Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Jerry Lee skrev:

Husk...dette var 70tall og ting var annerledes...musikk og produksjon. Demis var en gigant i sin tid.

Jeg vet det, men det er merksnodig å se på gamle ting. (ABBAs videoer i starten var også merkelig keitete)
Synd at Demis ikke sang skikkelig, men bare mimet på så mange av disse klippene som finnes. 

4 timer siden, Jerry Lee skrev:

Hehe. Vi var 13-14 og Debbie Harry var det heiteste og fineste som fantes.   :)

Damene som holder seg fast og fremdeles opptrer...det er mye de må gjennomgå for å fremdeles beholde
et snev av "ungdom". Flere jeg vet om som til sist ga etter for presset til managere/fans og tok op. og botoks.
3F86E53B00000578-0-image-a-5_14929571655

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Smaker ikke sånne sterke ting bare veldig varmt/sterkt i halsen da? :klo: 

Litt whiskey og så litt Guinness så går det så bra så. Da blir du akkurat som bildene An0 postet nå rett over her. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:  Fine låter! :jepp:  Kanskje jeg skal sette det opp på min "Bøkketliste"...sitte på barkrakk
og smake drinker til den store gullmedaljen av og til? 
*lure på om det finnes alkohol som smaker så himla godt at en ikke kan kjenne at man drikker alkohol?* 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...men sånn egentlig så syns jeg ikke Shakira danser erotisk. Det er kantete og hardt...men hva vet vel jeg. :ninja: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...