pakken du skal hente på posten da? Tre brosjer og ett par øredobber Endret 30. desember 2021 av FruN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 30. januar 2023 #807 Del Skrevet 30. januar 2023 Håper du har det bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. april 2023 #808 Del Skrevet 10. april 2023 (endret) Håper du hadde en fin påske! 🐥 Endret 10. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #809 Del Skrevet 15. mai 2023 Titter innom en tur for å ønske alle en fin 17.mai! @SVK påsken var fin den! @Athena Freyja Det går ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. mai 2023 #810 Del Skrevet 15. mai 2023 Just now, FruN said: Titter innom en tur for å ønske alle en fin 17.mai! @SVK påsken var fin den! @Athena Freyja Det går ganske greit Takk! Så bra du hadde en fin påske. Ønsker deg også en fin 17.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. desember 2023 #811 Del Skrevet 23. desember 2023 (endret) God jul og gratulerer med dagen på forskudd. Vet du har bursdag på fredag. Endret 23. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. september 2024 Forfatter #812 Del Skrevet 8. september 2024 Som tiden flyr 🙈 Jeg har jo ikke vært her på evigheter! Sånn med unntak av å falle inn gjennom FB-linker og sånt Det skjer litt her da! Vi har akkurat kjøpt oss nytt hus! Mer sentralt enn her vi bor nå, det er gåavstand til skolen, matbutikk og posten, og det finnes et busstilbud! 🤣 Ikke et fantastisk et, men det ER et! Huset er utleid nå, så vi overtar i februar Og skole..tenk at de to små trolla mine går i andre og tredje klasse! Jeg har funnet ut ting om meg selv, som at utenforskapen jeg har følt inni meg hele livet har et navn, og litt om hvordan den har påvirket meg, at kroppen min som har vært rar noen år ikke kommer til å bli som den var (også fått navn!), og at dette tar tid og energi å faktisk forstå ordentlig. Jeg har også blitt offisielt ufør. Skikkelig dritt å merke at kroppen faktisk ikke takler å jobbe, men takknemlig for at jeg ikke trenger å få ferie- og sykedag-kabalen til å gå opp👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2024 #813 Del Skrevet 9. september 2024 FruN skrev (9 timer siden): Som tiden flyr 🙈 Jeg har jo ikke vært her på evigheter! Sånn med unntak av å falle inn gjennom FB-linker og sånt Det skjer litt her da! Vi har akkurat kjøpt oss nytt hus! Mer sentralt enn her vi bor nå, det er gåavstand til skolen, matbutikk og posten, og det finnes et busstilbud! 🤣 Ikke et fantastisk et, men det ER et! Huset er utleid nå, så vi overtar i februar Og skole..tenk at de to små trolla mine går i andre og tredje klasse! Jeg har funnet ut ting om meg selv, som at utenforskapen jeg har følt inni meg hele livet har et navn, og litt om hvordan den har påvirket meg, at kroppen min som har vært rar noen år ikke kommer til å bli som den var (også fått navn!), og at dette tar tid og energi å faktisk forstå ordentlig. Jeg har også blitt offisielt ufør. Skikkelig dritt å merke at kroppen faktisk ikke takler å jobbe, men takknemlig for at jeg ikke trenger å få ferie- og sykedag-kabalen til å gå opp👍 Gratulerer så mye med hus! 🏡 Deilig med gåavstand! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. september 2024 #814 Del Skrevet 9. september 2024 FruN skrev (9 timer siden): Som tiden flyr 🙈 Jeg har jo ikke vært her på evigheter! Sånn med unntak av å falle inn gjennom FB-linker og sånt Det skjer litt her da! Vi har akkurat kjøpt oss nytt hus! Mer sentralt enn her vi bor nå, det er gåavstand til skolen, matbutikk og posten, og det finnes et busstilbud! 🤣 Ikke et fantastisk et, men det ER et! Huset er utleid nå, så vi overtar i februar Og skole..tenk at de to små trolla mine går i andre og tredje klasse! Jeg har funnet ut ting om meg selv, som at utenforskapen jeg har følt inni meg hele livet har et navn, og litt om hvordan den har påvirket meg, at kroppen min som har vært rar noen år ikke kommer til å bli som den var (også fått navn!), og at dette tar tid og energi å faktisk forstå ordentlig. Jeg har også blitt offisielt ufør. Skikkelig dritt å merke at kroppen faktisk ikke takler å jobbe, men takknemlig for at jeg ikke trenger å få ferie- og sykedag-kabalen til å gå opp👍 Gratulerer med nytt hus. Ble litt usikker på hva jeg skulle skrive angående det at du er offisielt blitt ufør. Men håper det var det du ønsket gitt situasjonen du er i. Trist å høre om utenforskapen du har følt hele livet. Håper det at du har funnet litt mer ut av det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. september 2024 Forfatter #815 Del Skrevet 9. september 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Gratulerer så mye med hus! 