Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, SVK skrev:

LOL, men synes man har klart noe stort om man klarer å fullføre en bok/filmmanus uavhengig av om andre måtte like boken/filmmanuset. Smaken er som baken, men å klare målene man satte seg er alltid imponerende. 

Kanskje du begynner på boken din i natt? Eller denne helgen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zenobia skrev:

Kanskje du gikk for høyt ut på banen? Du vet, den som vil være med på leken, får tåle å smake steken.

 

Pff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Zenobia said:

Kanskje du begynner på boken din i natt? Eller denne helgen?

Vet meg med selv det ikke kommer til å skje. :P Men liker å tro at jeg gjør reseach når jeg hører på  lydbøker. Om ikke annet så bygger det opp min egen motivasjon til å fortelle historien jeg ønsker å fortelle. 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, SVK skrev:

Vet meg med selv det ikke kommer til å skje. :P Men liker å tro at jeg gjør reseach når jeg hører på bøker på lydbok. Om ikke annet så bygger det opp min egen motivasjon til å fortelle historien jeg ønsker å fortelle. 

Hva tror du er det største hinderet? Tid? Disiplin? Verktøy?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Nei, helt blottet for det, dessverre 😅

Det finnes en kur for problemet, i ditt tilfelle anbefaler jeg en mild en: Coldplay! Om ikke det funker, skal jeg personlig tilby deg en plass på Haldriklinikken, som er spesialister på "dårlig-musikksmak-syndromet". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Det finnes en kur for problemet, i ditt tilfelle anbefaler jeg en mild en: Coldplay! Om ikke det funker, skal jeg personlig tilby deg en plass på Haldriklinikken, som er spesialister på "dårlig-musikksmak-syndromet". 

Hører ofte på Coldplay jeg, tror ikke det hjelper! :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Rumle skrev:

Hører ofte på Coldplay jeg, tror ikke det hjelper! :ler:

 

Jeg gir opp, ha en god natt. Jævla dåsemikler hele bunten. Hør på kokosnøtt-i-døra-popen deres dere. Pjue og fysj!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Jeg gir opp, ha en god natt. Jævla dåsemikler hele bunten. Hør på kokosnøtt-i-døra-popen deres dere. Pjue og fysj!!!

Sov godt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Sov godt :fnise:

Godt? Ikke få meg til å le. Jeg kommer til å drømme om deg i et bambus skjørt som synger kokosnøtt-i-døra på repeat hele natta. Akk og ve, måtte gudene se til meg i nåde. Hvilket liv, hvilken tortur. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SVK skrev:

Disiplin er nok det største hinderet. :P

:laugh:  Skjønner.

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Jeg gir opp, ha en god natt. Jævla dåsemikler hele bunten. Hør på kokosnøtt-i-døra-popen deres dere. Pjue og fysj!!!

Huffda. Her er Coldplay:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...