Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Antoine "Fats" Domino hadde sin første millionselger allerede i 1949...The Fat Man.  Rock'n'roll FØR rock'n'roll var et begrep.

Jump/race music ble det kalt.

Det sies at Fats solgte mer plater enn Elvis i tiden da rock'n'roll var på sitt største.  Fats elsket Elvis, og det var gjensidig.  Begge har uttrykt enorm beundring for den andre.

:skaal:

:kristin:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i blå dress og med trompet er Dave Bartholomew.  Fats' musikalske partner og Bandleader fra 40tallet. 

 

Tusen takk, An0.   :vin:  :dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  Yeah,  sure. (Little) Richard can smash up a piana.....but, Fats...now there's a pianaplayin' motherhumper! "

-   Jerry Lee Lewis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Mannen i blå dress og med trompet er Dave Bartholomew.  Fats' musikalske partner og Bandleader fra 40tallet. 

 

Tusen takk, An0.   :vin:  :dagens-rose:

Bare hyggelig Jerryvennen :klemmer: Jeg ønsker deg og alle dere andre en fin kveld og god helg :klemmer: Kanskje @Zenobia også kommer? :jepp:  (Jeg er litt til og fra i kveld).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Bare hyggelig Jerryvennen :klemmer: Jeg ønsker deg og alle dere andre en fin kveld og god helg :klemmer: Kanskje @Zenobia også kommer? :jepp:  (Jeg er litt til og fra i kveld).

God fredagskveld, venn. :)

Og, igjen..takk for all god musikk.   :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*svinser innom og setter i gang siste rydd & vask og ser til at kjøkkenavdelingen spesielt er fin og ren...
og alt er som det skal være på dette tidspunktet. Jupp,- øldunker er satt på plass og nytt er påfyllt i baren*  :tommelopp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

*svinser innom og setter i gang siste rydd & vask og ser til at kjøkkenavdelingen spesielt er fin og ren...
og alt er som det skal være på dette tidspunktet. Jupp,- øldunker er satt på plass og nytt er påfyllt i baren*  :tommelopp: 

Tusen takk :smilyblomst: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, An0nymBruker skrev:

Kanskje @Salka også kommer innom? :jepp: 
(Vet noen av dere noe om den nederste videoen? Er det David og Mick vi hører der?)

 

 

 

 

23 timer siden, Stella Rose skrev:

Denne er til @Salka :klemmer:

 

Åh, tusen takk, fininger! 💜 Så ikke dette før nå. :) *digge* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...