🏡 Deilig med gåavstand! Takk! Ja, veldig deilig! SVK skrev (1 time siden): Gratulerer med nytt hus. Ble litt usikker på hva jeg skulle skrive angående det at du er offisielt blitt ufør. Men håper det var det du ønsket gitt situasjonen du er i. Trist å høre om utenforskapen du har følt hele livet. Håper det at du har funnet litt mer ut av det hjelper. Takk! Det er ikke alltid lett å vite hva man skal si til sånt Men for min del er det fint å slippe kravene og forventningene til NAV Jeg har jo ikke klart å møte de, uansett hvor mye jeg har prøvd! Jeg savner det sosiale ved å jobbe, føle at jeg bidrar med mitt. Men kapasiteten min rekker ikke så langt, så da kan jeg heller finne andre måter å være «med på laget» Kunnskap er makt, om så «bare» det som gjelder en selv! Å vite, forstå og ikke la det som er utfordrende lage større vansker enn det trenger å være 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. september 2024 #816 Del Skrevet 9. september 2024 Så fint å se deg igjen Høres ut som du har fått mange svar i det siste, håper du har det godt med det ❤️ Veldig spennende med nytt hus! Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2024 #817 Del Skrevet 9. september 2024 Da kommer spørsmålet; hvordan er kjøkkenet i ditt nye hjem? Egner det seg bra til bakst? Jeg har nemlig ikke glemt noe som helst av alt du har bakt for lenge siden og skulle det falle ut et bilde eller to her, så blir jeg ikke lei meg for det. Gratulerer så mye med så mangt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. september 2024 Forfatter #818 Del Skrevet 9. september 2024 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Da kommer spørsmålet; hvordan er kjøkkenet i ditt nye hjem? Egner det seg bra til bakst? Jeg har nemlig ikke glemt noe som helst av alt du har bakt for lenge siden og skulle det falle ut et bilde eller to her, så blir jeg ikke lei meg for det. Gratulerer så mye med så mangt. Det trengs litt ekstra benkeplass Jeg har en kjøkkenøy jeg har planer om å ta med, selv om en del regler rundt hva som skal være igjen her sier at jeg skal la den stå. Men jeg kan spesifisere at jeg tar den med Jeg har bakt og laget mye godt i det siste! Blåbærsaft og syltetøy, rabarbrasaft, -muffins og -likør (gleder meg til å smake på den!). Jeg baker jevnlig brød, har testet ut kaldhev, hjemmelagde energibarer, funnet flere middager resten av familien også liker at jeg lager fra bunnen av (i går hadde vi hjemmelaget tomatsuppe, og guttungen ble helt på gråten av skuffelse bår det var tomt ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. september 2024 Forfatter #819 Del Skrevet 9. september 2024 Rumle skrev (7 timer siden): Så fint å se deg igjen Høres ut som du har fått mange svar i det siste, håper du har det godt med det ❤️ Veldig spennende med nytt hus! Gratulerer! Takk! Jeg har det bedre siden jeg vet mer Det er absolutt mer å lære da Men jeg kjenner meg selv igjen, og det er utrolig deilig! Jeg har ikke vært særlig snill mot meg selv, jeg forsvant liksom mer og mer Så nå jobber jeg med å sette grenser, kjenne igjen kvaliteter og begrensninger, ikke synke ned i tullete, dumme tanker fordi jeg ikke oppfyller «perfekt»-kravet ingen andre har satt, og å ta tid til meg selv. Litt av en jobb det og😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. september 2024 #820 Del Skrevet 10. september 2024 (endret) FruN skrev (15 timer siden): Takk! Jeg har det bedre siden jeg vet mer Det er absolutt mer å lære da Men jeg kjenner meg selv igjen, og det er utrolig deilig! Jeg har ikke vært særlig snill mot meg selv, jeg forsvant liksom mer og mer Så nå jobber jeg med å sette grenser, kjenne igjen kvaliteter og begrensninger, ikke synke ned i tullete, dumme tanker fordi jeg ikke oppfyller «perfekt»-kravet ingen andre har satt, og å ta tid til meg selv. Litt av en jobb det og😅 Ja, det er det virkelig! Høres veldig bra og fornuftig ut Endret 10. september 2024 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå