Dr. A. Kula Skrevet 3. mars 2017 #301 Del Skrevet 3. mars 2017 Fire glas(s) og bare to skjeer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2017 #302 Del Skrevet 3. mars 2017 Jammen det er bare å sette i gang å spise. Ingen har tydeligvis gjort det siden det fremdeles ligger to skjeer der. Kan legge inn to til jeg. Ikke noe problem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 3. mars 2017 #303 Del Skrevet 3. mars 2017 På 01.03.2017 den 10.47, An0nymBruker skrev: Hei. Jeg har også fått problemer med å kopiere inn bilder i det siste. Er det fra pc eller mobiltlf hos deg? Pc Jeg kan ikke fordar å fikle med mobilen til annet enn å ringe.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #304 Del Skrevet 3. mars 2017 3 timer siden, fiole skrev: Pc Jeg kan ikke fordar å fikle med mobilen til annet enn å ringe.... Takk for svar Vi får håpe at det kun er et midlertidig problem, som løses snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #305 Del Skrevet 3. mars 2017 23 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Så fint at det var en igjen til deg, An0. Jeg ble så fysen på litt dessert her nå at jeg fikk kokken på kg-kjøkkenet til å fikse noe småtterier. Selvfølgelig blir det litt til dere andre som kanskje vil ha også. Man deler da så godt man kan. Namnam og håper at det smaker. Tusen takk Det smakte fortreffelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #306 Del Skrevet 3. mars 2017 Dessertsøl og klin og fjas syns jeg ikke er no' stas. Bring meg heller schwære fat med schikkli-onkli mat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #307 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Dessertsøl og klin og fjas syns jeg ikke er no' stas. Bring meg heller schwære fat med schikkli-onkli mat. Værsågod til deg og alle andre som vil ha og vafler til kaffen værsågod Endret 3. mars 2017 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #308 Del Skrevet 3. mars 2017 Hahaha. Du kjenner meg. Tusen takk, AnO. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #309 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Hahaha. Du kjenner meg. Tusen takk, AnO. Kos deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #310 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Kos deg Blir nok ikke dette i dag, men muligens søndag. Kjøttkaker, altså. Takk for "spark i rævva". Endret 3. mars 2017 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #311 Del Skrevet 3. mars 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Blir nok ikke dette i dag, men muligens søndag. Kjøttkaker, altså. Takk for "spark i rævva". Det er fint at du vil lage deg ordentlig god mat i helga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #312 Del Skrevet 3. mars 2017 God fredagskveld og god helg alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #313 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Det er fint at du vil lage deg ordentlig god mat i helga Ja. Ikke alltid så gøy å mekke middag kun til seg sjæl. Men må jo spise, og er glad i mat, så... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #314 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: God fredagskveld og god helg alle sammen Takk, og ditto, snille du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #315 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Ja. Ikke alltid så gøy å mekke middag kun til seg sjæl. Men må jo spise, og er glad i mat, så... Jeg forstår. Det er viktig å spise ordentlig god mat når man er alene også. Kanskje du kan invitere noen på middag litt oftere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #316 Del Skrevet 3. mars 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Takk, og ditto, snille du. Tusen takk snille Jerryvennen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #317 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Jeg forstår. Det er viktig å spise ordentlig god mat når man er alene også. Kanskje du kan invitere noen på middag litt oftere? Tja...ikke mange jeg HAR å kunne invitere... Men DU kan jo ta en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 3. mars 2017 #318 Del Skrevet 3. mars 2017 Frøken Dings var innom en tur..... fikk en å være flue på veggen feeling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #319 Del Skrevet 3. mars 2017 Hallo, der, min gode Servitrise. Nå vil Jærri ha litt å spise. Rett nr. 1 og rett nr. 3. Det var AnO som foreslo det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #320 Del Skrevet 3. mars 2017 2 minutter siden, fiole skrev: Frøken Dings var innom en tur..... fikk en å være flue på veggen feeling At det var...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå