Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.

Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

22 timer siden, Jølle skrev:

:regler:

22 timer siden, Catalina Culès skrev:

:klo:

Regler fulgt til punkt og prikke her inne :opplyser: mvh regnskap + renholdsvikar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje ikke nattklubbtid enda, men jeg gir det et forsøk likevel, hvordan står det til med godfolket i kveld?

Her har jeg forsøkt å sette sammen en spilleliste med hva som er populært i dag, da jeg fant ut at jeg hører mest på pop-musikk som både er ti og tyve år gammel, og følte meg med det noe gammel.

Så da har jeg funnet frem til artister med grønt hår og et surt smil, remix av Whitney Houston og litt annet med Kygo, Alan Walker som har med seg en eller annen Ruben, nok en remix av Didos "Thank you" og no greier av ei Astrid S. Jeg må si jeg sliter litt med å "digge det", men det er ikke så alt for gæli.

Er det noen som har tips til fengende popmusikk som slår an i dag, gjerne noe som gjør at subwoofer'n får beveget seg litt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Jaybird skrev:

Er vel kanskje ikke nattklubbtid enda, men jeg gir det et forsøk likevel, hvordan står det til med godfolket i kveld?

Her har jeg forsøkt å sette sammen en spilleliste med hva som er populært i dag, da jeg fant ut at jeg hører mest på pop-musikk som både er ti og tyve år gammel, og følte meg med det noe gammel.

Så da har jeg funnet frem til artister med grønt hår og et surt smil, remix av Whitney Houston og litt annet med Kygo, Alan Walker som har med seg en eller annen Ruben, nok en remix av Didos "Thank you" og no greier av ei Astrid S. Jeg må si jeg sliter litt med å "digge det", men det er ikke så alt for gæli.

Er det noen som har tips til fengende popmusikk som slår an i dag, gjerne noe som gjør at subwoofer'n får beveget seg litt?

Så koselig å se deg - har du vært på fjell/telttur? 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ace of base f.eks? 🙂 Kunne gjerne tenkt meg en Johnny Walker etterhvert 😅 eventuelt Southern Comfort, men ikke helt bestemt meg så mulig det blir begge utover kvelden. I alle fall whiskey i kveld (som vanlig når jeg skal ha drikke😂) 🌺

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Rumle said:

Så koselig å se deg - har du vært på fjell/telttur? 😊

Takk det samme =)

Både ja og nei, har vært på telttur, men den gikk ikke til fjellet - uheldigvis, men det kommer. Har fått vært en del ute i naturen, og det er herlig, selv om det ikke er så mye høydemeter å skryte av. Teltet består de fleste tester så langt, og bena har fått en god del mil gange på seg, så jeg er fornøyd og ser frem til en høst hvor den tyngre soveposen skal få kjørt seg litt :D

Har i grunn vært en fin sommer, med en fin balanse mellom jobb, turer og familie :) Og kommet over et aldri så viktig tillegg i tursekken, selv om noen kanskje vil være motstandere - vanntette batteri/blåtann-høyttalere <3

Håper alt står bra til!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Nuka said:

Ace of base f.eks? 🙂 Kunne gjerne tenkt meg en Johnny Walker etterhvert 😅 eventuelt Southern Comfort, men ikke helt bestemt meg så mulig det blir begge utover kvelden. I alle fall whiskey i kveld (som vanlig når jeg skal ha drikke😂) 🌺

Hehehe, ace of base hører til den ene playlisten jeg kanskje hører mest på om jeg er i litt "partyhumør", men jeg tviler sterkt på at den når opp for de som liker dagens popmusikk 😄

Det var bedre før! 😅

Whiskey er ikke min greie, men jeg skåler gjerne hvis jeg kan beholde min kjedelige rom (mørk selvfølgelig) og cola ;D

Endret av Jaybird
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...