Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Tilgitt.

Du er ikke den første og garantert ikke den siste...

Hva er i glasset ditt i kveld?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, An0nymBruker skrev:

:jepp:  Du og @Dr. A. Kula har kanskje lyst til å ta dere av musikken, serveringen og drikkingen? :jepp: Ha en fin natt :klemmer: 

 

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

God natt :)

God natt begge to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natta, staute ost. :)  >>> *peke diskret i retning hvor den gode madrassen befinner seg* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Av @Hoppetaujentas f****e ?

VIN!      Fyyy, herr doktor.  :nei: Aner ikke hva det skulle stå der, men sier fy sånn for sikkerhetsskyld. :jolie: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

VIN!      Fyyy, herr doktor.  :nei: Aner ikke hva det skulle stå der, men sier fy sånn for sikkerhetsskyld. :jolie: 

Nå må du ikke henfalle til W sin tankegang (siden du fy-er meg). Tell stjernene De, og tenk på hvor vinen oppbevares før den konsumeres! :jolie:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker....og mens jeg gjør det; hva mente De egentlig med det sensurerte ordet oppi der da? Humm? :glare: 
Jeg har forsøkt å tenke meg til et ord, men finner ingen andre enn.... :ninja: Og det sier jeg ikke høyt selv om det er natt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det har du helt rett i - er den ikke god? :hoppe: 

Jo den er god, og  selv bare en bitte liten smak av den, ga meg lyst til å hoppe :jepp: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tenker....og mens jeg gjør det; hva mente De egentlig med det sensurerte ordet oppi der da? Humm? :glare: 
Jeg har forsøkt å tenke meg til et ord, men finner ingen andre enn.... :ninja: Og det sier jeg ikke høyt selv om det er natt.

@Dr. A. Kula mente selvsagt flaske :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hva er i glasset ditt i kveld?

Hei Halldir :vinke: Jeg ble plutselig lys våken, og det er også  flere i nattklubben nå :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Hei Halldir :vinke: Jeg ble plutselig lys våken, og det er også  flere i nattklubben nå :) 

Hei du! Det var kjedelig, hater når det skjer. Jeg synes det er for varm til å sove nå, jeg smelter bort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Hei du! Det var kjedelig, hater når det skjer. Jeg synes det er for varm til å sove nå, jeg smelter bort.

Hei! Har du noe å kjøle deg ned med? En vifte eller om du lager gjennomtrekk i huset? Og noe kaldt å drikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Hei! Har du noe å kjøle deg ned med? En vifte eller om du lager gjennomtrekk i huset? Og noe kaldt å drikke? 

Har vel egentlig mer å varme meg på 😕 Men jeg overlever. Skal snart kaste inn håndkledet å gjøre et forsøk! Hvordan overlever du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hei du! Det var kjedelig, hater når det skjer. Jeg synes det er for varm til å sove nå, jeg smelter bort.

Kanskje en Whisky on  the rocks kan kjøle deg ned?

9b22ddb0bb40d33c93977c8cd45d5960.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Har vel egentlig mer å varme meg på 😕 Men jeg overlever. Skal snart kaste inn håndkledet å gjøre et forsøk! Hvordan overlever du?

Her er det ikke så varmt, og jeg har et stort  vindu  åpent omtrent hele døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullstendig surrete i hele meg av å leve i uendelig viftesurr døgnet rundt. 😵

9 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Jo den er god, og  selv bare en bitte liten smak av den, ga meg lyst til å hoppe

        :tommelopp:  

9 minutter siden, An0nymBruker skrev:

@Dr. A. Kula mente selvsagt flaske :) 

Ahh...DET var det han mente ja. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...