Gå til innhold

KåGe-restauranten

Zenobia

Anbefalte innlegg

"Noko attåt" blir det du registrerer med andre nerveceller enn de som sitter i smaksløkene. Ofte en kompleks kombinasjon av berøring i nakke, skuldre, rygg, maximus og atmosfære   .... du vet :nigo: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*se betuttet på ei som sniker seg inn i køen og later som at hun er meg* :sukk: 

Akk ja. Jeg får nøye meg med å se på dette bildet jeg da. Fastelavn den 26 feb. 
2488688.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det såh! :)  Tusen takk for i kveld. Nå legger jeg meg god og mett. Noko attåt`en var midt i blinken. :goodbye: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenker den satt. For min del var starten på vinterferien så god at intet kan ødelegge helhetsinntrykket. God natt, venner :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upps..er det ingen som har servert deg her da? Beklager så mye...her har du en nybrygget:kaffekopp:god en! :jepp: 
Selv holder jeg på med brødbakst i dag. Kommer til å bli kjempegodt til kveldsmaten når jeg kommer så langt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får verken legge ut musikk eller bilder....jeg har jo gjort det tusen millonte ganger tidligere...det er irriterende:rasende:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morge:sol:

Nytrukket kaffe og mazariner værsågod! :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Relatert bilde

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 16.18, fiole skrev:

Jeg får verken legge ut musikk eller bilder....jeg har jo gjort det tusen millonte ganger tidligere...det er irriterende:rasende:

Hei. Jeg har også fått problemer med å kopiere inn bilder i det siste. Er det fra pc eller mobiltlf hos deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo...? Servitør?  Vil gjerne bestille nå.

Smørbrød, går det? No' enkelt? 

Fint.

10 skiver med varmrøkt makrell med bacon, slangeagurk, majones og nykvernet pepper.

Takk skal du ha. 

:spise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Aftenblåbærmuffins til folket!    :spise:    26873.jpg

Tusen takk :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det var en igjen til deg, An0. :)  Jeg ble så fysen på litt dessert her nå at jeg fikk kokken på kg-kjøkkenet til å fikse noe småtterier. Selvfølgelig blir det litt til dere andre som kanskje vil ha også. Man deler da så godt man kan. 
dessert-wallpaper-1.jpg
Namnam og håper at det smaker. :spise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...