Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Zenobia skrev:

Sånt kan sette spor :biggrin: Her er en drink jeg anbefaler; ligner ikke på martini i det hele tatt:

Min egen versjon av horse's neck: 6cl brandy helles over knust is. Sprut angostura bitter på x 2. Fyll på med 10 cl ingefærøl. Nyt!

Offisiell versjon:

drinkware
Highball Glass (Tumbler).svg
Highball glass
IBA specified
ingredientsdagger
Preparation Pour brandy and ginger ale directly into highball glass with ice cubes. Stir gently. Garnish with lemon zest. If desired, add dashes of Angostura Bitter.

 

Kan også lages med amerikansk whisky istedenfor brandy.

Her bartendes det på høyt nivå! Det høres godt ut :jepp: *notere*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rumle skrev:

 

Nå må snart noen komme å redde nattklubben fra klinesang-døden, for det er 90% av det jeg har å tilby! 😅

:hoho: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Zenobia husker du klementinbåt-prosjektet fra i fjor? Kom på det for et par dager siden da jeg åpnet 2(!!!) klementiner med bare 7 båter i hver ETTER hverandre! :daane:

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal dra frem én til der det er liv i lervan!

Er ikke dette god fredagsunderholdning, så vet ikke jeg! Hadde dilla på denne sangen da jeg var omkring 11 år eller noe :ler: Har festet seg godt, den!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rumle skrev:

@Zenobia husker du klementinbåt-prosjektet fra i fjor? Kom på det for et par dager siden da jeg åpnet 2(!!!) klementiner med bare 7 båter i hver ETTER hverandre! :daane:

 

 

:sjokk:  Husker prosjektet, selv om jeg ikke deltok. Leste rapportene med interesse :biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

@Zenobia husker du klementinbåt-prosjektet fra i fjor? Kom på det for et par dager siden da jeg åpnet 2(!!!) klementiner med bare 7 båter i hver ETTER hverandre! :daane:

 

 

Hva er dette for no, burde jeg begynne å telle de? :klo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zenobia skrev:

Skal dra frem én til der det er liv i lervan!

Er ikke dette god fredagsunderholdning, så vet ikke jeg! Hadde dilla på denne sangen da jeg var omkring 11 år eller noe :ler: Har festet seg godt, den!

Blir ikke bedre! 😅 :danser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...