Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Zemira skrev:
 

Anita Carter er hun i familie med June Carter tro ?

 

Søster. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:
 

Søster. 😀

Ok, hadde ikke hørt om henne før jeg fant den Hank Williams sangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:
 

Hmm...jeg lurer...Raul er så rund og blid og litt stutt-tjukk...gruble...nei,  det e'kke mulig, vel?   :klo:

Kan VÅR Stutt-Tjukken være i slekt med Raul?

Kan se litt sånn ut ja...kanskje det er ordets bortkomne far :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Zemira skrev:
 

Ok, hadde ikke hørt om henne før jeg fant den Hank Williams sangen:)

An0 postet Blue Doll med Anita for en tid tilbake. Hun var stor, det var hun som hadde stemmen av Carterjentene. June var opprinnelig mer komiker. Mens tredje søster Helen og Mother Maybelle var de beste på ulike instrumenter, selvom alle spilte flere instrumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Zemira skrev:
 

Kan se litt sånn ut ja...kanskje det er ordets bortkomne far :sjokk:

Nei, slikt går da ikke an... Fysjom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:
 

An0 postet Blue Doll med Anita for en tid tilbake. Hun var stor, det var hun som hadde stemmen av Carterjentene. June var opprinnelig mer komiker. Mens tredje søster Helen og Mother Maybelle var de beste på ulike instrumenter, selvom alle spilte flere instrumenter.

musikalsk familie. Men er det Anita som har originalen, alltid trudd det var Cash sin jeg :flau:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Zemira skrev:
 

Anita Carter er hun i familie med June Carter tro ?

 

June åpner jo dette klippet   😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
6 minutter siden, Jerry Lee skrev:
 

Det finnes et klipp av Hank der June Carter er med før han begynner å synge.  Hey, Good Lookin'.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zemira skrev:
 

musikalsk familie. Men er det Anita som har originalen, alltid trudd det var Cash sin jeg :flau:

 

Ja, egentlig andre generasjon Carter Family.  Hvordan Mother Maybelle slekter den opprinnelige fra 30tallet husker jeg ikke.

Etter June kom jo Carlene, hvis far var legenden Carl Smith.  Johnnys stedatter. Johnnys datter Rosanne ble også stor.

Ring of Fire, først innspilt av Anita, ble skrevet av June sammen med Merle Kilgore. En artist på egenhånd, men også manager for Hank jr.  Her henger det meste sammen. Hehe.  ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:
 

Ja, egentlig andre generasjon Carter Family.  Hvordan Mother Maybelle slekter den opprinnelige fra 30tallet husker jeg ikke.

Etter June kom jo Carlene, hvis far var legenden Carl Smith.  Johnnys stedatter. Johnnys datter Rosanne ble også stor.

Ring of Fire, først innspilt av Anita, ble skrevet av June sammen med Merle Kilgore. En artist på egenhånd, men også manager for Hank jr.  Her henger det meste sammen. Hehe.  ☺

Interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Zemira skrev:
 

Interessant :)

Amerikansk musikkhistorie.   😀

Jeg mener å huske, mulig jeg husker feil, at Mother Maybelle Carter var svigerinne av A.P. Carter fra den opprinnelige Carter Family. Johnny Cash elsket sin svigermor og hadde henne ofte i showene sine.

En original Carter standard er Wildwood Flower. Maybelle sang og spilte både gitar og autoharpe. June spilte også disse instrumentene. Søster Helen spilte både gitar og ståbass.   😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Zemira skrev:
 

Flink hun også :)

 

Haha.  Ja. Carter Family standard jeg nevnte. Rosanne er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:
 

Amerikansk musikkhistorie.   😀

Jeg mener å huske, mulig jeg husker feil, at Mother Maybelle Carter var svigerinne av A.P. Carter fra den opprinnelige Carter Family. Johnny Cash elsket sin svigermor og hadde henne ofte i showene sine.

En original Carter standard er Wildwood Flower. Maybelle sang og spilte både gitar og autoharpe. June spilte også disse instrumentene. Søster Helen spilte både gitar og ståbass.   😊

Må se om jeg finner noen bøker om Carter og Cash familiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...