Gå til innhold

FruN og FamilieN

FruN

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, FruN skrev:

:klemmer: 

Er glad det skjer ting! Det pleier ikke ta for lang tid å få time der jeg er henvist til MR, så satser på det ikke tar så lang tid med akkurat det :) 

Så bra, masse lykke til, sender mange gode tanker til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Så bra, masse lykke til, sender mange gode tanker til deg :klemmer:

Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rumle skrev:

Håper de snart finner utav det, godt du blir tatt på alvor :klemmer:

God helg :blomst:

God helg til deg og :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Håper du har det bra :klem: og har en fin dag.

:klem: 

I dag er en ganske bra dag :jepp: Til og med fått gått litt, og jobbet :jepp: I motsetning til de to siste dagene, de har vært heller dårlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
2 timer siden, FruN skrev:

:klem: 

I dag er en ganske bra dag :jepp: Til og med fått gått litt, og jobbet :jepp: I motsetning til de to siste dagene, de har vært heller dårlige. 

Godt å høre :hug: at det er litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har lillegutt og mamma’n hatt alenedag :rodmer: Kost oss masse :) Stjal maten min gjorde han og :ler: Og jeg fikk halvannen dag uten at kroppen tøyset.. :dry: Heldigvis var jeg ikke alene hjemme når jeg ble dårlig da :) 

I helga skal vi i konfirmasjon! Det blir spennende å se hvordan det går - på flere plan :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å være susete :ninja: :ler: 

I det vi kom frem til selskapet på lørdag (gudstjenesten hadde akkurat startet), kom jeg på at penklærne til ungene fortsatt var hos svigermor - en times kjøretur unna :roll: Heldigvis rakk vi å få tak i de i tide, svigermor møtte oss langs veien :reise: Kom oss hjem utover kvelden, godt å sove i egen seng, selv om jeg gjerne skulle sluppet å kjøre hjem samme kveld :P 

Fikk brev med time til MR  i dag :duskedame: Allerede på mandag! Nevrolog må jeg vente på til slutten av sommeren da :) Og Ullevål er bare en mnd unna :overrasket: Lurer på om jeg finner frem :ler: Er mildt sagt dårlig kjent i Oslo :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg lurer på om jeg skal evig forbanne strømpebukser :frkk: Har vannblemmer på lilletåen på begge føtter pga tåsømmen :dry: 

Ellers har det vært en ålreit 17.mai :jepp: Jeg og frøkna tok bussen ned til bygda (2 mil unna) der det var tog, tale, is og brus/Solrik :jepp: Bussen opp igjen, kom hjem med skoa i hendene og ble hjemme :ler: Skulle egentlig på grendehuset her for videre feiring, men ble helt slått ut da vi kom hjem. 

Så nå gleder jeg meg til neste år, da har jeg forhåpentligvis blitt ferdig med stakken min :strix: Og kanskje får med meg hele flokken i finstasen :ler: 

Nå er det beina høyt og en episode med Outlander før flagget skal ned :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ikke feilfri akkurat, men kjempefornøyd med prøvelappen med tanke på at jeg ikke har brodert noe på over 20 år :ler: :jepp: 

image.thumb.jpg.7723a3d474edc7467e311f2b1c6948ec.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå som jeg har følt meg ganske fin ei stund, måtte kroppen selvfølgelig kræsje litt og. Må vel bare venne meg til det, om legens teori (og HerrNs) stemmer. Føler vel det passer godt selv, men avventer litt til jeg er ferdig med utredning. 

To uker til Ullevål og neste steg i utredning. Snille svigermor kjører meg dit :hjerte: Så jeg ikke surrer meg bort/sovner på veien og mister buss/bane :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...