Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Jaybird skrev:

Takk det samme 😃

Både ja og nei, har vært på telttur, men den gikk ikke til fjellet - uheldigvis, men det kommer. Har fått vært en del ute i naturen, og det er herlig, selv om det ikke er så mye høydemeter å skryte av. Teltet består de fleste tester så langt, og bena har fått en god del mil gange på seg, så jeg er fornøyd og ser frem til en høst hvor den tyngre soveposen skal få kjørt seg litt 😄

Har i grunn vært en fin sommer, med en fin balanse mellom jobb, turer og familie :) Og kommet over et aldri så viktig tillegg i tursekken, selv om noen kanskje vil være motstandere - vanntette batteri/blåtann-høyttalere ❤️

Håper alt står bra til!

Så bra! Og høytalere er viktig! :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hva som muligens er verdens beste sjef. Sånn forresten.

Fylleskravling ved bardisken - elns.

Endret av Jaybird
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jaybird skrev:

Jeg har hva som muligens er verdens beste sjef. Sånn forresten.

Fylleskravling ved bardisken - elns.

Åh? Så bra :skravle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Rumle said:

Åh? Så bra :skravle:

Ja, vi sitter og "skravler" arbeid på Teams på en fredagskveld, jeg liker at vi begge tar jobben såpass seriøst at vi ofrer (når det passer) fritid for å prate jobb, vel og merke med en useriøs tone 😄

Han er noen år yngre enn meg (og mange andre på avdelingen), og har ikke "universitetsutdanning", men det takler han utrolig godt. Det både viser at utdanning ikke er alt, at han har lederkvalifikasjonene på plass, og brenner for arbeidet sitt.

Sånt liker jeg godt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_0126.thumb.JPG.96727ab5e878df8bc8a289ffa95dca5f.JPGFredagskos.

Og ja, jeg er litt nørd.

Også føler jeg meg som en fjortis som har valgt Barcardi Razz for kvelden. Og litt gammal (og feit) siden jeg kjører Cola Zero! ;D

Endret av Jaybird
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jaybird skrev:

Ja, vi sitter og "skravler" arbeid på Teams på en fredagskveld, jeg liker at vi begge tar jobben såpass seriøst at vi ofrer (når det passer) fritid for å prate jobb, vel og merke med en useriøs tone 😄

Han er noen år yngre enn meg (og mange andre på avdelingen), og har ikke "universitetsutdanning", men det takler han utrolig godt. Det både viser at utdanning ikke er alt, at han har lederkvalifikasjonene på plass, og brenner for arbeidet sitt.

Sånt liker jeg godt!

Forstår jeg godt :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jaybird skrev:

DSC_0126.thumb.JPG.96727ab5e878df8bc8a289ffa95dca5f.JPGFredagskos.

Og ja, jeg er litt nørd.

Også føler jeg meg som en fjortis som har valgt Barcardi Raz for kvelden. Og litt gammal (og feit) siden jeg kjører Cola Zero! ;D

Meeeen hva er "Teams"? Trodde alt gikk i Zoom,  eller hva det heter nå jeg? :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rumle said:

Bacardi Raz har jeg ikke smakt engang, så da er vel jeg fossil? 😅

Ooh, noe jeg ble veldig godt kjent med på Roskilde i 2005, jeg husker det veldig godt som drikken jeg kjøpte til frokost for å få isbiter (det var mangelvare i en herlig sommeruke og man måtte kjøpe noe drikke for å få is).

Det er egentlig bare noe søtt kliss, enda verre enn hva rom er til vanlig, men jeg måtte bare gi det et forsøk igjen 😄

Legg merke til at jeg styrer lett unna å bekrefte (eller avkrefte) at du er noe fossil 😅

Endret av Jaybird
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jaybird skrev:

Ooh, noe jeg ble veldig godt kjent med på Roskilde i 2005, jeg husker det veldig godt som drikken jeg kjøpte til frokost for å få isbiter (det var mangelvare i en herlig sommeruke og man måtte kjøpe noe drikke for å få is).

Det er egentlig bare noe søtt kliss, enda verre enn hva rom er til vanlig, men jeg måtte bare gi det et forsøk igjen 😄

😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rumle said:

Meeeen hva er "Teams"? Trodde alt gikk i Zoom,  eller hva det heter nå jeg? :ler:

 

Snakk om fossil, jeg har såvidt hørt om detta zoom-greiene. Det jeg veit er at Teams "eier" Zoom i antall brukere 😂

Microsoft-produkt vs. .. et eller annet annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Catalina Culès said:

KHRD2059 | Alexander Khardin | Flickr

Der er du godt inne på det vanlige som pleier å gå i glasset ❤️

151!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jaybird skrev:

Snakk om fossil, jeg har såvidt hørt om detta zoom-greiene. Det jeg veit er at Teams "eier" Zoom i antall brukere 😂

Microsoft-produkt vs. .. et eller annet annet.

Åh? Vel ..

SpicyCheerfulBagworm-size_restricted.gif

:ler:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Rumle said:

Åh? Vel ..

SpicyCheerfulBagworm-size_restricted.gif

:ler:

 

Hahaha! I know naaathing.

Jeg skulle ønske jeg var Manuel, selv om han får kjørt seg både nå og da ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Jaybird skrev:

Hahaha! I know naaathing.

Jeg skulle ønske jeg var Manuel, selv om han får kjørt seg både nå og da ❤️

Ja, enig! :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle said:

Åh? Vel ..

SpicyCheerfulBagworm-size_restricted.gif

:ler:

 

Neida, kan sikkert gi en lang avhandling om hvordan Teams er en vesentlig mer omfattende plattform en Zoom, som enkelt sagt kan sammenlignes med Skype - som Teams nå har svelget, og pumpet på steroider ganger 50.

Og masse mer, Teams er mer som Slack, med enda litt mer muligheter. Og no styr. Det jeg sliter mest med når det kommer til Zoom er navnet. Zoomzooom. ZOOOOM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå gikk det opp for meg at denne praten neppe passer inn her. La oss prate litt om MAAAANUELLLL (ROPE HØYT).

Eller noe annet.

Jeg tror jeg går over til cpt. morgan og sukkercola jeg.

Hva skjer i kveld da-da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er det noen som klarer å gjette (ingen juks!!) hvor mange episoder det kom av hotell i særklasse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...