Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, Jaybird skrev:

Det er det nok, men sånne "kjennere" ville sikkert kranglet på det 😄

Her går det i en blanding av litt av hvert i kveld, uten å sjenke morgendagen en eneste tanke 😅

Nå klina vi til med

 

Mange som gnåler når jeg drikker whiskey ute på byen eller på fest, men man drikker det man vil tenker jeg 🤷‍♀️🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nuka said:

Mange som gnåler når jeg drikker whiskey ute på byen eller på fest, men man drikker det man vil tenker jeg 🤷‍♀️🙂

hehe, helt enig 😄 om noen har lyst til å legge seg opp i hva jeg drikker, så får det værra dems greie 😂

Endret av Jaybird
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøkensina skrev:

Øh? :klo: Tror ikke det er noen sånne restriksjoner her :opplyser: Rakk bare ikke å høre den enda 😅

Åh joda frøken,her inne er det restriktskjoner og regler:regler:

Bare husk munnbind mens dere drikker her og ikke gris for mye :regler:

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jaybird skrev:

Jeg er egentlig ganske kresen når det kommer til drikkevarer, bare at jeg er kresen på en måte som de fleste nok ikke er "enig i".

For mitt vedkommende er black russian noe av det beste jeg kan drikke, etter det kommer mørk rom og cola, rødvin og enkelte drinker, men lite som er "mainstream" bortsett fra hos kidsa 😂

Liker også Black Russian og spørsmålrt rr - Bruker du Tia Maria eller Kahlua. 

Men det har du vel svart på under. 

2 timer siden, Jaybird skrev:

Jeg stiller med vodka, er det (plx common osv.) en bartender som kan barmhjertige seg til å gi meg litt Kahlua og kanskje en isbit eller to? 💚

Jeg har med pils, og jeg har med prince i dag - og vodka, men ikke kahlua.

Musikkforslah: Insomnia med Faithless, gjerne i Avicii Remix. Det er både gamnrlt og bra, samt noe "ungdommen lika" 

Fun fact: Rollo i Faithless er bror til Dido, som var en av artistene i første innlegget ditt i kveld. 

Basert på dine musikalske betraktninger de siste sidene, så har vi tilsynelatende en del felles musikksmak. 

Kanskje Chemical Brothers kan gjøre et bidrag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

8 timer siden, Rumle skrev:

:lete: *glowstick*

Omforlades, reiste visst uforventet fort til drømmeland til en forandring :fnise::laugh:

Kaffen er servert :kaffekopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Dr. Ops skrev:

Omforlades, reiste visst uforventet fort til drømmeland til en forandring :fnise::laugh:

Kaffen er servert :kaffekopp:

:fnise:

Takk for kaffen! :kaffekopp:😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...