Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Jaybird skrev:

Hvilken film(er) er det du vurderer?

Vet ikke, så bad boys 1 her om dagen. Kansje jeg skulle skrudd på nummer to👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maestro said:

Noen som har tips til en chickflick film? Har viaplay, Netflix og sumo 😇

Jeg er så kjedelig at jeg bare ser docu-greier om dagen, men ta en titt på "the trials of gabriel fernandez". Eller kanskje bedre "murder mystery".

Endret av Jaybird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès said:

Iron Maiden blir aldri feil

 

Aldri!! Et av få band jeg har sett live mer enn en gang, og det slår aldri feil!! 😄 Hjerter kommer til kort, Eddie ftw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Jaybird skrev:

Aldri!! Et av få band jeg har sett live mer enn en gang, og det slår aldri feil!! 😄 Hjerter kommer til kort, Eddie ftw!

Har dessverre aldri fått sett de live :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Catalina Culès said:

Har dessverre aldri fått sett de live :sukk:

Aww, vettu, er litt vel glad i konserter og har et titalls band på den "live-lista", og maiden er så absolutt i toppen - klarer ikke bestemme meg hvilke konserter som har hatt de heftigste showa, men Bruce og kara er så absolutt blant de beste!! De konkurrerer med Metallica, Muse, Rorger Waters og et par andre (rakk dessverre ikke Pink Floyd 😕 *sad moment*).

Endret av Jaybird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller med vodka, er det (plx common osv.) en bartender som kan barmhjertige seg til å gi meg litt Kahlua og kanskje en isbit eller to? 💚

Jeg har med pils, og jeg har med prince i dag - og vodka, men ikke kahlua.

Endret av Jaybird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Frøkensina said:

:opplyser:

:skya: 

Heeeey. Detta var helt nytt for meg, men likevel så gikk rytmene rett i hjerterota - takk!! ❤️

Hah, må legge til, kom gjerne med mer, detta var jo helt innafor!

Endret av Jaybird
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erm. Feil sånn derre plass, hip-hop har vel lite her å gjøre. Skjera, har bartenderen tatt kvelden siden klokka er over tolv og det ikke er lov å servere noe mer?

Endret av Jaybird
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Jaybird skrev:

Heeeey. Detta var helt nytt for meg, men likevel så gikk rytmene rett i hjerterota - takk!! ❤️

Hah, må legge til, kom gjerne med mer, detta var jo helt innafor!

Denne er også skikkelig bra :skya:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Jaybird skrev:

Artig låt jeg ikke har hørt før, selv om den ikke akkurat er helt ny! Fenger greit den der 😄

Gøy at du likte den 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jaybird skrev:

Erm. Feil sånn derre plass, hip-hop har vel lite her å gjøre. Skjera, har bartenderen tatt kvelden siden klokka er over tolv og det ikke er lov å servere noe mer?

Øh? :klo: Tror ikke det er noen sånne restriksjoner her :opplyser: Rakk bare ikke å høre den enda 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Frøkensina said:

Øh? :klo: Tror ikke det er noen sånne restriksjoner her :opplyser: Rakk bare ikke å høre den enda 😅

Jeg kjenner jeg er litt usikker på reglene, og følte den passet bedre i den noe merkelige tråden om hvilken sang du høre på nå. Sorry 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Frøkensina said:

Denne er også skikkelig bra :skya:

 

Oh, instant gjenkjennbart uten at jeg klarer helt å sette fingeren på det med en gang. Og videre blir den mer obskur for minnet mitt, men ikke mindre artig likevel. Kroppen beveger seg, dette er helt innafor! 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jaybird skrev:

Hehehe, ace of base hører til den ene playlisten jeg kanskje hører mest på om jeg er i litt "partyhumør", men jeg tviler sterkt på at den når opp for de som liker dagens popmusikk 😄

Det var bedre før! 😅

Whiskey er ikke min greie, men jeg skåler gjerne hvis jeg kan beholde min kjedelige rom (mørk selvfølgelig) og cola ;D

Ja sant det, men de vet ikke hva de går glipp av 😅 

Rom er godt det og, men skåling med rom og whiskey blir det i kveld da ja 🙂 langt fra kjedelig med rom og cola forsåvidt også, bar whiskey er vel heller mindre å skryte av kreativitetsmessig da tror jeg 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Nuka said:

Ja sant det, men de vet ikke hva de går glipp av 😅 

Rom er godt det og, men skåling med rom og whiskey blir det i kveld da ja 🙂 langt fra kjedelig med rom og cola forsåvidt også, bar whiskey er vel heller mindre å skryte av kreativitetsmessig da tror jeg 😁

Det er det nok, men sånne "kjennere" ville sikkert kranglet på det 😄

Her går det i en blanding av litt av hvert i kveld, uten å sjenke morgendagen en eneste tanke 😅

Nå klina vi til med

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...