Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #1001 Del Skrevet 4. juni 2017 Ja takk, begge deler. Nydelig mat. Men en annen dag. I dag blir noe enda litt bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2017 #1002 Del Skrevet 4. juni 2017 Så mye nydelige bilder dere legger ut. Jatakk. Jatakk. Jatakk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. juni 2017 #1003 Del Skrevet 4. juni 2017 Makrellen er en flott fisk...noen år tilbake etter et serdeles godt makrellfiske....så var fargespekteret som blottet seg i solen så nydelig at jeg måtte bare fotografere.... fant et bilde på nettet... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #1004 Del Skrevet 4. juni 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Makrellen er en flott fisk...noen år tilbake etter et serdeles godt makrellfiske....så var fargespekteret som blottet seg i solen så nydelig at jeg måtte bare fotografere.... fant et bilde på nettet... Jepp. Flott å se på. Nydelig å spise. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2017 #1005 Del Skrevet 4. juni 2017 Artig å fiske også. Plutselig kommer en oppi en stim og da må en holde styr på snøret/fisk/bein/medfiskeres bein/andres snører og evt. ivrige unger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #1006 Del Skrevet 4. juni 2017 Har aldri fisket makrell... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2017 #1007 Del Skrevet 4. juni 2017 Det kommer en dag, unge mann! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #1008 Del Skrevet 4. juni 2017 Tviler... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. juni 2017 #1009 Del Skrevet 4. juni 2017 Ja det er kjekt å fiske makrell det sprelller som F****** 10-12 stk på ett snøre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #1010 Del Skrevet 4. juni 2017 ...jeg vil antakelig aldri få oppleve å fiske igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. juni 2017 #1011 Del Skrevet 4. juni 2017 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...jeg vil antakelig aldri få oppleve å fiske igjen... Bor du så langt inni skauen at det blir umulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #1012 Del Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, fiole skrev: Bor du så langt inni skauen at det blir umulig? Ja og nei. Men er ikke det som gjør det umulig. Vil så gjerne vandre i fjellet, fiske i bekker og fjellvann. Men dårlig helse hindrer meg. Får aldri oppleve slikt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2017 #1013 Del Skrevet 4. juni 2017 Hørt på makan? Jerry aldri fiske igjen? Joda, for den vondten din skal gå over den. Se her og la dere inspirere til å lage rabarbradessert på en ny måte. Ser enkelt og godt ut syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #1014 Del Skrevet 4. juni 2017 Nei, Vondten går ikke over, og jeg kommer meg aldri igjen ut slik jeg gjorde. Og det gjør så usigelig vondt å vite det..det var jo det beste jeg visste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2017 #1015 Del Skrevet 4. juni 2017 Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. juni 2017 #1016 Del Skrevet 4. juni 2017 14 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja og nei. Men er ikke det som gjør det umulig. Vil så gjerne vandre i fjellet, fiske i bekker og fjellvann. Men dårlig helse hindrer meg. Får aldri oppleve slikt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. juni 2017 #1017 Del Skrevet 4. juni 2017 10 minutter siden, Jerry Lee skrev: Nei, Vondten går ikke over, og jeg kommer meg aldri igjen ut slik jeg gjorde. Og det gjør så usigelig vondt å vite det..det var jo det beste jeg visste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #1018 Del Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, fiole skrev: Ja. Så mye som jeg har levd, bodd og vandret i fjell og skog...å måtte innse at det aldri vil skje igjen er ufattelig trist og vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. juni 2017 #1019 Del Skrevet 4. juni 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Ja. Så mye som jeg har levd, bodd og vandret i fjell og skog...å måtte innse at det aldri vil skje igjen er ufattelig trist og vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #1020 Del Skrevet 4. juni 2017 Men...må bare innfinne meg med det. Og nå er det tid for å lage til midda'n jeg har gnåla om. Ha en fortsatt fin 1. pinsedag, alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå