Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.

Zenobia

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, SVK skrev:

Skulle ønske jeg kunne danse!

Har vært på Boogie-kurs(to forskjellige), men selv på nybegynnerkurset gikk progresjonen for fort til at klumsete meg klarte å henge med. 

Men du var der,og slo deg løs,det er det som teller 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Chantielle said:

Men du var der,og slo deg løs,det er det som teller 😄 

"Slo meg løs" er nok å overdrive.  Var svært konsentrert for  å huske skrittene jeg skulle ta og hvordan takten gikk. :P I tillegg var jeg svært nervøs for ønsket jo ikke å ødelegge for de jeg danset med. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Zenobia said:

Gjør et tappert forsøk! :lillesky:

:ninja: En liten matpause nå.

Så kult! Har du skrevet bøker tidligere? Har selv en drøm om å få skrevet bok en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SVK skrev:

Så kult! Har du skrevet bøker tidligere? Har selv en drøm om å få skrevet bok en gang. 

Har begynt på flere krimromaner. Fått refusert et ferdig manus som var ganske ... surrealistisk (ikke krim). Nå forsøker jeg science fiction.

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Så jævlig pinglete musikk her inne, bestandig. 

:ler:

Nå fikk jeg lyst til å poste Haken med Atlas Stone. Mulig det er musikalsk pinglete.

https://open.spotify.com/track/0ZkkO456qIrAH9cr9DcPlW?si=ffDxndb7QhKuLkKLFS_dYA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Zenobia skrev:

Har begynt på flere krimromaner. Fått refusert et ferdig manus som var ganske ... surrealistisk (ikke krim). Nå forsøker jeg science fiction.

:ler:

Nå fikk jeg lyst til å poste Haken med Atlas Stone. Mulig det er musikalsk pinglete.

https://open.spotify.com/track/0ZkkO456qIrAH9cr9DcPlW?si=ffDxndb7QhKuLkKLFS_dYA

Satan musikk, virkelig (om du er 80+ og oppvokst i bibelbeltet). For alle andre dødelige er det der popmusikk, hører du? POPMUSIKK!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Zenobia said:

Så kult! Synes det er kjempeimponerende at du har klart å skrive ferdig et manus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SVK skrev:

Så kult! Synes det er kjempeimponerende at du har klart å skrive ferdig et manus. 

Takk :blomst:

Forleden hørte jeg et gammelt intervju med Jon Skolmen. Han siterte sin datter: "Det er bedre å drite seg ut, enn å dø av forstoppelse!"

Så får det gå som deg går :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Just now, Zenobia said:

Takk :blomst:

Forleden hørte jeg et gammelt intervju med Jon Skolmen. Han siterte sin datter: "Det er bedre å drite seg ut, enn å dø av forstoppelse!"

Så får det gå som deg går :)

LOL, men synes man har klart noe stort om man klarer å fullføre en bok/filmmanus uavhengig av om andre måtte like boken/filmmanuset. Smaken er som baken, men å klare målene man satte seg er alltid imponerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men la det være kjent, fra en himmelretning til den andre, at DERE, nattklubben på kg. har den mest crappy musikksmaken denne verden noen gang har beskuet - eller behørt i dette tilfelle. Den er så ræva at selv gud sine ikke eksisterende engler gråter sine salte tårer, og dermed fyller verdens syv hav med enda mere vann - slik at stakkars stater i Stillehavet går under. Nei, det er ikke klimakrisen, det er DERE!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Æddabædda, var alt jeg fikk ut av det der 😣

Kanskje du gikk for høyt ut på banen? Du vet, den som vil være med på leken, får tåle å smake steken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...